Vaimo kärähti syrjähypystä!

Cuckold man

Minä, vaimoni ja tuolloin viisivuotias lapsemme asustimme aikoinaan eräässä rivitaloyhtiössä. Toimin asukasyhdistyksessä ja tavallisesti osalleni lankesi erilaisten talkoiden järjestämisvastuu. Elettiin aurinkoista toukokuuta ja olin järjestänyt taloyhtiömme jokakeväiset pihatalkoot. Talkoiden jälkeen tapana oli istuskella grillillä ja nauttia asukasyhdistyksen kustantamista eväistä. Jatkot yleensä päätyivät kerhotilaan, jonka yhteydessä myös taloyhtiön yleiset saunat sijaitsivat.

Asukasyhdistyksen talkoomiehenä jouduin tavallisesti kestitsemään väkeä yöhön saakka ja monet hauskat pippalot kehohuoneella tulikin nähtyä ja koettua. Vaimoni vahti tavallisesti lastamme yöllä, eikä osallistunut hauskanpitoon jatkoilla. Kyseisenä talkooiltana olimme kuitenkin sopineet, että vaimoni nukuttaisi pojan ja loppuyön vahtivuoro lankeaisi minulle.

Kannoin puoliltaöin kotiini viimeiset tarvikkeet grilliltä muun porukan siirtyessä kerhohuoneelle. Poikamme nukkui sängyssään ja vaimoni siemaili lonkeroa olohuoneessa. Hänkin oli nauttinut juomia grillatessamme ja oli melko hilpeällä tuulella. Hämmästyin hieman, kun hän ei vaihtanutkaan vaatteitaan lähtiessään jatkoille. Hänellä oli yllään ohuet valkoiset kesähousut, joita hän tavallisesti piti vain kotona sekä tiukka t-paita. Kesähousuissa ei sinällään ollut mitään erityistä, paitsi että ohut kangas kuulsi läpi ja vaimollani oli allaan pelkät pienen pienet stringit.

Otin oluen ja vajosin nojatuoliin illan viimeisiä tv-ohjelmia tuijottaen. Oloni tuntui levottomalta. Ajattelin naapurin miesten katseita vaimoni tiukaksi treenatulla takapuolella (hän on kuntoiluhullu). Oma veijarini alkoi paisua lahkeessa. Kuvittelin, kuinka naapurin salskeat uroot piirittäisivät viehkeää vaimoani, joka minun huolekseni kyllä, oli aika maistissa lähtiessään.

Seuraavan kerran kun havahduin, kello oli vartin yli kolme yöllä. Olin nukahtanut sohvalle. Astelin makuuhuoneeseemme ja hämmästyi hieman, koska vaimoni ei ollut edelleenkään kotona. Kuulostelin tarkkaan, mutta jossain kaukana kohisi vain kaupungin yöliikenne. Puin tohvelit jalkaani ja lähdin kerhohuoneelle katsomaan, kuinka väsyneitä juhlijoita siellä nuokkuisi. Poikamme pärjäisi kyllä hetken yksinkin.

Kerhohuoneella oli hiljaista. Pöydällä lojui vajaa koskenkorvapullo, lukuisia viinipulloja ja oluttölkkejä. Ainakaan juoman puutteesta eivät juhlijat olleet kärsineet. Mieleeni tuli, että seurue olikin lähtenyt ravintolaan ja palaisi sieltä valomerkin jälkeen. Vasta ulko-ovella huomasin vaimoni vaaleat kesähousut, jotka lojuivat myttynä kerhohuoneen nojatuolissa.

Ei helvetti, kirosin mielessäni. Sauna! Puna kohosi kasvoilleni ja mustasukkaisuus pyyhkäisi vapisuttavana tunteena läpi kehoni. Jalkovälini kovettui tahtomattani. Saunan ovi oli auki. Eteisessä lojui mytty vaatteita ja vaimoni stringit roikkuivat naulassa. Raotin suihkuhuoneen ovea hiirenhiljaa. Eteeni avautui suora näköyhteys saunaan, jonka lasioven takana näin kaksi hahmoa. Myös äänet kuuluivat nyt selvästi.

Vaimoni istui lauteella jalat harallaan ja naapurimme mies nai häntä seisaaltaan vimmatusti tikaten. Vaimoni voihki ja valitti. Kovempaa kuin minun kanssa koskaan rakastellessaan. Hän painoi kyntensä rakastajansa takapuoleen ja veti tätä syvemmälle sisäänsä. Naapurimme oli kanssani samanikäinen perheenisä, joka työskenteli Nokialla, ajoi kalliilla urheiluautolla ja osteli vaimolleen kalliita lahjoja. Hän harrasti kuntoilua ja oli todella tiukkavartaloinen minuun verrattuna, oikea unelmasyrjähyppy vaimolleni.

Erotin vaimoni voihkinnasta, että hän oli saamaisillaan orgasmin. Naapurin mies ei kuitenkaan halunnut vielä tulla ja tempaisi vehkeensä ulos vaimoni kiimanesteitä valuvasta pillusta. Hän nousi lauteille seisomaan ja ohjasi kullinsa vaimoni rintojen väliin. Ja mikä mela hänellä olikaan! En ollut eläissäni nähnyt niin suurta kyrpää. Vehje ulottui vaivatta rintojen välistä suuhun saakka.

