Minä etsin sua vaan en löydä. Voisimpa olla varma ettet ole täällä. Pitäs häippästä,tämä tekee vähän pahaa tämä paikka.
💚
Etsitkö täältä mua
18
457
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ketä etsit? Itse samaan aikaan etsin ja en etsi. Olen niin riippuvainen tästä paikasta.
- Anonyymi00002
Täällä olen, en tosin ole etsimäsi p-mies
- Anonyymi00003
Kuka ketä
- Anonyymi00004
Hyvä pitää taukoa. Tuntemattomat keskustelevat keskenään leikkien, että tuntevat toisensa.
Eikä ole hyvä avata tilannettaan kuin minimin. Täytyy suojella itseään.- Anonyymi00005
Joo minua ainakin ahdistaa tällainen. Menee jotenkin käsityskyvyn yli nuo vuodatukset.
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Joo minua ainakin ahdistaa tällainen. Menee jotenkin käsityskyvyn yli nuo vuodatukset.
Täytyy vaan osata suojella itseään. Sisintään ei kannata jakaa tuntemattomille. Se on oman turvan takaamista.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Täytyy vaan osata suojella itseään. Sisintään ei kannata jakaa tuntemattomille. Se on oman turvan takaamista.
Niin,jos ei ole muuta yhteyttä kuin tämä kuvitteellinen täällä,sama kun ei ole mitään.
- Anonyymi00006
Etsin. Toivon yhteyttä meidä välille. Vihreä sydän sopii hyvin meihin. :-)
- Anonyymi00007
Niin tekee ja yhteyttä minäkin toivoisin.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Niin tekee ja yhteyttä minäkin toivoisin.
Vinkkiä jostain yhteisestä asiasta/tai mistä ollaan puhuttu?
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Vinkkiä jostain yhteisestä asiasta/tai mistä ollaan puhuttu?
Nelijalkaiset on meidät aina tuonu nokikkain,ei nyt muuta vinkkiä koska ihan tosissaan haluan täältä haavemaasta nyt kadota.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Nelijalkaiset on meidät aina tuonu nokikkain,ei nyt muuta vinkkiä koska ihan tosissaan haluan täältä haavemaasta nyt kadota.
Ei pidä paikkaansa meidän kohdalla. Kyllä ihan omat jalat meidät on tuoneet vastakkain monta kertaa, ja välillä myös neljä pyörää vastaan kaksi pyörää.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa meidän kohdalla. Kyllä ihan omat jalat meidät on tuoneet vastakkain monta kertaa, ja välillä myös neljä pyörää vastaan kaksi pyörää.
🙂näinhän se täällä menee. Mutta nyt riittää tämä hauskuus,tämä ei lue enempää.
- Anonyymi00014
Ja meidän autoon takkeihin ja housuihin💚
- Anonyymi00015
Tule mesessä luokseni.
- Anonyymi00016
En etsi, tiedän ettei hän täällä ole.
- Anonyymi00017
Taas tekoälyn luoma viesti ja kaikki tarttuu koukkuun ;-)))))
- Anonyymi00018
Jostain löytyy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2654640Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1333019Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442837Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761781Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061644Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281511- 591380
Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k231380- 951272
- 471159