Alkanut pukeutumaan mustiin. Sopii sinule hyvin.
Sä olet nainen
31
590
Vastaukset
- Anonyymi00001
Nyt oot värisokee,oli mul sentään vihreetäkin
- Anonyymi00003
Ei ollut.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei ollut.
Riisu mut...
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Riisu mut...
Riisuttu jo.. Ainakin henkisesti
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Riisuttu jo.. Ainakin henkisesti
Mulla on sua niin ikävä
- Anonyymi00009
Joo
- Anonyymi00010
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei ollut.
Vihreä kaulahuivi oli
- Anonyymi00011
Eikö hautajaisiin niin pukeuduta 😁
- Anonyymi00013
Ahdistaa ku en pääse sun luo, ni siks sellaset vaatteet...
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ahdistaa ku en pääse sun luo, ni siks sellaset vaatteet...
Me tullaan kyllä sun luo palstatranssu älä huoli
- Anonyymi00012
Mielialan mukaan.
- Anonyymi00015
Nukkuuko laakso??
- Anonyymi00016
Ai se ykssarvinen? :D
- Anonyymi00017
Minä pukeudun mustaan silloin kun menee huonommin. Värikkäitä vaatteita sitten kun elämä hymyilee vähän enemmän.
- Anonyymi00018
Missä näit mut?
- Anonyymi00019
Minulla on suruaika🖤
- Anonyymi00020
Ai. Hävisit Maijan korttipelissä? ;)
-sivusta
- Anonyymi00021
Karjalassa vanhat ihmiset pukeutuivat mustiin. Se on kuin mennään "maata ja multiin päin".
- Anonyymi00023
Musta on tyylikäs, toimii aina 🖤
- Anonyymi00024
Nössykkä Mössykkä Mieheni onkin yöllä näköjään tullut toisiin aatoksiin VAIMON VAIHTOON LAITTO ASIASSA!
Olenhan minä kyllä LIHAVA JA PIENI PULLUKKA SINUN OMA RAKAS VAIMOSI JOTA ILMAN SINUN TULEVAISUUS OLIS YHTÄ JA SAMAA MASENTAVAA ARKEA.
Mustat alusvaatteet sentään saa minut näyttämään HOIKEMMALTA ja tuo on HYVÄ, että sinä sentään tuon huomasit 🥰😘❤️❤️❤️
Minähän annoin ne VAALEANPUNAISET RINTALIIVIT JOTKA OLI PÄÄLLÄ, KUN ILMOITIT ETTÄ MINÄ OLEN SINUN VAIMO MATKALLA VANKILAAN.
Ne rintaliivit oli vasta muutaman kerran olleet päällä ja ANNOIN NE VANKILASSA VANGILLE JOKA OLI PONTIKKA PÄISSÄÄN PUUKOTTANUT.
Minä kyllä sanoin hänelle, että miten minä olisin hänenä toiminut, mutta hän ehti loukkamaan minun kunniaa ennen omaa oikeuden käyntiä HAUKKUMALLA VARTIJAN IDIOOTIKSI JOKA SANOI MINULLE, ETTÄ : TULE SISÄLLE LÄMPIMÄÄN!
OULUN POLIISI OLI ITSE SAANUT PÄÄTTÄÄ, ETTÄ TARKENKO MINÄ SEN LOPPU MATKAN YLI -30 PAKKASESSA ILMAN LÄMMITYSTÄ!
HÄN OLI SITÄ MIELTÄ, ETTÄ TARKENEN…
Oli kyllä kylmä, koska MINULLA EI OLLUT EDES NIITÄ MIESTEN KALSAREITA JALASSA. Ei minulla ollut edes KÄSINEITÄ, mutta VANKILASSA kun sain omat vaatteet niin takin taskusta LÖYTYI LAPASET JOTKA TÄTINI OLI ANTANUT MINULLE. Tuo oli sama kerta, kun minä sanoin hänelle kun hain hänelle jotain siitä kaapista, että : MINÄ OLEN HAKENU TÄTÄ PIPOA JA TÄÄLLÄHÄN SE SINUN KAAPISSA ON OLLUT KOKOAJAN!