En voinut estää suunnatonta kiihottumistani. Kulli sykki housun lahkeessa ja pystyin vain vaivoin pidättelemään itseäni ryntäämästä lauteilla voihkivan vaimoni kimppuun. Hämmästykseni kuitenkin kasvoi entisestään, kun tunnistin saunasta lisää hahmoja. Nuori pariskunta toisesta naapuristamme laskeutui alas lauteilta. He olivat istuneet kulmauksen takana siten, etten ollut kyennyt havaitsemaan heidän läsnäoloaan aikaisemmin. Pari tuli ulos suihkuhuoneen puolelle. Miehen kulli jöpötti yläviistossa ja hän jäi ovelle seuraamaan kun nokialainen tähtäili mahtikyrvällään vaimoni suuhun. Pariskunta oli ilmeisesti kokenut hekuman huippunsa saunassa hetkeä aikaisemmin, koska nainen ryhtyi pesemään alapäätään suihkulla.

Paljastumisen vaara oli liian suuri. Käännyin nopeasti takaisin pukuhuoneeseen ja sieppasin vaimoni stringit naulasta mukaani todistusaineistoksi. Mahtaisi porukka ihmetellä minne pikkupöksyt katosivat! Juoksin takaisin kotiin, riisuin housut kiireesti jalastani ja muutamalla käteenvedolla laukesin eteisessä.

Tunsin itseni totaalisesti nöyryytetyksi. Vaimoni harrasti ryhmäseksiä naapureidemme kanssa. Vaimoni, joka minun kanssani antautui tuskin makuuhuoneen sänkyä pidemmälle!

Sammutin valot ja istuuduin olohuoneen nurkkaan nojatuoliin odottamaan. Kului noin puoli tuntia kun kuulin ulko-oven avautuvan. Näin ikkunasta vilaukselta naapurin miehen hahmon, joka käveli kiireisen oloisesti pihalla omaa asuntoaan kohti. Vaimoni hiipi hiirenhiljaa olohuoneeseen ja riisui valkoiset housunsa.

- Mihin pikkuhoususi ovat jääneet, kysyin nojatuolista stringejä sormissani pyöritellen. Vaimoni säikähti ensin suunnattomasti ja meni täydelliseen takalukkoon.
- Minä…minä… hän sopersi. Nousin sohvatuolista. Kullini seisoi yhä täydessä toimintakunnossa yläilmoihin kurottaen. Onneton kullini, joka oli vain puolet tuon isomelaisen naapurin kyrvästä. Kaadoin vaimoni sohvalle ja työnnyin väkivaltaisesti hänen sisäänsä.
- Enkö minä kelpaa, vittu saatana?
Vaimoni pillu oli täynnä naapurin spermaa ja lutkutti kuin kirnupata kullini vatkatessa edestakaisin. Muutaman vedon jälkeen vaimo lämpeni uudelleen ja alkoi vikistä rintojaan hieroen. Humalatila ilmeisesti poisti kaikki estonsa, eikä hän käsittänyt tilanteen vakavuutta.
- Susta ei ole mihinkään. Sain kuule just elämäni parhaan panon, hän huohotti. Olin niin valtavan kiihottunut, että tulin saman tien.

Alkoi asian selvittely. Vaimoni tunnusti tehneensä syrjähypyn jo aikaisemmin saman miehen kanssa ja kertoi tuntevansa suurta seksuaalista vetoa naapuriamme kohtaan. Kuukausi aikaisemmin hän oli tavannut työpaikkansa juhlista tullessaan naapurimme ja he olivat ajaneet yhteisellä taksilla kotiin. Kun minä nukuin lapsenvahtina asunnossamme, vaimoni oli mennyt naapurimme kanssa kerhohuoneelle jatkoille. Mies oli tunnustanut nähneensä vaimoni joskus kuivailemassa itseään suihkun jälkeen ikkunassa ja kiihottunut niin kauniista naisesta. Aikansa imarreltuaan hän oli kerjännyt lupaa katsella vaimoni paljaita rintoja. Vaimo oli suostunut, koska puhe oli alunperin vain pienestä eroottisesta leikistä, mutta kuten arvata saattaa, lopputuloksena pari oli nainut toisiaan kerhohuoneen sohvalla.

Olin pettynyt, mutta samalla äärimmäisen kiihottunut. Oikeastaan mikään ei koskaan ollut kiihottanut minua näin paljon. Vaimoni lupasi jättää syrjähypyt siihen ja näin tapahtuikin. Puolen vuoden sisällä mahtimelainen nokialainen muutti perheineen suureen omakotitaloon pois yhtiöstämme.

Minusta tämä tapaus teki kuitenkin aisankannattajan. Seksielämämme on muuttunut täysin. Vaimo pukeutuu seksikkäästi kun lähdemme illalliselle ja flirttaa vieraiden miesten kanssa. Annan hänen käydä vieraissa ja itse pääsen aina jälkiliukkaille huumaavan kokemuksen kera. Kerran olen itsekin ollut mukana kun ”kolmas pyörä” nai vaimoani joka reikään. Kiitos sille nokialaiselle mahtimelalle, joka käänsi seksielämämme kurssin jyrkkään nousuun!

