Mitä sanoisit...

Anonyymi-ap

Jos ilmestyisin sun työhuoneeseen yllättäen ja sulkisin oven,niin että oltais ihan kaksin. Oveen jättäisin lapun että " varattu, ei saa häititä" 🤭🤭😉 👩‍❤️‍👩🔥

16

274

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mieluiten seksiä kaupan invavessassa...

• Anonyymi00012

Oletko lukenut tällaisesta aiheesta esim täältä palstalta eroottisen kertomuksen?

• Anonyymi00002

Ensin työ sitten huvit.
      Voisitko järjestellä tuosta nuo laskut ja kuitit omiin kansioihinsa ja sitten tuo varattu lapun voisit poistaa ja laittaa kahvin tippumaan ja laittaa keksiä ja pullaa tarjolle sillä vielä on tulossa muutama asiakas.

:/

• Anonyymi00003

Nyt joulun alla on hiukan kiire saada kaikki laskutettua kirjanpitoa varten vuoden loppuun mennessä.
        Lomiakin on tulossa niin paljon, että täytyy jäädä ylitöihin, ellet sitten oikeasti auta tässä härdellissä.

• Anonyymi00005

Tiedäthän että teen tätä työtä myös sinua varten, jotta saisit ne prinsessahäät ja tahitinmatkan ja yhteistä aikaa, joten töitä sen eteen jonkun on tehtävä aika paljon ja kiirettä siis riittää.
        Pieni apu siis olisi ihan paikallaan, ettei menisi ylitöiksi ja jäisi väsymyksen takia kotonakin ne hellyydet sitten hellimättä.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Tiedäthän että teen tätä työtä myös sinua varten, jotta saisit ne prinsessahäät ja tahitinmatkan ja yhteistä aikaa, joten töitä sen eteen jonkun on tehtävä aika paljon ja kiirettä siis riittää.
        Pieni apu siis olisi ihan paikallaan, ettei menisi ylitöiksi ja jäisi väsymyksen takia kotonakin ne hellyydet sitten hellimättä.

Kenelle se palkka siitä lopulta käteen jää?

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Kenelle se palkka siitä lopulta käteen jää?

Kaupan naiselle…

• Anonyymi00009
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Nössykkä Nyhverö Mössykkä Mieheni kyllä ehtii ihan hyvin itsekkin hoitelemaan omat kirjanpitonsa sekä muutkin työt!
        Mitään PRINSESSA-HÄITÄ EI OLE TULOSSA EIKÄ TAHITIN MATKOJA!
        Me mennään ihan arkisesti naimisiin joko käräjillä tai sakastissa ja sen jälkeen me lähdetään ulkomaille autolla Ruotsiin tai Norjaan. Saat ihan itse päättää kummassa maassa käydään AVIOPARINA ensimmäistä kertaa RUOKA OSTOKSILLA. Me käydään HÄÄ-ATERIA SYÖMÄSSA HIENOSTI HAMPURKARE PAARISSA sen jälkeen me ajellemma kotia ja kannamma ostokset autosta kotia laitamma ne kaappiin!
        Ehkä me voidaan ostaa NAIMISIIN MENON KUNNIAKSI UUDEN YHTEISEN KATTILAN JONKA KYLKEEN KIRJOITETAAN KULTA-TUSSILLA MEIDÄN NIMET JA PUNASELLA TUSSILLA SYDÄN MEIDÄN NIMIEN VÄLIIN SIIHEN ALLE PÄIVÄMÄÄRÄ JA VUOSI!
        Voidaan sen jälkeen käydä joka vuosi HÄÄ-PÄIVÄNÄ samassa paikassa ja ostaa sen KUNNIAKSI UUSI KATTILA TAI PAISTINPANNU.
        Ensimmäisenä vuonna ostetaan YHTEISEKSI JOULULAHJAKSI RÄLLÄKKÄ SILTÄ VARALTA JOS ERO TULEE NIIN PISTÄMMÄ KATTILAT JA PANNUT PUOLIKSI, MUTTA ME VOIDAAN OSTAA MYÖS HITSAUS VEHKEET JOS TUNTUUKI, ETTÄ EI ME EROTAKKAAN!

