Meitä
Vieläkö sä epäröit??
39
497
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Joka päivä ehkä varmaan vähemmän vielä tulee epäröityä nuoremman suhteen. m-n
- Anonyymi00002UUSI
Miksi et uskalla nähdä mua
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Miksi et uskalla nähdä mua
Sitten ehkä jos sillä on joku suurempi merkitys.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sitä odotellessa 😘
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sitä odotellessa 😘
Hyvää kannattaa aina odottaa. ;)
- Anonyymi00027UUSI
No kuhan ei liian nuori
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Jos ei ns K18- treffit niin ehkäpä
- Anonyymi00040UUSI
Epäröin niin kauan kuin on olemassa väärin ymmärtömisen mahdollisuus. Luottamus ja usko hyvään ei synny ilman takeita hyvälle. Erehtynyt olen ja se on opettanut itseni olemaan entistä varovaisempi liikkeissäni lopun elämän? Olen maksanut kalliisti varomattomuudestani.
- Anonyymi00003UUSI
Ei laaksoa ei kukkulaa..🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00004UUSI
Tajusitko
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tajusitko
Tyhmäksikö minua luulet!
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tyhmäksikö minua luulet!
Joo😘😘😘
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Joo😘😘😘
Ei petrilaaksoa lukita yöksi🤭
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Joo😘😘😘
Juotko kahvin mustana vai maidon kera??
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei petrilaaksoa lukita yöksi🤭
Ha ha ha ha taas ihan mahtava kommentti kyllä joku osaa hyvin sleeppasta
- Anonyymi00029UUSI
No sittenhän sinua ei harmita, mitkä liian isot ylämäet babyy
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tajusitko
En mutta kerro vaikka Rolfille Tallinnast
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Juotko kahvin mustana vai maidon kera??
Sinä arvaat jos se on tarkoitettu?
- Anonyymi00008UUSI
Eikö ole kuin lauta ilman reikää
- Anonyymi00032UUSI
Eikö oo siis sitäkään
- Anonyymi00009UUSI
Petriiii
- Anonyymi00010UUSI
Kasvot kiinteytyy ku hymyilen ja nauran täällä yksikseni
- Anonyymi00033UUSI
Sehän on sitten kui omena päivässä
- Anonyymi00016UUSI
Mistä alkaisin tämän ihmeellisen ja mystisen tarinan. Siitä mihin minä lopun ja mistä sinä alat?
En haluaisi puhua aluista ja lopuista. Kun tuntuu ettei vielä olla lähellä kumpaakaan.
Mutta on pakko. Pakko alkaa. Alusta.
Vai alanko lopusta? Vanhuuden unista ja haaveista?
Eletystä elämästä, yhteiseltä polulta. Se polku oli kaikkea muuta kuin tasainen.
Silti askeltakaan en vaihtaisi. En viereltäsi poikkeaisi.
Jos alan alusta...
Jännityksestä ja perhosista. Ehkä ujoudesta ja siitä, kuinka viimein uskalsimme.
Uudesta, ihmeellisestä mutta kuitenkin niin tutusta.
Tuttua tämä ei ole. Ei tämä tarina ja sen monet käänteet.
Mutta sinä olet.
Jotain niin käsittämättömän tuttua, mietin milloin ja missä olemme olleet.
En saa siitä kiinni mutta tiedän.
Ja se riittää.
Sinä riität.- Anonyymi00017UUSI
Kaunista, väkevää ja herkkää yhtä aikaa. Pitkä keskustelu keittiön pöydän ääressä; masennuksen taltuttamista, yksinäisyyden ja ulkopuolisuuden tunteen karttamista. Aiheella ei niinkään merkitystä. Puhe ja keskustelu pitää yhdessä, ei tarvitse erota.