33

75868

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kohtalotoveri

      Eikö olekin upea tunne kun pääsee ensityrmistyksestään eroon. Muistan kuinka itse olin aivan raivoissani kun vaimoni tunnusti että hänellä oli ollut parikin rakastajaa. Olin raivostunut, mutta samalla äärettömän kiihottunut. Raivoni haihtui ennen pitkää ja kiihottuminen jäi.

      Meillä alkoi myös uusi aika seksielämässämme: vaimo kävi hakemassa hyvää vauhtia muiden miesten kanssa ja tuli sitten luokseni pillu turvoksissa ja spermasta liukkaana. Liukkaille pääsy on parasta mitä tiedän, sellaista liukkautta ei saa aikaan millään liukuvoiteella tai naisen omilla mehuilla, mikä myös on erittäin kiihottavaa.

      Olemme harrastaneet ryhmää ja käyneet mm. risteilemässä siten että olemme liikkuneet itsenäisesti, käyden naiskentelemassa omilla tahoillamme. Toistaiseksi parhaalla risteilyllämme vaimoni kaappasi jo alkuillasta miehen jonka hoiteli, tuli takaisin tanssimaan ja kaappasi vielä toisenkin. Yöllä sitten tapasimme hytissä ja sain nauttia kahden miehen naimasta pillusta. Taivaallista!

      • yök

        helvetti että täytyy olla tuhkamunia kun eivät pysty naimaan akkaansa tyytyväisex...ennen muinoin tollaset ois kuollu sukupuuttoon...


      • mies 35

        hieno homma kun kaikki osapuolet nauttivat! Olisi mukavaa ja kiihoittavaa tulla lainaamaan vaimoasi ja tehdä hänestä creampie!
        Mailaa [email protected] jos hoikka ja komea mies kiinnostaa vaimoasi.
        Mistä päin olette?


      • avoin kaikelle
        yök kirjoitti:

        helvetti että täytyy olla tuhkamunia kun eivät pysty naimaan akkaansa tyytyväisex...ennen muinoin tollaset ois kuollu sukupuuttoon...

        Moi

        Selvitään ensin. en ole aisankannattaja, vaan tunnen monta sellaista.

        Miettikääpä, jos mies haluaa sitä ja tarjoaa naisensa muillekkin ja ennenkaikkea haluaa, että nainen on onnellinen. Ehkä mieskin voisi haluta käydä "vieraissa" mutta saa kiksit siitä että vaimo käy. Tässähän tulee alistussuhde eli nainen alistaa miestään naimalla toista ja mies saa siitä nautintoa. Pariskunnan välillä täytyy olla aikamoinen luottamus, mikäli tälläisesta pystytään puhumaan ja toteuttamaan.


      • nöyryytetty_aviomies
        yök kirjoitti:

        helvetti että täytyy olla tuhkamunia kun eivät pysty naimaan akkaansa tyytyväisex...ennen muinoin tollaset ois kuollu sukupuuttoon...

        Vaikka sinähän et tästä mitään tajuakaan... Muilta olisi hauska kuulla mitä mieltä asiasta ovat.

        Näkisin tämän kaltaisen naisen lainaamisen alistumisen muotona, ja alistumisen( ja dominoinin tms.) minä ainakin puolestani käsittäisin yhtenä seksuaalisena suuntauksena. Jopa siinä määrin että ihminen voi olla 'suuntautunut' alistumiseen vastaavalla tavalla kuin mitä mitä ihmiset yleensä ovat suuntautuneita miehiin tai naisiin.

        Mikään näistä ei suljea toisiaan pois, sinällään kyllä alistumis/dominointi taipumukset saattavat hiukan laajentaa kirjoa... Esim. jos toisen miehen aikaansaama oman vaimon spermainen pillu kiihottaa niin sitähän voisi luulla homoseksuaalisuuseksi piirteeksi vaikka varsinaisesti kyse onkin kiihottuminen jostain aivan muusta...

        Esim. siitä nöyryytyksen tunteesta joka monelle tulee siitä että se oma rakkain ihminen on ollut toisen naitavana, vieläpä ilmaan mitään kumia. Ja jos nainen on kokenut vielä jotain järisyttävää, mitä ei omassa aviovuoteessa ole kokenut niin tunne vain voimistuu.

        Ja en nyt alistumisella tarkoita mitään "Leikitään nyt hiukan piiskalla ja käsiraudalla ja ollaan niin kinkyjä että" touhuja... Ei niissä mitään pahaa tietenkään ole.

        Mitä tulee itse viestiin... Niin, noh, ei tuo näytä entisaikoinakaan sukupuuttoon kuolleen, jostainhan tuokin mies on perimänsä saanut. Toisekseen, kyseessä oli ihan hyvin kirjoitettu ja kiihottava tarina ja olisi toivottavaa että kykenisit hiukan osoittamaan alkeellista älyä olemaan edes asiallinen.


      • Junttiasseri
        nöyryytetty_aviomies kirjoitti:

        Vaikka sinähän et tästä mitään tajuakaan... Muilta olisi hauska kuulla mitä mieltä asiasta ovat.

