eikä käyttää sitä siihen että on pakko yrittää tehdä kaikkensa pilatakseen toisen elämän.
Ahneus, käytöstavattomuus ja ilkeys ovat huonoja piirteitä..
Eikö olisi helpompaa elää elämäänsä
11
275
Vastaukset
- Anonyymi00001
Niinhän ne on. Onko mennyt kasvatus pieleen vai ihan vaan synnynnäistä.
- Anonyymi00002
Sanoisin kuitenkin, että jokailänen voi itse valita, kuinka paljon jonkun antaa vaikuttaa.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Sanoisin kuitenkin, että jokailänen voi itse valita, kuinka paljon jonkun antaa vaikuttaa.
Hyvä syyllistävä kommentti, että uhrissa vika.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Palstaäijä löysi uhrin jostain, korvien välistäkö.
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei, vaan ihan faktaa ja jokaisen pitäisi pitää itsestään huolta, eikä antaa toisten vaikuttaa omaan elämään. Pistää itsensä etusijalle ja se ei kaikille tule aivan luonnostaan. Itsekin sitä opetellut ja opettelen edelleen.
- Anonyymi00004
Onko se väärin jos on rakastunut toiseen ja toinen myös?
- Anonyymi00009
Nyt taas joku vetää mutkia suoriksi ;-)
Sivusta
- Anonyymi00010
Aivan ja jos tekee tuollaista jopa vähän ennen joulua, jättää hyvin raa’an kuvan muka ihmisestä.
- Anonyymi00011
Sanoo joku toisen elämän jo tuhonnu ku pska alkaa vihdoin lentää takas omaan tuulettimeen? -sivu
- Anonyymi00012
Niinkö. En oo pilannu kenenkään elämää ja sä et tiedä mun elämästä mitään ja että paljonko toiset sitä on pilanneet.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2494514Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232949Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412712Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761695Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061538Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn161421- 511261
- 911201
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2031064- 471035