Lähdettiin kävelylle keskiyön jälkeen. Käveltiin ja käveltiin. Puhuttiin ja viihdyttiin. Etsittiin joulukuusta, valaistua. Ei löydetty, mutta löydettiin niin paljon arvaamatonta.
Seikkailu. Yö. Ajan pysähtyminen. Tie päättyy umpikujaan… Jatketaanko? Joo! Katotaan, minne vie. Löytyi tunne, tunnelma jo unohtunut. Haikeus ja itku tulvahti jostain esille. Tunne niin haikea ja autuas, kun aika pysähtyi tai meni takaisin päin jonnekin kauas, jota ei luullut olleenkaan, ei muistanut. Jostain se kuitenkin tuli esiin ja oli viedä kokonaan voimallaan. Olisin halunnut itkeä sen sylissä, mutta en. Se oli heti siinä, kosketti käsivartta, oli niin huolehtiva. Olisin revennyt, jos olisin itkenyt.
Löytyi koski. Katseltiin vettä ja sen pyörteitä, oltiin ihastuksissamme. Mitä kaikkea voikaan löytyä! Kun lähtee vaan ja kävelee. Miten maailma voikin olla kaunis joskus!
Keskiyön tunteina kahdestaan, kun koski pauhaa ja jää muodostaa kauniita rakennelmia, linnoja veden partaalle.
Teki mieli mennä veteen, uimaan. Hypätä kuohuun, antaa mennä. Teki mieli mennä lähelle, koskea. Ei saa. Pakko koskea vettä. En ylety. Anna käsi. Se antoi jo ennen kuin pyysin, miten ihana se onkaan! Sen käsi tukena, se ei päästä putoamaan, ei, se pitää varmasti.
Vesi on kylmää, mutta ei jäistä. Virkistävää ja kato, miten jäät on hienoja. Kivaa. Tää on hyvä paikka. Retkipaikka. Voi tulla yöllä. Yöllä on hyvä, ei päivällä. Salapaikka. Seikkailu.
Seinustalla ollaan vierekkäin, innostuneita. Puhutaan ja sanotaan ihan muuta. Puhutaan samaa kieltä, sitä, mitä ei sanota. Ja vesi pauhaa. Taivas on pilvessä ja minä leijun ja syöksyn veteen ja uin ja virkistyn.
Ja ajattelen, miten on ihana olla siinä vierellä ystävä, niin rakas, että voisi pakahtua.
Milloin viimeksi oli tällaista? Yritän selittää, miksi itketti. Kun aika pysähtyi tai niinku, tajuutsä? Niinku olis vaan tää hetki, me eikä muita koko maailmassa. Se taika kokonaan siinä. Se kaikki mitä on, haluaisin kertoa, mutta en voi, en osaa, en uskalla.
Kai se tajus. Että olin hulluna siitä kaikesta, sekaisin onnesta, kun sain olla siellä sen kans, koko maailma ympärillä ja kaikki mahdollista.
Kun katselin virtaan, tunsin sen lähelläni, vaikka se olikin vähän kauempana. Tajusin, että tässä sitä nyt on, sitä romanttista yhdessä, mitä toivoin. Äkkiarvaamatta ja odottamattomassa muodossa. Ja niin oikeeta, niin autuasta ja ihanaa, etten osannut kuvitella. Niin kuin olis 15-vuotias, tajuutsä. Kai se tajus. Että saa olla niin kuin on eikä tartte olla 40-vuotias.
Meenköhän mä sekaisin siitä? Mähän oon jo ihan sekaisin. Ja itkin, kun tulin. Itkin, kun oli onnellista. Itkin, kun ei voi olla. Itkin, kun on surullista, kun on aika ja ikä ja kaikki siinä välissä. Kun en saa aina olla ja kaikki loppuu.