        Näkisin tämän kaltaisen naisen lainaamisen alistumisen muotona, ja alistumisen( ja dominoinin tms.) minä ainakin puolestani käsittäisin yhtenä seksuaalisena suuntauksena. Jopa siinä määrin että ihminen voi olla 'suuntautunut' alistumiseen vastaavalla tavalla kuin mitä mitä ihmiset yleensä ovat suuntautuneita miehiin tai naisiin.

        Mikään näistä ei suljea toisiaan pois, sinällään kyllä alistumis/dominointi taipumukset saattavat hiukan laajentaa kirjoa... Esim. jos toisen miehen aikaansaama oman vaimon spermainen pillu kiihottaa niin sitähän voisi luulla homoseksuaalisuuseksi piirteeksi vaikka varsinaisesti kyse onkin kiihottuminen jostain aivan muusta...

        Esim. siitä nöyryytyksen tunteesta joka monelle tulee siitä että se oma rakkain ihminen on ollut toisen naitavana, vieläpä ilmaan mitään kumia. Ja jos nainen on kokenut vielä jotain järisyttävää, mitä ei omassa aviovuoteessa ole kokenut niin tunne vain voimistuu.

        Ja en nyt alistumisella tarkoita mitään "Leikitään nyt hiukan piiskalla ja käsiraudalla ja ollaan niin kinkyjä että" touhuja... Ei niissä mitään pahaa tietenkään ole.

        Mitä tulee itse viestiin... Niin, noh, ei tuo näytä entisaikoinakaan sukupuuttoon kuolleen, jostainhan tuokin mies on perimänsä saanut. Toisekseen, kyseessä oli ihan hyvin kirjoitettu ja kiihottava tarina ja olisi toivottavaa että kykenisit hiukan osoittamaan alkeellista älyä olemaan edes asiallinen.

        Olin taannoin työmatkalla. Vaimo, joka lomaili kotona soittaa sitten että muuan kaveri on tulossa naimaan. Pian tuli viesti että kaveri oli kiireinen. Pani vaan nopeasti ja lähti jo iltapäivällä kolmen aikaan. Paljaalla oli pannut.

        Sitten vaimo kysyi että sopisiko että hän soittaa vielä toiselle kaverille, joka oli vongannut jo pitemmän aikaa. Sanoin että siitä vaan. Pian tuli viesti että toinen kaveri on tulossa. Sitten kuluikin useampi tunti ja tuli viesti että taas oli pantu paljaalla ja monta tuntia yhteen menoon. Tämä toinen kaveri oli lauennut neljä kertaa ja kaikki paikat spermaa täynnä tietysti.

        Vaimo oikein kehräsi tyytyväisenä. Molemmat nämä veijarit ovat ukkomiehiä. Kun tulin kotiin, oli meillä aika hauskaa. Kaikki ovat tyytyväisiä. En koe olevani nöyryytetty tai alistettu. En ymmärrä mitä pahaa tässä voi olla.


      • mitään pahaa
        Junttiasseri kirjoitti:

        Olin taannoin työmatkalla. Vaimo, joka lomaili kotona soittaa sitten että muuan kaveri on tulossa naimaan. Pian tuli viesti että kaveri oli kiireinen. Pani vaan nopeasti ja lähti jo iltapäivällä kolmen aikaan. Paljaalla oli pannut.

        Sitten vaimo kysyi että sopisiko että hän soittaa vielä toiselle kaverille, joka oli vongannut jo pitemmän aikaa. Sanoin että siitä vaan. Pian tuli viesti että toinen kaveri on tulossa. Sitten kuluikin useampi tunti ja tuli viesti että taas oli pantu paljaalla ja monta tuntia yhteen menoon. Tämä toinen kaveri oli lauennut neljä kertaa ja kaikki paikat spermaa täynnä tietysti.

        Vaimo oikein kehräsi tyytyväisenä. Molemmat nämä veijarit ovat ukkomiehiä. Kun tulin kotiin, oli meillä aika hauskaa. Kaikki ovat tyytyväisiä. En koe olevani nöyryytetty tai alistettu. En ymmärrä mitä pahaa tässä voi olla.

        olekaan. Meillä vaimo on saanut kaikkia tuttuja jotka ovat ymmärtäneet ehdotella. Niitä on ymmärrettävästi vähän.

        Mikään tuntematon mies ei kiihota niinkään kuin esimerkiksi eräs kaverini jolla vaimoni käy säännöllisesti ja omien halujensa mukaan vierailulla.


    • tikka......

      Tyypillinen luuseri. Sääliksi käy reppanaa....

    • ....

      Jos tuo on totta, niin voi pojat!

      Tuollaisessa tilanteessa mä ampuisin akan niille jalansijoilleen.
      Jos mun pitäis tyytyä jälkiliukkaisiin, niin ampuisin myös itteni.
      Onko tullut mieleen, että saa sitä kertaalleen naitua itsekkin järjestettyä? Sen kun vain antaa soida ensimmäisen kerran perinteisellä, ja kun muija luulee päässeensä rauhaan, niin ei muuta kuin kannat kohti kattoa ja anna turbolle lisää ilmaa - ei tartte kattoa kun nokian pojat poraa sun kaivoas.

