Ethän yliajattele asioita meidän suhteen? Tiedän, että olet vähän sen luontoinen. 💗
Hyvää yötä
27
638
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ihan oikein arvattu
- Anonyymi00002
Tietenkin yliajattelen. Onko jotain vaihtoehtoja?
- Anonyymi00003
Ok...öitä
- Anonyymi00004
Tarkoitat märehtimistä ja luulottelua, täytyy vain muistaa..
- Anonyymi00005
Kyllä ajattelen. Ajattelin että olisimme jo tavanneetkin. Elän jatkuvassa tappiomielialassa ja menetysten murtamana.
- Anonyymi00009
>:(
- Anonyymi00006
Minulla ei vaihtoehtoja Naisen suhteen. Yhteys on ja pysyy!
- Anonyymi00007
En ajattele. On muita huolia ja murheita joiden alle muserrun.
- Anonyymi00008
Onpa ikävää! Toivottavasti kaikki vielä järjestyy.
- Anonyymi00011
Joo, en jaksa yliajatella jonkun naisen takia🙄
- Anonyymi00012
Kuka kenen suhteen mä ole ainakaan tuhlannu yhtään ajatusta parisuhteille tai vastaaville miksi no naisen pitäs saada omaehtonen moinen jolloin mä alan vaatimaan vastaavaa kuinka luulette että toimii samankaton alla mä osaan tehdä elämästä helvettiä kanssani kun multa erehtyy vaatimaan yhtään mitään siitä ei tarvia kenenkään huolehtia vähintään samaan pitää pystyä kun mitä multa vaatii ennen sitä en tee mitään muuta kun pidän työnhakuni voimassa ensisijaisesti en nää hirveästi luota tämän hetkiseen työtilanteeseen suomessa varoitin jo kauan si et taantuman seuraukset tulee olemaan pahemmat kun yhdeksänkymmentä luvun lamankaan
- Anonyymi00018
Taitaa tuon kirjoittaja olla terapian tarpeessa🤔🎅
- Anonyymi00013
En ajattele, vakkarit hoitaa tarpeesi. Hyvää yötä!
- Anonyymi00015
En yliajattele aamen.
- Anonyymi00017
Olet sen luonteinen kyllä
- Anonyymi00019
Hyvää yötä. ❤️ Lupaan yrittää etten.
- Anonyymi00020
Yritän parhaani että pystyisin olla mahdollisimman rentona, koska silloin huomaan että asiat sujuu niin luonnostaan meidän välillä. Silloin pystyn näyttämään sulle sen aidon itseni 😘
- Anonyymi00021
Minulla ei olisi varmaan mitään ajatuksia sen naisen lähellä. Tekisi vaan mieli halata ja pussata.
- Anonyymi00025
Sama miehen suhteen. 😘
- Anonyymi00022
En voi sille mitään. Kaipaan sulta lauseita..
- Anonyymi00023
mitähän se yliajattelu tässä asiassa nyt tarkoittaa..?
- Anonyymi00024
Älä sinä ohjeista ketään täällä!
- Anonyymi00026
niinhän mä oon vähä joka asiassa 😧 yritän kuitenkin etten niin tekisi ❤️
- Anonyymi00027
Hyvää yötä. Yliajattelun välttäminen on viisasta tähän kellonaikaan. Huomenna voi jatkaa siitä, mihin yliajattelun lopetti.
- Anonyymi00028
Palsta saa kaikki ylimiettimääbän
- Anonyymi00029
Alentava kommentti. Koska pyydät että joku ei tee tai ole jotain liikaa SINUN NÄKÖKULMASTA. Siihen on syynsä jokaisella. Eikä hän ole sinun ihminen. Sille oikealle hän ei oke mitään yli tai ali vaan täydellinen sen luonteisena kuin on.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4496483Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1753854Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1052498Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251979Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1261345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751285- 671124
- 631085
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te771029- 44993