Onko tämä joulu helpompi

Anonyymi-ap

Kuin viime joululta? Jos vertaat, ikävän kannalta tai muuten?

23

330

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Yhtä musta joulu ku ennenkin, monet joulut menny itkien

• Anonyymi00002

Tuleva joulu on todennäköisesti helpompi, koska nyt hän on lähdöllään osoittanut konkreettisesti, ettei kiinnostusta enää ole. Ei tarvitse kärvistellä samanlaisissa ristiriitaisissa tunteissa, vaan voi keskittyä niihin, jotka lähelläni haluavat olla.
      naiselta

• Anonyymi00003

Tämä joulu on helpompi kuin viime joulu. Tunteet ovat tasoittuneet, viime jouluna olin paljon herkemmillä tuntemuksilla jotenkin.

• Anonyymi00005

Lopeta valehtelu

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Lopeta valehtelu

Täytyy sanoa, että on aika haasteellista välillä jaksaa teitä, jotka kuvittelette, että tunnette täällä kirjoittavat.

• Anonyymi00004

yks päivä muiden joukossa

• Anonyymi00006

No eipä ole, vaikeampi kun edellinen. 💔

• Anonyymi00007

Yritän olla ajattelematta ja mennä päivä kerrallaan eteenpäin

• Anonyymi00008

Minulla on omat haasteeni elämässä, mutta tämä joulu on vaikeampi, koska on vaikeaa olla ilman ihmistä jota rakastaa. Tunteet ovat paljon syvemmät kuin esimerkiksi viime jouluna.

• Anonyymi00009

Ehkä vähän helpompi. En avaa enempää, kun täytyy suojella itseään tällä palstalla.

• Anonyymi00010

Kiva joulu S miehen kanssa tulossa.

• Anonyymi00011

Kyllä tämä joulu on helpompi🙏🏻 Taloudellisesti ja oman jaksamisen kannalta suunta on ollut hyvä… Viime jouluna ei ollut ikävöinnin kohdetta, nyt on, mutta päivä päivältä on helpompaa. Ja helpompaa ikävöidä, kuin jatkaa oleilua ristiriitaisessa ja epävarmassa suhteessa.

• Anonyymi00012

On helpompi kuin viime joulu

• Anonyymi00013

Vaikeampi. Viime jouluna mä olin vasta tajunnut, että olen ihastunut. Nyt sit oon vuoden ollut tässä tunteiden vuoristoradassa, eikä loppua näy. Vuosi sitten ajattelin, että tunteet voivat helposti kadota. Olin väärässä.

• Anonyymi00015
        UUSI

Sama❤️

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Sama❤️

Mä oon siis nainen ja hän mies. ❤️

• Anonyymi00014
      UUSI

Tehtiin töitä viime jouluna. Ihastuminen oli suloista ja toiveikasta, jutteleminen ja lähellä oleminen oli luonnollisen helppoa.
      Tämä joulu on haikeampi. Ei hänellä ole tunteita minua kohtaan tai voi olla pelkoa. Myös toisten ihmisten vaikutus on ilmiselvää.
      Pidän varmasti aina hänestä, mutta olen luopunut toiveista meidän suhteen. Ei vain ole järkeä elää turhassa toivossa. Rakkaus ja läheisyys ei ole minua varten, kaiken muun olen saavuttanut. Osaisinpa siirtää tunteet, kukaan ei ole kuin hän. Tunneyhteys tuntui käsinkosketeltavana.
      Kaikkea hyvää hänelle!

• Anonyymi00016
      UUSI

Pahempi kuulin just et lähisuvus on vain yks henkilö elossa enää jota siedän .
      Setä kuoli . Mä en meinaa millään hyväksyä kuulemani vaikka tiesin et sillä oli syöpä.
      Naiselta.

• Anonyymi00017
      UUSI

On. Helpompi mutta haastavampi ;)

• Anonyymi00018
      UUSI

On paljon helpompi. Viime joulu oli hirveä ja oltiin vasta tavattu, mutta nyt olen melkein kokonaan jo unohtanut tän koko asian. Muutenkin on toiveikas olo ja odotan uutta vuotta

• Anonyymi00020
      UUSI

Turpa kiinni! Sua kukaan ikövöi ei exät eikä muut
      Naiselta-

• Anonyymi00021
      UUSI

Tämä joulu on raskaampi. Viime jouluna olin toiveikkaampi, tiesin että rakkaus on mahdollinen. Nyt minulla on huono olla.

• Anonyymi00023
      UUSI

Minulla on raskas joulu, raskain tähän mennessä - eräs läheiseni on poissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä

ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis
      Maailman menoa
      360
      7072
    2. Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia

Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai
      Maailman menoa
      77
      6013
    3. Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)

No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j
      Maailman menoa
      197
      5514
    4. Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen

Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi
      Maailman menoa
      84
      4280
    5. Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä

ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan
      Maailman menoa
      56
      3486
    6. HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi

Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok
      Maailman menoa
      70
      3439
    7. Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto

Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava
      Maailman menoa
      6
      3403
    8. Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun

ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta
      Maailman menoa
      60
      3358
    9. SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat

Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha
      Maailman menoa
      58
      3154
    10. Töppö-persut ovat todella tyhmiä

sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan
      Maailman menoa
      37
      3084
    Aihe