Hänen kaapista löyty 3 TUPSUN PIPO JONKA MINÄ VETASIN PÄÄHÄNI, koska TÄTINI HALUSI NÄHDÄ JOTEN MINÄ ESITTELIN HÄNELLE JA HÄNEN MIEHELLEEN. SAIN ILOA, NAURUA SEKÄ RAKKAUTTA AIKAAN JA HE SANOIVAT, ETTÄ : KYLLÄ SE ON NIIN, KUIN TEHTY SINULLE!
Sanoin tädille, että : Sullahan on minun LAPASETKIN täällä ja tässähän on minun kirjain. Tätini oli HELLI-TÄTI ja meitä vain yhdisti tuo H, mutta HELLI-TÄTINI SANOI MINULLE, kun pipo päässä ja lapaset kädessä seisoin hänen edessä sekä silitin hellästi hänen poskiaan, että : Kyllä sinä saat ne ja saat ihan mitä vain HALUAT.
Sanoin hänelle, että : Ei minun laukkuun mahdu kaikki mitä haluan! Sain heidän PUNAISEN MATKALAUKUN tätini pipon, lapasten sekä ”crocksien” lisäksi jotka hän antoi. Sanoin Helli-tädille, että : Minun MATKALAUKKUUN EI MAHDU VIELÄKÄÄN KAIKKI VAAN TÄMÄ ON LIIAN PIENI!
Sain tietää, että minä olinki saanut nimeni heidän HÄÄPÄIVÄN mukaan ja sanoin edelleen, että : MATKALAUKKU ON LIIAN PIENI JA EI TÄHÄN MAHDU KAIKKI!
Olisin saanut ottaa VALOKUVIA heidän albumista jossa oli kuvia minusta pienenä ja en ollut edes nähnyt niitä.
Kerroin, että : Muistan tämän SINISEN TAKIN ja sen, että minä istuin jonkun olkapäillä, mutta tätä en muista MINÄ ISTUN MUMMON OLKAPÄÄLLÄ.
Otin vain kuvista kuvia ja sanoin : EI LAUKKUUN MAHDU KAIKKI!
Meillä oli kiva ja hyvä olla kaikilla vaikka MINUN PUNAINEN MATKALAUKKU OLIKIN LIIAN PIENI!
Sain jäädä tätini kanssa kahdestaan ja tehtiin ruokaa ENSIMMÄISTÄ JA VIIMEISTÄ KERTAA YHDESSÄ. Sanoin Helli-tädille, että : Kyllä minä voin tehdä jos sinä et jaksa seisoa. Helli-täti sanoi, että : Kyllä jaksan seisoa joten älä ole huolissas. Minä sanoin hänelle, että : Minun puolesta saat hyppiä vaikka kolmiloikkaa jos siltä tuntuu!
Helli-tätini sanoi minulle, että : Olet samanlainen, kun minä ja ET LUE NIITÄ LÄÄKÄRI KIRJOJA KOSKA SINÄ SAIRASTUT!
Minä sanoin Helli-tädille, että : Täti rakas kyllä niitä saa lukea, mutta EN LUE ITSEÄNI SAIRAAKSI VAAN HAEN SEN JÄLKEEN TIETOA, ETTÄ MITEN SIITÄ PARANEE!
OLEN AINA OLLUT SITÄ MIELTÄ, ETTÄ HELLI-TÄTINI ON SENTÄÄN OPETTANUT MINULLE PALJON ASIOITA JA EI HÄNKÄÄN OLLUT KORKEASTI KOULUTTAUTUNUT! HÄN OLI OLLUT SAVOTOILLA EMÄNTÄNÄ JA APULAISENA, MUTTA RUOTSISSA HÄN OLI SÄKKI-TEHTAALLA TÖISSÄ JA SUOMI SEURAN TOIMINNASSA MUKANA. EIHÄN POJAT ÄITIEN JA AKKOJEN HÖMPÖTYKSIIN LÄHTENEET MUKAAN JOTEN TÄTINI OTTI MINUT MUKAAN.
