Tunteikasta

Anonyymi-ap

Jos on liian tunteikas olo, niin kannattako silloin vaan pysyä neljän seinän sisällä 🤔?

34

269

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tai sitten käydä lenkillä jossain, missä ei törmää moneen ihmiseen.

• Anonyymi00002

Liian pimeetä, ei pysty 😆

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Tulis vaan kevät niin piristyis hetkessä

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Tulis vaan kevät niin piristyis hetkessä

Kevät ja koirankakkahysteria?

• Anonyymi00005
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Taskulamppu, tai otsalamppu. Kyllä siellä joutuu pimeälläkin haukkaamaan happea.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Taskulamppu, tai otsalamppu. Kyllä siellä joutuu pimeälläkin haukkaamaan happea.

Mistä johtuu että nyt joulukuussa on tullut vettä melkein jokapäivä ainakin täällä lahden seudulla?

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ei joudu, kun ei mene 🤭

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Mistä johtuu että nyt joulukuussa on tullut vettä melkein jokapäivä ainakin täällä lahden seudulla?

Varmaan samasta syystä kuin Vantaalla...luulen.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Varmaan samasta syystä kuin Vantaalla...luulen.

Taivaan isä itkee

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Taivaan isä itkee

Ei itke.. Suomi on vaan pska maa 🤣
        Ei oikeesti edes ole kun nää pari kuukautta.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ei joudu, kun ei mene 🤭

Totta, vapaa valinta. Ehkä vaihdan lauseen: kannattaa mennä ulos pimeälläkin. Kun tässä on nyt aika pitkään tällaista ollut. Happi on tärkeää ja itsensä liikuttaminen.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Totta, vapaa valinta. Ehkä vaihdan lauseen: kannattaa mennä ulos pimeälläkin. Kun tässä on nyt aika pitkään tällaista ollut. Happi on tärkeää ja itsensä liikuttaminen.

Mähän just sanoin, että oon liian tunteikas, niin pitäisi lisää liikuttua 🤣

• Anonyymi00015
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ei tietenkään johdu niistä kemikaalivanoista, mitä taivaalle ajetaan.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Mähän just sanoin, että oon liian tunteikas, niin pitäisi lisää liikuttua 🤣

Voi sua 🤣🤣🤣

• Anonyymi00011

Kuusien. Pyöreään huoneustoon riittää asetus keskelle.

• Anonyymi00012

En ole ihan vielä pyöreän huoneen tarpeessa.

• Anonyymi00017

No jos ei ole tunnesäätelytaitoja tai on liian suuri houkutus kipata ne tunteet toisen niskaan. Sillon kannattaa jäädä kotiin. Tunteikkaana ei ehkä ajatuskaan kulje aina järkevästi. Sillon tekee just ne pahimmat ja kaduttavimmat asiat. Impulssiivisuuspäissään ne tapotkin tehdään.😅

• Anonyymi00020

Just.

• Anonyymi00021

No jo on lennokasta juttua 😳

• Anonyymi00018

Olen tosi tunteikkaalla tuulella, mies...Käytä keskipoljinta.

• Anonyymi00019

Jos liian hapokasta niin launentaa vedellä.

• Anonyymi00022

Korkki kiinni!

• Anonyymi00023

Oliko vain retorinen pohdinta? Ja automaationa suuntasit baariin hukuttamaan tunteet ja etsimään silmänruokaa kuten muukin vastaava miesmateriaali?

• Anonyymi00024

Nainen ja menin urheilemaan. Kiitos kysymästä.
        Lauloitko itse itkuvirsiä kantabaarissasi vai olitko ihan pussikaljalla?

• Anonyymi00026
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Nainen ja menin urheilemaan. Kiitos kysymästä.
        Lauloitko itse itkuvirsiä kantabaarissasi vai olitko ihan pussikaljalla?

Hyvä AP👌 En mennyt, enkä ole mies, luulen että kuppilaan arkena suuntaaminen on enemmän miesten juttu… teen samaa kuin sinäkin nyt, suuntaan salille, yleensä pahimpien tunnetilojen kohdalla saa ainakin yhdet uudet enkat painoihin

• Anonyymi00030
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Hyvä AP👌 En mennyt, enkä ole mies, luulen että kuppilaan arkena suuntaaminen on enemmän miesten juttu… teen samaa kuin sinäkin nyt, suuntaan salille, yleensä pahimpien tunnetilojen kohdalla saa ainakin yhdet uudet enkat painoihin

Minä en käy salilla. Haluan säilyttää nivelet ehjinä. Käyn lenkillä, eri maastoissa ja jumppaan myös.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Minä en käy salilla. Haluan säilyttää nivelet ehjinä. Käyn lenkillä, eri maastoissa ja jumppaan myös.

Okei… Kannattaa ehkä vielä vähän perehtyä aiheeseen, kuntosaliharjoittelu nimenomaan parantaa nivelten kuntoa ja on mm. nivelrikossa osa hoitoa. Ja etenkin naisilla ikääntyessä vaikutukset terveyteen ovat merkittävät, mm. luun tiheys kasvaa ehkäisten osteoporoosia.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Okei… Kannattaa ehkä vielä vähän perehtyä aiheeseen, kuntosaliharjoittelu nimenomaan parantaa nivelten kuntoa ja on mm. nivelrikossa osa hoitoa. Ja etenkin naisilla ikääntyessä vaikutukset terveyteen ovat merkittävät, mm. luun tiheys kasvaa ehkäisten osteoporoosia.

Edellinen oli joku sivusta.
        Ap kyllä tietää, mitä tekee 🙃

• Anonyymi00025

Silloin mielellään, kun puolikova kanki pyörii housun etumuksen takana ja antaa kaiken ilmi, mutta jos itkettää, niin sehän nyt on aivan sama, ei ihmisiä oikeasti kiinosta, kuin omat asiat.

• Anonyymi00027

En nyt pidä puolikovaa kankea kovin tunteellisen asiana, mutta voi tietysti olla, että mulla on vaan aukko sivistyksessä.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00027 kirjoitti:

En nyt pidä puolikovaa kankea kovin tunteellisen asiana, mutta voi tietysti olla, että mulla on vaan aukko sivistyksessä.

Onko sitten joillakin ihmisillä tunteet siellä alapäässä? On kuulema olemassa sellainenkin, kuin panetuksen tunne.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Okei. okei.

• Anonyymi00028

Kirjoita ne ulos päiväkirjaan. Anna kaiken tulla, huomaat että olosi helpottuu.

• Anonyymi00029

Höpö höpö, palsta ajaa saman asian 😉

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nasima löi Jussille luun kurkkuun

Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse
      Maailman menoa
      461
      8258
    2. Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"

jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r
      Maailman menoa
      116
      5687
    3. Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen

Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi
      Maailman menoa
      116
      4701
    4. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      212
      4589
    5. Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa

SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli
      Perussuomalaiset
      35
      4509
    6. Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta

Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s
      Maailman menoa
      55
      4023
    7. Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun

ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta
      Maailman menoa
      160
      3890
    8. Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä

ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan
      Maailman menoa
      79
      3772
    9. Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto

Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava
      Maailman menoa
      44
      3710
    10. SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat

Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha
      Maailman menoa
      87
      3538
    Aihe