Ne mittapuut että olisi minut valinnut
Mitkä olisi olleet
18
374
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Tärkeintä on että mies puhuu ja pussaa
- Anonyymi00002UUSI
Toisia?
- Anonyymi00003UUSI
Mies se hylkäsi eikä syytä kertonut
- Anonyymi00006UUSI
Muista naisia esittävä mainita vielä kerran juhlavan loppuvuoden kunniaksi se ”koustaus” ym
- Anonyymi00004UUSI
Rahaa pitää miehellä olla ja itsetunto kunnossa. 👌
- Anonyymi00005UUSI
Saako palstasetä rahalla ostettua sitä itsetuntoa vai itsetunnolla hankittua tätä rahnaa?
- Anonyymi00007UUSI
Se että mies kertoo olevansa vaihtoehto..
- Anonyymi00008UUSI
Luottamus tärkeintä❣️
- Anonyymi00009UUSI
Ehkä useimmilla vain se, että saa tilaisuuden jutella ja vaihtaa kunnolla ajatuksia. Siitä usein lähtisi etenemään.
- Anonyymi00010UUSI
Se, että hän olisi ollut tasaisempi ja vahvempi kuin minä. Se että olisi sellaista ikäänkuin itseluottamusta ja (vähän hävettää myöntää?) maskuliinisuutta, että kun minulla on kurja olo niin hän ei luovuta tai vetäydy, vaan ottaa lähelle, pussaa ja sanoo että kaikki on hyvin. Puristaisi pyllystä joskus ja osoittaisi että minä olen hänen naisensa, eivät kaikki kymmenet ystävänaiset.
Olen ehkä typerä, mutta olen myös kyllästynyt kannattelemassa miestä. Haluaisin saada olla oma herkkä itseni, välillä ailahdella, mutta vastapainoksi olla myönteinen, lojaali ja rakastava, ja mies olisi se tukipilari edes silloin, kun itse en jaksa. - Anonyymi00011UUSI
Se oli todella lähellä.
- Anonyymi00012UUSI
Nössykkä Mössykkä Mieheni ensin pakottaa ja sen jälkeen kyselee, koska hänen EI TARVINNUT LAITTAA VAIMOAAN PSYKIATRISELLE HOITOON JA HÄNEN OLIS PITÄNYT TULLA SINNE ILMOTTAMAAN, ETTÄ : PÄÄSET POIS, KUN ALAT YMMÄRTÄMÄÄN KUKA ON PARHAAKSI OLEMASSA!
Minähän olen ilmoittanut, että oot niin seksikäs, komia, älykäs ja SINULLA VÄLILLÄ NIIN IHANAN PISTÄVÄ KATSE!
Minähän kysyin sinulta, että : Et kai sinä PYÖRÄLLÄ ole tuon laatikon kanssa?
Et vastannut vaan seisoit hiljaa. Minä mietin, kun katsoin että : Tämä on kyllä tuttu mies ja minä olen nähnyt hänet jossain ennenkin.
Ihmettelin vielä sitä, kun EI PUHUNU mitään vaan seiso ja kuunteli meidän naisten juttuja, mutta minusta tuntu siltä että hän olis halunnut sanoa jotain, mutta EI VOINUT KOSKA HÄNET OLISI JOKU VOINUT TUNNISTAA JA YKSITYISYYS OLIS MENNYT!
MIEHENI ON SALAISUUS, KOSKA MINÄ LOUKKASIN JULKISUUDEN HENKILÖNÄ JULKISUUDEN HENKILÖIDEN KUNNIOITA JA MINÄ POISTUIN SEKÄ ALOIN YKSITYISHENKILÖKSI. MINUN MIEHENI ON JULKISESSA VIRASSA TÖISSÄ, MUTTA HÄN ON YKSITYISHENKILÖ JA MEITÄ VAINOTAAN, KOSKA HEITÄ KIINNOSTAA TIETÄÄ KUKA MIEHENI ON.
JOS HE TIETÄIS KUKA HÄN ON NIIN HÄN OLISI VAPAALLAKIN TÖISSÄ KOKOAJAN, KOSKA IHMISET JOTKA TUNTEE MINUT TIETENKIN KYSELIS JA HÄN EI SAIS OLLA VAPAALLA.
MEIDÄN OMAT VANHEMMAT VOI TOKI KYSYÄ, MUTTA JOS MEIDÄN PITÄÄ HEIDÄN ASIOITA ALKAA HOITAMAAN KOTONA NIIN HE OVAT KYLLÄ HYVIN ÄKKIÄ EDUNVALVONNASSA. - Anonyymi00013UUSI
Vähintään 20 senttiä jos nyt mitoista puhutaan, vai mitä tarkoitit?
- Anonyymi00018UUSI
Kuinka hemmetin pitkä sun vagina on???
- Anonyymi00014UUSI
Arvaat ne varmaan itsekin.
- Anonyymi00015UUSI
Ei minulta
- Anonyymi00016UUSI
Olisi kiva jos kumppania näkisi useammin kuin juhannuksena ja jouluna.
- Anonyymi00017UUSI
En ymmärrä tuota kysymystä. Ihastuin keneen ihastuin. 💋♥️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis3066653Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai515817Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j1865292Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi614073Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan383338Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava53323HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok523237Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan293008Maataloustuet voi poistaa, naudan tuottajahinta pompsahtanut 25 %
Enää ei tarvitse veronmaksajien tukea, koska maajussi saa lihasta nyt hyvää hintaa. https://yle.fi/a/74-20198739112242Mitäpä ostaisin ja lähettäisin Metsa Manille joulupäkitsiä?
Vähän vaikea miettiä ja keksiä eikä pelkkää rahalahjaa oikein kehtoo. Kertokaapa te?381115