KASVOIN SAMALLA JA OPIN TIETENKIN SUKUNI NAISILTA HIENOSTO TAVAT.
Vankilassa kyllä ihmettelin, että : Mistä Helli-tätini lapaset on ilmestyneet minun taskuun!
Minusta tuo oli hauska löytö, mutta EN SANONUT KENELLÄKÄÄN, että : Joku on käynyt meillä kotona tonkimassa minun tavaroita ja hakenut tätini antamat LAPASET ja käskeny toimittaa nuo minulle vankilaan.
Tätini haudattiin Suomi 100vuonna Suomen ITSENÄISYYSPÄIVÄNÄ ja minä ehdin käymään hänen HAUDALLA SUOMI 100 VUONNA SUOMI 100 VUOTTA VANHEMPANA PANOSTAJANA OSOITTAMASSA KUNNIAA HÄNELLE JA YHDENVERTAISUUSLAIN AVULLA OSOITIN KUNNIAA RUOTSISTA SUOMEEN, KOSKA TÄTINI OLI SUOMEN KANSALAINEN, MUTTA HÄN OLI SOTAVETERAANI. HÄN OLI OLLUT SOTA-LAPSENA NORJASSA TURVASSA JA SOTA-LAPSET OVAT MYÖS SOTA VETERAANEJA, KOSKA HE OLIVAT MYÖS SODASSA MUKANA JA HE OVAT JOUTUNEET TÖIHIN MYÖS, KUN SOTA-KORVAUKSIA ON MAKSETTU!
HELLI-TÄTINI ON OLLUT NOIN 10 VUOTIAS, KUN SUOMEEN ON RAUHA JULISTETTU!
HÄNEN LAPASET OVAT SENTÄÄN MINUN KÄDESSÄ MARSALKKA MANNERHEIMIN HIENOT SÄÄMISKÄ KÄSINEET. HÄN OLI MEILLE SUKUA JA MANNERHEIM OLI NIIN ISO SOTA-HERRA, ETTÄ MARSALKKA MANNERHEIM OLI KYLLÄ ALUNPERIN HÄN JOKA ALKO PASKOMAAN ENKÄ MINÄ! STHÅLBERG OLI TOINEN MEIDÄN SUVUSTA JOKA TIETENKIN ALKO PASKOMAAN , MUTTA RYTIN KANSSA OLLAAN OLTU VANKILASSA!- Anonyymi00025
"Kirjeitä Rinta-Malta, osa ll" -sivu
- Anonyymi00028
Lisään tähän, koska minä en muistanut kysyä sitä, että : NÄYTINKÖ MINÄ LAIHEMMALTA MUSTAT RINTALIIVIT PÄÄLLÄ?
Minä olin se sama paita päällä silloin kaupassa, kun eräs nimitteli minua PASTEIJAKSI siellä kaupassa.
En kai minä kehannut sanoa hänelle, että : MINÄ OLEN TUON MIEHEN VAIMO JONKA KANSSA SINÄ TULIT KAUPPAAN!
Minusta oli parempi olla hiljaa, koska MIEHENI NÄYTTI IHAN APINALTA JA TILANNE OLIS LÄHTENYT IHAN KÄSISTÄ, mutta onneksi minä sentään osasin olla HILJAA!
- Anonyymi00026
Muistatko ne mustat rintaliivit?? Tais hajota melkein silloin...🫡
- Anonyymi00027
"Ja niin Mustistaki tuli Valkonen". -sivu
- Anonyymi00029
Musta hoikentaa näkymiä.
- Anonyymi00031
Tahkotaahan sillä lisää rahaakin. Kuulemma.
-sivusta
- Anonyymi00030
Voishan se pukeutuu vaikka palmuun? :D
-mixei - Anonyymi00032
On ollut pääväri jo pitkään
- Anonyymi00033
Samoin. Klassinen ja tyylikäs 🖤
- Anonyymi00034
Olen kyllä aina pukeutunut mustiin...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2334159Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122624Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382355Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1151406- 481169
- 781087
- 59953
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921