Mitkä olisi olleet

Anonyymi-ap

Ne mittapuut että olisi minut valinnut

18

374

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Tärkeintä on että mies puhuu ja pussaa

• Anonyymi00002
        UUSI

Toisia?

• Anonyymi00003
      UUSI

Mies se hylkäsi eikä syytä kertonut

• Anonyymi00006
        UUSI

Muista naisia esittävä mainita vielä kerran juhlavan loppuvuoden kunniaksi se ”koustaus” ym

• Anonyymi00004
      UUSI

Rahaa pitää miehellä olla ja itsetunto kunnossa. 👌

• Anonyymi00005
        UUSI

Saako palstasetä rahalla ostettua sitä itsetuntoa vai itsetunnolla hankittua tätä rahnaa?

• Anonyymi00007
      UUSI

Se että mies kertoo olevansa vaihtoehto..

• Anonyymi00008
      UUSI

Luottamus tärkeintä❣️

• Anonyymi00009
      UUSI

Ehkä useimmilla vain se, että saa tilaisuuden jutella ja vaihtaa kunnolla ajatuksia. Siitä usein lähtisi etenemään.

• Anonyymi00010
      UUSI

Se, että hän olisi ollut tasaisempi ja vahvempi kuin minä. Se että olisi sellaista ikäänkuin itseluottamusta ja (vähän hävettää myöntää?) maskuliinisuutta, että kun minulla on kurja olo niin hän ei luovuta tai vetäydy, vaan ottaa lähelle, pussaa ja sanoo että kaikki on hyvin. Puristaisi pyllystä joskus ja osoittaisi että minä olen hänen naisensa, eivät kaikki kymmenet ystävänaiset.

Olen ehkä typerä, mutta olen myös kyllästynyt kannattelemassa miestä. Haluaisin saada olla oma herkkä itseni, välillä ailahdella, mutta vastapainoksi olla myönteinen, lojaali ja rakastava, ja mies olisi se tukipilari edes silloin, kun itse en jaksa.

• Anonyymi00011
      UUSI

Se oli todella lähellä.

• Anonyymi00012
      UUSI

Nössykkä Mössykkä Mieheni ensin pakottaa ja sen jälkeen kyselee, koska hänen EI TARVINNUT LAITTAA VAIMOAAN PSYKIATRISELLE HOITOON JA HÄNEN OLIS PITÄNYT TULLA SINNE ILMOTTAMAAN, ETTÄ : PÄÄSET POIS, KUN ALAT YMMÄRTÄMÄÄN KUKA ON PARHAAKSI OLEMASSA!

Minähän olen ilmoittanut, että oot niin seksikäs, komia, älykäs ja SINULLA VÄLILLÄ NIIN IHANAN PISTÄVÄ KATSE!

Minähän kysyin sinulta, että : Et kai sinä PYÖRÄLLÄ ole tuon laatikon kanssa?
      Et vastannut vaan seisoit hiljaa. Minä mietin, kun katsoin että : Tämä on kyllä tuttu mies ja minä olen nähnyt hänet jossain ennenkin.
      Ihmettelin vielä sitä, kun EI PUHUNU mitään vaan seiso ja kuunteli meidän naisten juttuja, mutta minusta tuntu siltä että hän olis halunnut sanoa jotain, mutta EI VOINUT KOSKA HÄNET OLISI JOKU VOINUT TUNNISTAA JA YKSITYISYYS OLIS MENNYT!
      MIEHENI ON SALAISUUS, KOSKA MINÄ LOUKKASIN JULKISUUDEN HENKILÖNÄ JULKISUUDEN HENKILÖIDEN KUNNIOITA JA MINÄ POISTUIN SEKÄ ALOIN YKSITYISHENKILÖKSI. MINUN MIEHENI ON JULKISESSA VIRASSA TÖISSÄ, MUTTA HÄN ON YKSITYISHENKILÖ JA MEITÄ VAINOTAAN, KOSKA HEITÄ KIINNOSTAA TIETÄÄ KUKA MIEHENI ON.
      JOS HE TIETÄIS KUKA HÄN ON NIIN HÄN OLISI VAPAALLAKIN TÖISSÄ KOKOAJAN, KOSKA IHMISET JOTKA TUNTEE MINUT TIETENKIN KYSELIS JA HÄN EI SAIS OLLA VAPAALLA.
      MEIDÄN OMAT VANHEMMAT VOI TOKI KYSYÄ, MUTTA JOS MEIDÄN PITÄÄ HEIDÄN ASIOITA ALKAA HOITAMAAN KOTONA NIIN HE OVAT KYLLÄ HYVIN ÄKKIÄ EDUNVALVONNASSA.

• Anonyymi00013
      UUSI

Vähintään 20 senttiä jos nyt mitoista puhutaan, vai mitä tarkoitit?

• Anonyymi00018
        UUSI

Kuinka hemmetin pitkä sun vagina on???

• Anonyymi00014
      UUSI

Arvaat ne varmaan itsekin.

• Anonyymi00015
      UUSI

Ei minulta

• Anonyymi00016
      UUSI

Olisi kiva jos kumppania näkisi useammin kuin juhannuksena ja jouluna.

• Anonyymi00017
      UUSI

En ymmärrä tuota kysymystä. Ihastuin keneen ihastuin. 💋♥️

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä

ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis
      Maailman menoa
      306
      6653
    2. Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia

Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai
      Maailman menoa
      51
      5817
    3. Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)

No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j
      Maailman menoa
      186
      5292
    4. Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen

Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi
      Maailman menoa
      61
      4073
    5. Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä

ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan
      Maailman menoa
      38
      3338
    6. Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto

Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava
      Maailman menoa
      5
      3323
    7. HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi

Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok
      Maailman menoa
      52
      3237
    8. Töppö-persut ovat todella tyhmiä

sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan
      Maailman menoa
      29
      3008
    9. Maataloustuet voi poistaa, naudan tuottajahinta pompsahtanut 25 %

Enää ei tarvitse veronmaksajien tukea, koska maajussi saa lihasta nyt hyvää hintaa. https://yle.fi/a/74-20198739
      Maailman menoa
      11
      2242
    10. Mitäpä ostaisin ja lähettäisin Metsa Manille joulupäkitsiä?

Vähän vaikea miettiä ja keksiä eikä pelkkää rahalahjaa oikein kehtoo. Kertokaapa te?
      Tuusniemi
      38
      1115
    Aihe