      • ittes

        Tämän ryhmän nimikin on SYRJÄHYPYT, eikö sulle peelo tullut mieleen että siinä saatettaisiin kertoa vieraissa käymisestä??? Mikä helkkarin tarve joillain on pyöriä pitkin näitä foorumeita ja vedellä herneitä nenäänsä ja julistaa että v*ttu kun iljettää, oksennan heti ja ammun kaikki. Kannattais pitää selain kiinni ja keskittyä työntekoon.


    • aisankannattaja

      Hieno tarina kerro ihmeessä lisää näistä kokemuksista!!

    • nörde

      Ja hyvin kiihottava :)

      • Kokenut olen...

        Olen samaa mieltä siitä, että yksi suurimmista nautinnoista voi olla, kun katselee ja kuuntelee oman vaimon naintia vieraan miehen kanssa, ja mieluiten niin, ettei tuo pari huomaa mitään.
        Kiimaa on ihana seurata ja useimmiten käy niin, että on pakko laukaista itsensä.
        Itse olen kokenut tämän kolme kertaa ja aina se on ollut hyvää kun kuulee hekuman äänet ja näkee...
        Ei! Minähän kuumenen nyt itsekin.


    • Jorma o8-->O8-->Oo

      Siihän se siinä parasta onkin että pääsee kinuamaan vieraan miehen kermat oman vaimon kirnussa.
      Hieno juttu, lisää..

    • pikkupiipertäjä

      pliis. tuohan tilanne oli kuin tehty tapausta varten. saa vaimosta syyllisen.ole hyvilläsi jos ei ole tapahtunut mitään pahempaa saa vaimo päivä unia.sinua hän kuiteskin rakastaa ja ajautui vahingossa tilanteeseen. älä vain muuta asunnosta.jos muuten siitä pidätte se mies karttaa sinun ja vaimosi näkemistä.nyky miehet tosin ovat tolloja. anteeksi vain.joka suhteessa. kuvittelevat että heillä on oikeus kaikkeen vaimolla ei mihinkään.sen miehen lähi piirissä ollessa liehittele huomioi oikein vaimoasi rakastele paljon ole hurmaava jahaluava vaimosi ihmettelee mitä näki siinä toisessa.

      • suurestiepäilenpä

        juttu oli niin kirjoitettu, että tarina se vaan oli :)


        toki, tollasta voi tapahtua mutta tossa oli just ne perinteiset alistamisen merkit:

        - isompi muna
        - komeempi jätkä
        - rikkaampi jätkä
        - isompi auto
        - jne.

        halloota nyt :)


    • Se vaan vaatii voimia hyväksyä moinen kiihottuminen. Parhaan nautinnon siitä saa kun ei omista vaan antaa toiselle vapauden.
      Se että vieraat alistavat ja käyttävät rakasta vaimoani on tosi kiihottavaa. Jo aikojen alusta liukkaille pääsy ja toisten rakastelun seuraaminen on parasta mitä tiedän. Kun tapasin vaimoni hän oli toisaalla kihloissa. Vaimoni tajusi heti kuinka nautin löytäessäni kihlatun jättämiä merkkejä hänen ihosta...

    • tapahtus

      minun talossa. ei saatana. vittu niin sais akka ja varmasti se toinen ukkokin sen verran kylmää kyytiä sen jälkeen että tietäsivät tehneensä. minun akan pillua ei sorki millään eikä kukaan yhtään. tai se on välittömästi saunan taakse. perkele. en ymmärrä. pelkästään jo tämän viestin lukeminen saa hermot kiehumaan niin vitusti että meinaa pää räjähtää. mut hulluja on monia.. jotkut saa kiksit jotkut ei minä saisin kiksit siitä että näkisin sen toisen ukon anelemassa armoo kun pesäpallo mailalla vähän lätkisin. ja niin jäis akkakin kyllä samantien pihalle oli vaatteita tai ei. ja lentäs pihalle siinäpähä menis minne menis.

      • Vieras muna sun omistamassa pillussa. Ajatuskin saa sun veres kiehumaan.
        Anna viettien viedä ja vaimosi tuntea tuo vieraan antama nautinto. Älä taistele vastaan vaan hyväksy halusi.


      • toisen alla
        jormalaiset kirjoitti:

        Vieras muna sun omistamassa pillussa. Ajatuskin saa sun veres kiehumaan.
        Anna viettien viedä ja vaimosi tuntea tuo vieraan antama nautinto. Älä taistele vastaan vaan hyväksy halusi.

        tuttaviemme saunaillan yhteydessä ja kyllä minun täytyy sanoa, että ei siinä ole mikään kiihoittavaa tunne, vaan suunnatonta pettymystä ja raivoa. Jos tappoase olisi lähellä ollut, niin vainaita olisivat molemmat.

        Mies hänen päällään oli kaverini ihan nuoruusajoilta asti ja yritti juottaa minut ja oman vaimonsa sammuksiin, mutta itse heräsin sitten ääniin saunan pukuhuoneesta. Ja kyllä se vitutus oli karmea, kun oma, luotettava vaimo voihki siinä toisen alla, sen voitte uskoa.