Ja se sanoi, ett’ se ottaa joskus auton ja me mentäis katteleen kaikkii paikkoi, sight-seeingille, se sanoi enkä mä ollut varma, tarkottiko se meitä vai niitä ja kysyin varovasti, ett’ ketkä me. Ja se sanoi, että just me, se ja minä. Ja mä olin kippuralla onnesta. Että mun kans se halus tehdä reissun! Mun salainen haave, että sen kans. Ja mä melkeen sanoin, että meen sen kans minne vaan enkä yhtään epäröisi en mitään, vaikka maailman ääriin
- Anonyymi00018UUSI
joo. liian monta kysymysmerkkiä.toisen pitäisi pystyä sitoutumaan syvästi minuun ilman tuomitsemista. se voisi olla monelle haastavaa.
- Anonyymi00035UUSI
Jotenkin haastava alkutilanne siis näin ollen
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Jotenkin haastava alkutilanne siis näin ollen
kaksisuuntaista ja epävakaata niin tuo rakkauselämä on aina vähän semmoista vaikeanlaista ollunna enkä tossukkaa kovin rauhaisaa ihmistä voi edes ajatella tallon sen heti;/ sitten taas ns kaltaisteni kanssa kestävän suhteen aikaansaaminen onko edes mahollista
- Anonyymi00019UUSI
Myönnä. Se oli sairasta meidän molempien puolelta. Meidän suhde ei ollut tervettä nähnytkään. Me oltiin vain kaksi toisistaan riippuvaista, jotka roikkuivat samasta hirttosilmukasta. Se meidän suhde ja kommunikaatio, meidän maaginen muka-yhteys oli pelkkää vuoronperäistä narsistista huomionhakua. Minä, minä, minä. Eiku sinä, sinä, sinä. Minä, sinä, minä, sinä. Mulle, sulle, mulle, sulle. Anna, anna, anna. Auta, auta, auta. Se meidän maailmankaikkeuden kokoinen muka-rakkaus oli oikeesti vain yhtä helvetin epätasapainoista vuoristorataa, jossa mentiin kohti ääretöntä ja sen ääripäitä, ja niidenkin yli.
Rakkaudeksi ja Seitsemänneksi Taivaaksi me sitä luultiin, varmaankin niiden vuoristoradan huippujen vuoksi, jolloin vatsanpohjasta sieppasi ja sydän läpätti. Mutta ollaanpas nyt ihan totuudenmukaisia; se oli pelkkää kaaosta, ja Taivaasta päädyttiin suoraan Helvettiin ja tunneskaalan pohjalukemiin. Se oli ihan sairasta menoa, rakkaani.
Sitä se oli. Se meidän sairaan kaunis rakkaustarina- Anonyymi00039UUSI
Noi traumakemiasuhteet on kyl ihan hirveitä. Ei kiitos enää yhtään tuommoista. Tylsät suhteet on parhaita.
- Anonyymi00020UUSI
Mä tiedän, mitä mä tunnen ja se on isoin tunne ikinä. Mä kuitenkin epäröin sitä aloitteen tekemistä, koska vaikka mä luulen, et tunteet on molemminpuoleiset, epäilen, että mies ei halua mitään enempää. Hänelle riittää flirttailu.
- Anonyymi00021UUSI
Olen onnellinen
Saan hädintuskin avattua silmäni ja huomaan, että olen sylissäsi. Halaat minua tiukasti ja hoet ääneen: "Minä pidän sinusta huolen ja suojelen sinua kaikelta pahalta jos vain heräisit vielä rakkaani, lupaan."
Sanasi vihlovat sydäntäni ja tuska, sekä kipu valtaavat koko kehoni. Suuren vaivan tuloksena saan hitaasti pääni käännettyä sinuun päin, mutta muu kehoni ei liiku yrittämisestä huolimatta. Näen kasvoillasi erittäin sydäntä särkevän surullisen ilmeen. Silmäsi tulvivat kyyneliä. Voisimpa sanoa vielä kerran kuinka sinua rakastan, mutta kipuni on noussut niin sietämättömäksi etten kykene edes sanomaan ääneen mitään.
