Mutta kun kuulut ns. kermaan ja minä taas olen tämmöinen kuin olen.
Olisin voinut ottaa sinut kaveriksi asumaan tänne maalle
20
320
Vastaukset
- Anonyymi00001
Marttyyri Martti yhyyyyyyyyyyy
Laitoitko oikeesti ilmastointiteippiä moto saappaisiin🤭🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣häpeä! Noloo paappa. Vanha Mies olevinaan. Jätä lapset rauhaan mummos kanssa. Vähänkö sun poikas häpeevät sua. Ilmastointi mies😂kivoja kuvia netissä - Anonyymi00002
Pysy siellä.
- Anonyymi00003
Jos kirjoittaisin aloituksia, niin voisin näin kirjoittaa. Miettinyt samaa
- Anonyymi00004
- Anonyymi00005
En halua takasin maaseudulle se ei oo suhun liittyvä asia mies.
Naiselta sivusta - Anonyymi00007
Ei sinne kukaan halua haukuttavaksi ja orjatyöhön. Mies on kylmä ja helevetin ilkeä ihan oikeesti. Mitään omaa tahtoa ja halutusta ei saa olla. Sanoppa ei niin kerää kamas
- Anonyymi00012
Ei todellakaan halua, tuo kylmyys ja ilkeys on ollut tiedossa kauan! Luulee itsestään ihan liikoja!
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei todellakaan halua, tuo kylmyys ja ilkeys on ollut tiedossa kauan! Luulee itsestään ihan liikoja!
Kyllä. Aivan totta on rooman tuliaisemme. Sillä on jotain vikaa ja pahasti.
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Oletko ihan varma kenestä kysymys, vai onko jo kaikki kokeiltu?
- Anonyymi00008
Hra MINÄ MINÄ MINÄ JA MINÄ VAIN. Kauniita sanoja ovat kuin mustanlesken seitti. Kuka haluaa olla sattunut elävä kuollut tuommosen miehen jälkeen. Joka vielä silmien alla toihuilee. Kylmä sika.
- Anonyymi00010
Jääkaapistani löytyy myös toinen kylmä sika.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jääkaapistani löytyy myös toinen kylmä sika.
Mädäntynyttä lihaa jouluksi. Kiva saada ihmiset sairastumaan. Mutt syököön niitä sun lihojas kuka uskaltaa. Ihan kipeetä toi touhu. Vielä kehtaat brassailla.
- Anonyymi00014
Miehestäkin tulee sika kun oikein juopottelee. Siasta ei kyllä miestä tule vaikka kuinka joisi.
- Anonyymi00016
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mädäntynyttä lihaa jouluksi. Kiva saada ihmiset sairastumaan. Mutt syököön niitä sun lihojas kuka uskaltaa. Ihan kipeetä toi touhu. Vielä kehtaat brassailla.
Pariviikkoa on päiväystä jäljellä ja jouluksi jo eri kinkku. Tämä tuollainen harjoittelukinkku ennen joulua. Kolme kalkkunarullakin jo treenattu.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Pariviikkoa on päiväystä jäljellä ja jouluksi jo eri kinkku. Tämä tuollainen harjoittelukinkku ennen joulua. Kolme kalkkunarullakin jo treenattu.
Harjoittelu tekee mestarin.
- Anonyymi00018
Kuka kenet mä en ole muuttamassa yhtään mihinkään ennen kun itse saan oman talon ostettua eron tullessa mä en ole seuraavalla kerralla se joka muuttaa miksi lähden tästä oletuksesta koska mä en tyydy suhteeseen jossa mun ei ole hyväolla voin kertoa kysyttäessä millaisessa tyydyn tiettyihin juttuihin mu suhde päättyy heti kun yksikään päivä on erilainen jos mun tarvii tyytyä
- Anonyymi00019
Tulipa sieltä pitkä lause.
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Tulipa sieltä pitkä lause.
Tuli varmaan, mutta ei nukkuvalta.
- Anonyymi00020
Vaikutat olevan katkera tuolle naiselle. Asetelma vaikuttaa jo kierolle. En uskaltaisi edes ajatella olla yhdessä saman katon alla. Pelkkää kostamista päivästä toiseen.
- Anonyymi00021
Tuo katkera kuuluu psykitriseen hoitoon! Ei ihmisten ilmoille!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4045918Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?201881Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251839Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http841343Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko107967- 57958
- 59954
Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?133939- 78871
- 39841