        Humautin kaveriani saunajakkaralla päähän ja vaimoani vetelin pitkästä tukastaan muutaman kerran saunaa ympäri.

        Molemmat jäivät pöllyyntyneinä sinne saunalle, itse tilasin taksin ja lähdin kotiin. Eukko tuli sitten seuraavana päivänä kovin hiljaisena ja meni siistiydyttyään suoraan siskolleen.

        Laitoin heti maanantaina eron vetämään ja pakkasin muijan tavarat eteiseen, soitin siskonsa hakemaan ne ja sen jälkeen en ole silloisen vaimoni kanssa ollut tekemisissä. Onneksi ei ollut lapsia, vaikka yhdessä olimme liki 10 ja onneksi myös asuntomme oli puhtaasti minun nimissä, eukko ei saanut mitään.

        Tuosta tapauksesta on jo toistakymmentä vuotta ja en todella vieläkään tunne mitään kiihoittavaa siinä tilanteessa, vaikka täällä kaikki pölvästit niin vakuuttelevat. Annas olla kun sattuu omalle kohdalle, niin mieli muuttuu.

        Pitäkääs miehet itsenne miehinä ja antakaa noiden typerien fantasioiden olla, ei muuta kuin kenkää petturinaisille!


      • vähän kajahtanut?
        toisen alla kirjoitti:

        tuttaviemme saunaillan yhteydessä ja kyllä minun täytyy sanoa, että ei siinä ole mikään kiihoittavaa tunne, vaan suunnatonta pettymystä ja raivoa. Jos tappoase olisi lähellä ollut, niin vainaita olisivat molemmat.

        Mies hänen päällään oli kaverini ihan nuoruusajoilta asti ja yritti juottaa minut ja oman vaimonsa sammuksiin, mutta itse heräsin sitten ääniin saunan pukuhuoneesta. Ja kyllä se vitutus oli karmea, kun oma, luotettava vaimo voihki siinä toisen alla, sen voitte uskoa.

        Humautin kaveriani saunajakkaralla päähän ja vaimoani vetelin pitkästä tukastaan muutaman kerran saunaa ympäri.

        Molemmat jäivät pöllyyntyneinä sinne saunalle, itse tilasin taksin ja lähdin kotiin. Eukko tuli sitten seuraavana päivänä kovin hiljaisena ja meni siistiydyttyään suoraan siskolleen.

        Laitoin heti maanantaina eron vetämään ja pakkasin muijan tavarat eteiseen, soitin siskonsa hakemaan ne ja sen jälkeen en ole silloisen vaimoni kanssa ollut tekemisissä. Onneksi ei ollut lapsia, vaikka yhdessä olimme liki 10 ja onneksi myös asuntomme oli puhtaasti minun nimissä, eukko ei saanut mitään.

        Tuosta tapauksesta on jo toistakymmentä vuotta ja en todella vieläkään tunne mitään kiihoittavaa siinä tilanteessa, vaikka täällä kaikki pölvästit niin vakuuttelevat. Annas olla kun sattuu omalle kohdalle, niin mieli muuttuu.

        Pitäkääs miehet itsenne miehinä ja antakaa noiden typerien fantasioiden olla, ei muuta kuin kenkää petturinaisille!

        Tämä on fantasiapalsta. Täällä lähetetään fantasianovelleja aiheesta cuckolding ja syrjähypyt ja jos jutut saavat sinut noin raivoihin, niin painu helvettiin täältä koska sinun ei ole mikään pakko lukea FANTASIOITA.

        ps: juttusi oli kiihottava, sain orgasmin.


      • se kajahtanut
        vähän kajahtanut? kirjoitti:

        Tämä on fantasiapalsta. Täällä lähetetään fantasianovelleja aiheesta cuckolding ja syrjähypyt ja jos jutut saavat sinut noin raivoihin, niin painu helvettiin täältä koska sinun ei ole mikään pakko lukea FANTASIOITA.

        ps: juttusi oli kiihottava, sain orgasmin.

        oikein on?

        Kyllä ihmisen täytyy olla jo helvetin vieraantunut kunnon seksistä, jos tuollainen juttu aikaansaa hänelle orkut !

        Mutta niinhän 99% näiden palstojen lukijoista taitaa ollakin. Pervoja runkkareita melkein kaikki. On kiva itse olla tuon 1%:n edustaja, joka nauttii seksin iloista ihan lihallisten naisten kanssa oikeassa elämässä, eikä seksi ole pelkkää säälittävää fantasiaa ....................

        Olet sinä reppana!!


      • utelias kokematon rouva
        se kajahtanut kirjoitti:

        oikein on?

        Kyllä ihmisen täytyy olla jo helvetin vieraantunut kunnon seksistä, jos tuollainen juttu aikaansaa hänelle orkut !

        Mutta niinhän 99% näiden palstojen lukijoista taitaa ollakin. Pervoja runkkareita melkein kaikki. On kiva itse olla tuon 1%:n edustaja, joka nauttii seksin iloista ihan lihallisten naisten kanssa oikeassa elämässä, eikä seksi ole pelkkää säälittävää fantasiaa ....................

        Olet sinä reppana!!

        Mistä tietää onko vieras puhdas? Osa kantaa oireetonta sukupuolitautia vaikka luulee olevansa puhdas.


