Löysin diagnoosin ikävöinnilleni.
https://anna.fi/ihmiset/suhteet/oletko-joskus-ollut-rakkaudesta-sairas-olet-saattanut-kokea-limerenssin-nain-se-oireilee
Limerenssi
15
271
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei palstaäijä kyllä toi sun sairautes on huomattavasti vakavampaa ja kaikesta päätellen syvästi neurologista
- Anonyymi00004
Mikä nyt on sukkahoususedällä. Tuleeko joulu etuajassa? Epistä
- Anonyymi00005
Päivystäjäakka hiljaa.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Päivystäjäakka hiljaa.
Enpä taida olla. Mene valoa kohti naisia ja lapsia esittävä suomyyrä
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Päivystäjäakka hiljaa.
Kuinka tämä ns päivystäjöakan sisältö sinua niin riepoo- koetko olevasi tämä ns palstasetä, manipuloitko muita tähän rooliin vai onko hänen kirjoitus yksinkertaisesti liian vastanapainen sinun satuiluun nähden? Kerro hyvä ”ihminen” ny
- Anonyymi00009
Miten voit romanttisena joulunalusaikana kirjoitella limerenssistä. Masennat meidät kaikki! 🤯
Vitsi vitsi. Liikaa höpötellään limerensseistä, narsismista yms. vaikka kyseessä on useimmiten aivan normaalit tunteet.- Anonyymi00012
Muistetaan myös sosio- sekä psykopaatteja lämmöllä joulun kunniaksi
- Anonyymi00010
Nössykkä Nyhverö Mössykkä mieheni SINÄ OLET KÄYNYT NUO KAIKKI HOIDOT LÄPI JA EI EDES LÄÄKKEET OLE AUTTANEET!
Mikään ei ole auttanut vaikka minä olen käynyt vankilassakin. Minä olen sentään pysynyt kotona ja sanoin, että minä muutan pois niin hänelle ISKI PAKKO-MÄÄRÄYS- OIREYHTYMÄ.- Anonyymi00011
Ota nyt ne lääkkeet pliis jooko palsta-akka.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Määrittele ilmaisu palsta-akka tarkemmin.ä sekä halutessasi myös nämä lääkkeet
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mikä tässä teittiä ärsytti- anna ku arvaan pakkomääräys oireyhtym?. Vähemmästäkin kai kai
- Anonyymi00015
Tosi harmi, että kärsit tuollaisesta. Onko sun mahdollista päästä juttelemaan psykologin kanssa ja työstämään tuotaa ongelmaa?
- Anonyymi00016
Mietin kans tuota mahdollisuutta joskus. Mutta ei, hän on minun puolikkaani. Ei sitä voi itse päättää, sen on kohtalo sinetöinyt.
- Anonyymi00017
Näin on. Mutta ulkopuolisille se näyttää limerenssinä, kun ei voi tietää mitä on sanottu, koettu, luvattu sanattomasti.
- Anonyymi00018
Kaikilla tällä palstalla on limerenssi?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4496483Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1753854Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1052498Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251979Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1261345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751285- 671124
- 631085
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te771029- 44993