Vieläkö ne pyytävät ja syövät niitä kanan ruuilla kasvatettuja lohia Ontosesta??.
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Vielä syödään.
- Anonyymi00002
On ne parempia kuin Nuasjärven sulfaattiahvenet
- Anonyymi00003
Olemme siirtyneet huussinalus tavaralla syötettyjen sikojen syöntiin.
- Anonyymi00005
Poliisin katiskassa oli ollut useita lohia monta kertaa.
- Anonyymi00006
Pollarit kelluvat järvessä!
- Anonyymi00007
SUOMALAISET ovat saattaneet ostaa kalatiskeiltä joulupöytäänsä jopa yli viikon vanhaa kalaa sen pyyntihetkestä, Ylen selvitys kertoo.
Yle teki pistokokeita 29 kaupan kalatiskeillä Helsingissä, Turussa, Tampereella, Kuopiossa, Jyväskylässä, Vaasassa, Kokkolassa, Rovaniemellä, Kemissä ja Ivalossa.
Vanhimmat kalat löytyivät Ylen mukaan Tampereen Hervannan S-Marketista, Vaasan Prismasta ja Kaaren Prismasta Helsingistä. Kaikissa niissä oli myynnissä 10 päivää vanhaa lohta, Yle kertoo. Myyntiaikaa oli annettu päiviä vielä tämän jälkeenkin.
Poikkeuksellisen tuoretta kalaa oli Vaasan Minimanissa sekä K-Supermarketeissa Rovaniemellä ja Ivalossa.- Anonyymi00009
Eiköhän tässä pärjäillä!!
- Anonyymi00010
Ei näytä hyvältä,ne vanhenee kaupantiskille!!!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911447
- 831002
- 66887
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361851Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170825- 92743
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61585- 45477
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta126473- 31434