      • vähän kajahtanut? kirjoitti:

        Tämä on fantasiapalsta. Täällä lähetetään fantasianovelleja aiheesta cuckolding ja syrjähypyt ja jos jutut saavat sinut noin raivoihin, niin painu helvettiin täältä koska sinun ei ole mikään pakko lukea FANTASIOITA.

        ps: juttusi oli kiihottava, sain orgasmin.

        Niin ei voi vastustaa sen nostattamia tunteita. Kateus ja kiima tappelee...


      • sinä tässä
        se kajahtanut kirjoitti:

        oikein on?

        Kyllä ihmisen täytyy olla jo helvetin vieraantunut kunnon seksistä, jos tuollainen juttu aikaansaa hänelle orkut !

        Mutta niinhän 99% näiden palstojen lukijoista taitaa ollakin. Pervoja runkkareita melkein kaikki. On kiva itse olla tuon 1%:n edustaja, joka nauttii seksin iloista ihan lihallisten naisten kanssa oikeassa elämässä, eikä seksi ole pelkkää säälittävää fantasiaa ....................

        Olet sinä reppana!!

        kajahtanut olet koska et erota fantasiaa tosielämästä.

        Tuollainen reppana tarvitsee sairaalahoitoa, varsinkin kun itse väität omaavasi terveen seksuaalisuuden joka tarkoittaa seksiä lihallisten naisten kanssa, mutta kuitenkin käyt tällaisella novellipalstalla.

        Taidat olla salarunkkari, mutta minä epäilen että oletkin niin reppana ettet ole saanut naista koskaan ja olet siitä hyvin katkera.

        Kokemattomuus ja kyvyttömyys erottaa fantasiaa todesta. Vaikutat ihan aikuiselta ihmiseltä, joten tästä voi päätellä että ainoa sinulle sopiva paikka on jokin suljettu osasto koska olet tämän perusteella henkisesti pahasti sairas, etten sanoisi että jopa psykopaatti.

        On varmasti vaikeaa elää maailmassa jossa tosimaailmaa ei kykene erottamaan fantasiasta ja kaikki kuvitelmasi ja muiden kuvitelmat ovat sinulle aina täyttä totta. Sekin on varmaan vaikeaa olla tuollaisessa sairaassa vähemmistössä joka ei uskalla runkata jonkun tuomion pelossa. Minä en usko pätkääkään siihen että olisit naista tavannut, ellet ole sitten tavannut samanlaista naista jollakin mielisairaalan suljetulla osastolla.

        Sinä väität siis ihan silmät suurella että kuvitelmat eivät saa orgasmia aikaiseksi. Pelkästään jo tuo kertoo minulle että olet henkisesti helvetin sairas ja että sinut pitäisi ohjata pikaisesti hoitoon. Sinun sanojesi mukaan sinä saat orgasmin pelkästään hieromalla penistäsi edestakaisin naisen emättimessä. Ei mitään kuvitelmaa ja nautintoa naisen kauneudesta, vaan ihan pelkkää mekaanista seksiä vailla tunteita ja fantasioita.

        Sinä olet selvästi henkisesti sairas ja toivon muiden ihmisten puolesta että saat siihen asiantuntevaa hoitoa ja mahdollisimman pikaisesti.


      • kaikesta
        utelias kokematon rouva kirjoitti:

        Mistä tietää onko vieras puhdas? Osa kantaa oireetonta sukupuolitautia vaikka luulee olevansa puhdas.

        Elämä on sukupuolitauti, joka johtaa varmaan kuolemaan. Tarttuu yhdynnässä ja parannuskeinoa ei ole.

        Ja nää on palstan nimen mukaisesti novelleja siis fiktiota.


      • parinvaihtaja

        Tää on just tyypillinen ylimustasukkainen vaimonhakkaaja.
        Joutas itte sinne saunan taakse.


    • kaikki tyyni

      voi vittu näyttää vaan ovea LUTKILLE ja hakee muualta parempaa.

    • jutulle...

      Aika kuluu....:

      Kirjoittanut: Cuckold man / 16.7.05 / klo 01:36

    • Rakastan olla asiankannattaja

      Vaimoni, jo viittäkymppiä lähentelevä, on aina ollut sellainen mukiin menevän ja hyväkuntoisen näköinen. Hän rakastaa tanssimista ja pinetä pilettämistä. Pari vuotta sitten alkoivat sisarensa kanssa kulkemaan Tallinkin ja Vikkarin tarjousristeilyillä. No minä sallin sen ihan mielelläni, toivossa, että jospa fantasiani vieraasta toteutuisi. NO en nähnyt mitään merkkiä sellaisesta. (hyvin osasi peittää asian todellisen laidan).