Silmäluomeni alkavat tuntua raskailta ja vaikka taistelen vastaan pitääkseni ne auki, niin lopulta luovutan ja suljen ne hitaasti. Olet viimeinen asia mitä näen. Äänesi alkaa hiljentyä vähitellen ja tuntuu kuin loittonisit hetki hetkeltä enemmän luotani. En enää tunne halaustasi. Sitä tiukkaa ja jollain tavalla lämpimän pehmeää. Myös ajatuksieni meteli alkaa hiljentyä. Viimeinen asia mikä kävi mielessäni; olen onnellinen. Lopulta on enää tyhjää - Anonyymi00022UUSI
🥰Oli kylmä ilta, ja minä pujahdin viluisena untuvapeiton alle. Sormet tuntuivat jääpuikoilta, ja hengitys höyrysi vielä hetken peiton sisällä. Käännyin etsimään lämpöä, sinua – ja siinä sinä olitkin, juuri niin kuin toivoinkin. Rakastan sinua Petri aina ja ikuisesti 💜💜💜💜💜💜💜💜💜
- Anonyymi00023UUSI
Muistan sen kuin eilisen – kun me tavattiin ensimmäistä kertaa. Sydämeni lakkasi lyömästä hetkeksi ja sitten löi kaksi kertaa kovempaa. Katsoit minua ihanalla katseellasi, suoraan silmiini, ja hymyilit ihanasti. Tiesin, että tuo hetki määrittäisi minut uudelleen
- Anonyymi00024UUSI
En epäröi, mutta hän ei välitä.
- Anonyymi00025UUSI
V*tutus Jouluaamuna
Kello löi jo kuusi.
Mikä tuo on?
En ole Juhani enkä Liisi.
Käyn vessassa ja palaan sänkyyn.
Vieressä puoliso kuorsaa.
Jep. Ei siis unta enää.
Lähden alakertaan kuluttamaan aikaa.
Lopulta pistän ulkoiluvaatteet pyjaman päälle
ja lähden kävelylle metsään.
Unohtunut arkihälytys
- tuo unettoman tontun painajainen
- Anonyymi00026UUSI
Ikuisella ikävällä
oli sydämen
muotoiset
ääriviivat
Tunnen merkityksen
kaipuun jokaisessa
sydämen lyönnissä
Tiesin aina että
sinua on vain yksi
Enkä tule koskaan
kohtaamaan
mitään niin arvokasta- Anonyymi00034UUSI
Kerroit satuja
ihmisistä, joille kävi pahoja
alkoi pienessä mielessä eksistentiaalinen uhka
Vartuin vanhemmaksi
ja sinä katosit
pääni hiljeni kerrankin
Suihkussa vain vesi suhisee
eivät sinun sihisevät ässäsi
ja minut on vallannut tunne ajalta ennen sinua
Täällä vallitsee poissaolosi,
jonka yksinäisyydessä
kiiltävät pinnat ovat alkaneet pelottaa
Tule takaisin
olemaan mörkö puolestani
kuin olisin taas piimäsuu pimeässä keittiössä
Silloin en pelännyt oikeita asioita,
mutta olit minulle aina
se oikea
Sängyn alla olit kaukana
vaikka selkääni kohosi Helvetin lämpö patjasta,
tärisin iho kananlihalla
Vain nyt rinta lattiassa
samaisen sängyn vierellä rukoilen:
kummittele minua vielä kerran viimeisen
- Anonyymi00037UUSI
Kuka keitä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis3456903Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai675948Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j1945426Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi814233Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan503441HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok663395Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava63383Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan373074Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta442700Maataloustuet voi poistaa, naudan tuottajahinta pompsahtanut 25 %
Enää ei tarvitse veronmaksajien tukea, koska maajussi saa lihasta nyt hyvää hintaa. https://yle.fi/a/74-20198739122297