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Nössykkä Nyhverö Mössykkä Mieheni kyllä ehtii ihan hyvin itsekkin hoitelemaan omat kirjanpitonsa sekä muutkin työt!
        Mitään PRINSESSA-HÄITÄ EI OLE TULOSSA EIKÄ TAHITIN MATKOJA!
        Me mennään ihan arkisesti naimisiin joko käräjillä tai sakastissa ja sen jälkeen me lähdetään ulkomaille autolla Ruotsiin tai Norjaan. Saat ihan itse päättää kummassa maassa käydään AVIOPARINA ensimmäistä kertaa RUOKA OSTOKSILLA. Me käydään HÄÄ-ATERIA SYÖMÄSSA HIENOSTI HAMPURKARE PAARISSA sen jälkeen me ajellemma kotia ja kannamma ostokset autosta kotia laitamma ne kaappiin!
        Ehkä me voidaan ostaa NAIMISIIN MENON KUNNIAKSI UUDEN YHTEISEN KATTILAN JONKA KYLKEEN KIRJOITETAAN KULTA-TUSSILLA MEIDÄN NIMET JA PUNASELLA TUSSILLA SYDÄN MEIDÄN NIMIEN VÄLIIN SIIHEN ALLE PÄIVÄMÄÄRÄ JA VUOSI!
        Voidaan sen jälkeen käydä joka vuosi HÄÄ-PÄIVÄNÄ samassa paikassa ja ostaa sen KUNNIAKSI UUSI KATTILA TAI PAISTINPANNU.
        Ensimmäisenä vuonna ostetaan YHTEISEKSI JOULULAHJAKSI RÄLLÄKKÄ SILTÄ VARALTA JOS ERO TULEE NIIN PISTÄMMÄ KATTILAT JA PANNUT PUOLIKSI, MUTTA ME VOIDAAN OSTAA MYÖS HITSAUS VEHKEET JOS TUNTUUKI, ETTÄ EI ME EROTAKKAAN!

Lisään tänne, että vaikka rahaa olis kuinka paljon niin minä uskon, että SINUSTAKIN ON PALJON MUKAVAMPI ELÄÄ MINUN TYYLILLÄ JA TAVOILLA.
        Minä en jaksa ISTU ENKÄ MAATA LENTOKONEESSA, koska autolla jos on reissussa niin sillä voi pysähtyä silloin, kun siltä tuntuu!
        Jos on aikaa niin EI OLE edes kiirettä kotia, koska EI KOTI MIHINKÄÄN KATOA VAIKKA ITSE EI SIELLÄ OLEKKAAN!

Kätevä mies kehittää autoon jääkaappi/pakaste systeemin niin ostokset pysyy kylmänä ja jäässä jos minä VAIMONA HALUAN VAIKKA KÄYDÄ ITALIASTA TAI ESPANJASTA OSTAMASSA MEILLE KOTIA JÄÄTELÖÄ. Ei minun tarvi ajaa, koska minulla on mies joka ajaa. Hän ei kyllä minua rattiin päästä, koska minä en ole enään nykyisin niin innokas ajamaan.

Olen ollut niin reipas NAINEN, että olen AINAKIN 100 KERTAA AJANUT SUOMEN LÄPI YKSIN YÖLLÄ.
        Voi olla, että olen ajanut enemmänkin.
        Minä jäin kerran tien päälle niin NÖSSYKKÄ NYHVERÖ MÖSSYKKÄ laitto sen SEURANTA LÄPYSKÄN niin sai tietää missä minä luiruan menemään.
        Sitten hän ilmestyi muka ” RANDOMINA” jostain puskista tyyliin ” Moi ja miten se sinäkin olet sattunut minun kanssa TAAS YHTÄ AIKAAN SAMAAN PAIKKAAN!?”

Minusta nämä Suomen valtion IHMIS-KOKEET ON KYLLÄ HYVIÄ JOS TÄMÄ NYT ON LOPPU SUORALLA MINUN KOHDALLA!
        TÄMÄ KYLLÄ RÄJÄHTÄÄ KUNNOLLA, KOSKA MINÄ OLIN 1 NIISTÄ 100 JOTKA PÄÄSI VÄESTÖREKISTERIN KAUTTA KOKEILUUN MUKAAN.

MITÄHÄN 99 ON SAANEET AIKAAN, KOSKA MINÄ OLEN AINAKIN SAANUT KAIKKI MAHDOLLISET PASKAT NAISENA NISKAANI MITÄ VAIN VOI SAADA!

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Lisään tänne, että vaikka rahaa olis kuinka paljon niin minä uskon, että SINUSTAKIN ON PALJON MUKAVAMPI ELÄÄ MINUN TYYLILLÄ JA TAVOILLA.
        Minä en jaksa ISTU ENKÄ MAATA LENTOKONEESSA, koska autolla jos on reissussa niin sillä voi pysähtyä silloin, kun siltä tuntuu!
        Jos on aikaa niin EI OLE edes kiirettä kotia, koska EI KOTI MIHINKÄÄN KATOA VAIKKA ITSE EI SIELLÄ OLEKKAAN!

