Tämä on varmasti tähän mennessä persujen suurin PETOS äänestäjiä kohtaan. Vaikka paljon on petoksia jo tähän mennessä tehtykin, niin yksikään niistä ei ole ollut suuruusluokaltaan viime yönä tehdyn petoksen suuruinen!
EU OTTAA 90 MILJARDIA YHTEISVELKAA! Jota ei tulla ikinä saamaan takaisin. Äänestäjä, SINÄ MAKSAT!
22
241
Vastaukset
- Anonyymi00001
Otetaan takaisin Venäjän maksamista sotakorvauksista.
Jokainen, jolla on vähänkin järkeä päässään tajuaa ettei Venäjä tule ikinä maksamaan minkäänlaisia sotakorvauksia, mutta poliitikot jatkavat valehteluaan. - Anonyymi00002
- SDP:n Sosialisti - PERSEILIJÄT - On Pelkkiä - KANSAN - KUSETTAJIA - !
- Anonyymi00010
Mölypersu yrittää epätoivoisesti vaihtaa puheenaihetta saatuaan jauhot suuhunsa.
- Anonyymi00012
Vaihda persupölö jo virttä!
- Anonyymi00013
SDP ei ole naamaansa väännellyt, persut kyllä.
- Anonyymi00019
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mölypersu yrittää epätoivoisesti vaihtaa puheenaihetta saatuaan jauhot suuhunsa.
🤣🤣🤣🤣👍
- Anonyymi00003
Tämä päätös osoittaa myös että mitään rauhaa Ukrainaan ei ole tulossa. Ihan avoimesti sanottiin että tämän EU:n 90 miljardin lahjoituksen turvin Ukraina pystyy sotimaan 2 vuotta.
Ei se sitä tarkoita, että halutaan jatkaa sotaa. Se tarkoittaa sitä, että Ukrainan tuki jatkuu eikä Venäjä pääse noin vain tavoitteisiinsa jatkamalla sotaa. Tämä luo siis osaltaan painetta siihen, että myös Venäjä pyrkisi rauhaan. Venäjä joutuu punnitsemaan sitä, onko rauha paremepi kuin sodan jatkaminen Venäjän näkökulmasta. Nyt punnuksia lisätään rauhan puolesta. Samalla varaudutaan siihen, että Venäjä jatkaa sotaa. Jos Venäjä taipuisi rauhaan ennen rahojen antamista, päätöksen voisi tarvittaessa purkaa.
- Anonyymi00004
Suomen valtion johto vaan jankuttaa sitä samaa litanniaa vain kansalaisten harhauttamiseksi tulevaisuus tulee näyttämään totuuden
- Anonyymi00006
Tulevaisuus on koronakuolema ja siru päässä joka ohjaa piereskelemään boaveria
- Anonyymi00005
Veikkaan että tänään tulee Isä Timon plokiin JYRÄHDYS.
- Anonyymi00007
Persut ovat huutaneet ettei mihinkään yhteisvelkaan lähdetä ja edellinen hallitus sitä ja tätä. Nyt persut lähtee mukaan valtavaan yhteisvelkaan. Persuihin ei ole luottamista täyttä valhetta heidän puheensa. Vienti sakkaa miinuksen puolella ja nyt persut naaman väännöillä laskee vientiä vielä lisää. Hävetkää koko sakki, nyt on nähty mitä sakkia olette.
Onneksi vaalit lähestyy ja persut ovat menneisyyden puolue. - Anonyymi00008
Tähän nyt oli pakko lähteä koska EU. Muuten Persut pitävät huolen siitä että VELAT TULEE MAKSUUN eli nämä etelän vetelät, Kreikat yms tulee maksamaan Suomelle velat korkojen kera
- Anonyymi00009
Valtionbudjetista on löydettävä rahaa yhteisvelan kustannuksiin, ja kaikkien kansalaisten on osallistuttava herrojen sotiin ja reviirien selvittelyyn. Itseelliset ihmiset aina pärjää, joilla varaa tinkiä elintasosta omissa verkostoissaan. Kipeimmin osuu köyhiin, joilla ei ole kuin tuulen huuhtoma takalis..
- Anonyymi00011
Hommallakin ollaan kuin kusi sukassa, jaaritellaan aasialaiskohusta. Luulisi nolottavan jatkuva äänestäjien pettäminen.
- Anonyymi00014
Persut ne naamaansa vääntelivät ja tähtitieteelliseen velanottoon lähtivät🙈
- Anonyymi00015
jos jonkun rahat viedään pankkitililtä niin se ottaa kaikkien rahat samalla tavalla 🤔
- Anonyymi00016
Toinen vaihtoehto on tietenkin Venäjälle antautuminen. Sitäkö sinä haluat?
Kerropa meille, mitä sillä yhteisvelalla yritetään ratkaista ja sitten kerro mikä olisi sinun vaihtoehtosi ongelman ratkaisemiseksi.
- Anonyymi00018
Ei yhteisvelkaa tarvittais jos nlopetettaisiin Zelenskyn kansanvastaiset nazimielisten toimien tukeminen.
Tässä tilanteessa jossa Venäjä on täysin ylivoimainen ja vie sodan loppuun, niinkuin länsi joitakin aikoja sitten vaati, sodan voiton määrittämistä taistelukentillä, niin näiden rahojen antaminen kuin heittäis ne kankkulan kaivoon. Voittaja ei mittään sotakorvausta Naton aloittamasta sodasta tule maksamaan. Mutta natomaat voivat joutua. - Anonyymi00020
Aivan mielivaltaista ottaa tuollaisia lainoja ja maksattaa köyhällä kansalla.
Vararikossa ollaan, ja syvällä. Hölmölän hommaa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602