Kätevä mies kehittää autoon jääkaappi/pakaste systeemin niin ostokset pysyy kylmänä ja jäässä jos minä VAIMONA HALUAN VAIKKA KÄYDÄ ITALIASTA TAI ESPANJASTA OSTAMASSA MEILLE KOTIA JÄÄTELÖÄ. Ei minun tarvi ajaa, koska minulla on mies joka ajaa. Hän ei kyllä minua rattiin päästä, koska minä en ole enään nykyisin niin innokas ajamaan.

Olen ollut niin reipas NAINEN, että olen AINAKIN 100 KERTAA AJANUT SUOMEN LÄPI YKSIN YÖLLÄ.
        Voi olla, että olen ajanut enemmänkin.
        Minä jäin kerran tien päälle niin NÖSSYKKÄ NYHVERÖ MÖSSYKKÄ laitto sen SEURANTA LÄPYSKÄN niin sai tietää missä minä luiruan menemään.
        Sitten hän ilmestyi muka ” RANDOMINA” jostain puskista tyyliin ” Moi ja miten se sinäkin olet sattunut minun kanssa TAAS YHTÄ AIKAAN SAMAAN PAIKKAAN!?”

Minusta nämä Suomen valtion IHMIS-KOKEET ON KYLLÄ HYVIÄ JOS TÄMÄ NYT ON LOPPU SUORALLA MINUN KOHDALLA!
        TÄMÄ KYLLÄ RÄJÄHTÄÄ KUNNOLLA, KOSKA MINÄ OLIN 1 NIISTÄ 100 JOTKA PÄÄSI VÄESTÖREKISTERIN KAUTTA KOKEILUUN MUKAAN.

MITÄHÄN 99 ON SAANEET AIKAAN, KOSKA MINÄ OLEN AINAKIN SAANUT KAIKKI MAHDOLLISET PASKAT NAISENA NISKAANI MITÄ VAIN VOI SAADA!

Aikamoista tykitystä naisena esiintyvä yksinpuhelija vähän liian paksua sentään edes tämä narratiivi näille kertomuksia kaipaaville

• Anonyymi00004

Olisin siitä iloinen. Etsittäisiin sinulle sitten sopiva konsepti. Ulko oven voit lukita napsauttamalla tullessasi.

• Anonyymi00007

Jos aikoisit, olisit jo toiminut. Olisin ilahtunut. Kuin hänelle

• Anonyymi00014

Ehkä en ole uskaltanut

• Anonyymi00013

Minulla on palstaäijä jokseenkin sellainen ymmärrys näistä emojien ylitykityksistäsi, että ne summonoivat joissain ns sisäisiä demoneita esiin

• Anonyymi00015

Kuitenkin aika virkistävää että käppänä tuo välillä esille tätä kuvitteellista lesborakkautta, en välttämättä halua nähdä miltä tämä setä näyttää naiseksi pukeutuessaan..

Ikävä kyllä nekin kuvat on fiksuimmat tästä hiirulaisesta löytäneet, joten en ihmettele että päivät meneekin naisia haukkuessa netin suojissa.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Kuitenkin aika virkistävää että käppänä tuo välillä esille tätä kuvitteellista lesborakkautta, en välttämättä halua nähdä miltä tämä setä näyttää naiseksi pukeutuessaan..

Ikävä kyllä nekin kuvat on fiksuimmat tästä hiirulaisesta löytäneet, joten en ihmettele että päivät meneekin naisia haukkuessa netin suojissa.

Juu kyllä, kuvaus osuu ja se mitä minä kuvasin liittyy enemmän näihin ylimääräisiin kärpäsiin, sillä siitä olemme vaemaankin yhtä mieltä, että muutoin kyseessä olisi netin yksinäinen ukkeli, joka horisee yksinään periaatteessa haittaamatra ketään, mikä ei ole niin mustavalkoista sekään tietenkään, mutta joo siinä mitä sisäistää ehkä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nasima löi Jussille luun kurkkuun

Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse
      Maailman menoa
      292
      7116
    2. Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"

jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r
      Maailman menoa
      59
      5021
    3. Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen

Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi
      Maailman menoa
      100
      4501
    4. Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa

SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli
      Perussuomalaiset
      12
      4321
    5. Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta

Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s
      Maailman menoa
      44
      3827
    6. Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun

ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta
      Maailman menoa
      120
      3692
    7. Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä

ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan
      Maailman menoa
      68
      3646
    8. Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto

Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava
      Maailman menoa
      27
      3559
    9. SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat

Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha
      Maailman menoa
      71
      3343
    10. Maataloustuet voi poistaa, naudan tuottajahinta pompsahtanut 25 %

Enää ei tarvitse veronmaksajien tukea, koska maajussi saa lihasta nyt hyvää hintaa. https://yle.fi/a/74-20198739
      Maailman menoa
      59
      2490
    Aihe