      Kerran sitten hän oli puhelimissa sisarensa kanssa, minä otin härskisti toisen puhelimen ja kuuntelin keskustelua. Noin puolen tunnin ajan naiset vaihtoivat aika tarkasti naimakokemuksiiaan laivalla ja muuallakin. Kehuivat panomiehiä ja myös moittivat. Kiihotuin kuulemastani niin, että eka kerran tuli spermat housuun ilman, että olisin runkannut. Painelin vaan housun päältä seisovaa kyrpääni.

      sitten tuli tilaisuus, että minäkin pääsin matkalle mukaan. Illalla laivan baarissa otettiin hiukan juomaa ja tanssiessani hänen kanssaan, kuiskasin:
      -Hanki nyt mies täältä minun luvallani. Hän katsoi minua silmät pyöristyen...
      -Mitä? Oletko ihan hupsu?
      -Ei en ole. Tiedän kaikista jutuistasi, että mene vaan, kunhan lupaat sitten kertoa minulle tarkkaa kaiken, vastasin hänelle.

      Vähän aika vastusteltuaan, hän myöntyi ja sovimme, että ollaan sitten erillään se ilta. Seurasin vaimoano koko illan. Häntä kävi hakemassa useampikin kaveri ja lopulta tuntui yksi olevan muiden yli. He tanssivat useita pelejä ja kun sain mahdollisuuden, nyökkäsin hänelle hyväksyvästi. Kun kävin vessassa, oli pariskunta kadonnut sillä aikaa. Minä menin hyttiimme ja runkkasin kiihkosta vaimon pikkareille. Aamuyöstä siinä neljän maissa heräsin, kun ovi kävi ja vaimoni palasi hyttiin. Tukka hiukan sekaisin, mutta niin tyytyväinen ilme kasvoillaan.

      -No, oliko hyvä pano? Kysyin..
      -Ihana, kerrassaan ihana, sain taas useamman orkun, vaimo vastasi tullen viereeni samalla riisuen. Kun pikkarit tippuivat lattialle, työnsin sormeni suoraan spermaiseen pilluun. Vaimo katsoi vähän kiimasta vetisin silmin ja alkoi pyörittämään itseään ja samalla kaadoin hänet vuoteelle aloitta raivokkaa nussimisen.
      Sen kuulivat varmaan naapurihytin asukkaatkin. Saimme yhdessä selaisen orkun, ettemme edes muistaneet, koska rakastelumme olisi ollut niin kiihkeää.

      Sinä yönä sovimme siitä, että hän jatkaa smaan tapaan ja niitä kertoja on riittänyt. Me pidämme siitä ja se antaa meille ihan uuden ulottovuuden seksielämäämme.

    • tommi_j

      Mmmmmm....

    • huoh3

      Voi sua reppanaa

    • Anonyymi

      Vaimo tuli ravintolasta normaalia myöhemmin, kuuöin ulko oven käyvän nousin makuuhuoneen ovelle. Vaimo hoippui sisään riisui keittiöön vaatteita istualtaan että ei kaadu otti hameen huomasin ei housuja. Annoin riisua kävi vessassa tuli sieltä yöpaita päällä sievästi sänkyyn, annoin nukahtaa, katselin vessassa vaatteita pikku housutkin löytyi oli tosi limaiset ja tuoksui spermalle. Menin viereen ja hyväilin vaimo kuiskas ei enää pitää lähteä kotiin. Olin vieressä vaimo heräsi kunnolla katsoi minua, sanoi en tarkoittanut laitoin sormen suun eteen, kuiskasin tarkoitit.
      Nousin päälle ja väkisin haaroihin, vaimo sanoi haluatko naitua vaimoa? sanoin haluan olet ollut huseeraamassa tanseissa, alkoiko haluttamaan kun miehet tansitti. Kertoi että moni mies hipelöi ja lähti sitten yhden kanssa samaa matkaa taksilla.
      Taksissa mies houkutteli vielä kämpille kun oli vasta kaksi kello. Halusi kovasti etä saa maistella rintoja ja annoin humalassa imeä siitä se lähti mies nosti vaan hameen ylös ja nuoli sitten en halunnut lopettaa annoin panaa siinä sohvalla.
      Kun tulin pesulta vähissä vaatteissa veti vaativana sänkyyn oli vielä halu päällä naitiin vielä kahdesti, selvisin sen verran että tuli kiire kotia.
      Sanoin näytä miten annoit takaa, vaiom levitti jalkoja ja nosti kiinteää pyllyä kuin huora antoi kiljuien pillua oli vielä tosi liukas kun tavaraa oli sisässä, työnteli vastaan näin vaimoasi naitiin vaimo tuli ennenmmin jatkoin panoa kun laukesin kuiski noin sisään noin. Vaimo nukahti en kerinnyt kysellä muuta.
      Aamulla kertoi että ei tule puheita ei tuntenut miestä. Meni viikkoja tapasin Jorman perheineen ostarissa, esittelin vaimoni Sari. Kun lähdettiin Sari sanoi se oli tuo mies.
      Soitin loppu viikosta Jormalle, mikä oli se viikonloppu. Jorma kertoi että vaimo oli sekoillut ja oli mennyt ravintojaan ja juonut reilvaimoni oli syytön oli juottanut lisää ja kostanut vaimonsa sekoilua, ei tienny että nainen oli Sari. Sovittiin että tämä jää tähän ja pyysin että tavattas joku ilta porukalla, kerroin tästä Sarille. Sari kysyi heti panetko Jorman vaimoa, näytin kuvan Merjasta jonka sain viestinä.
      Vaimo sanoi minäkin haluaisin jos olis mahdollisuus.
      Nyt odottelen jos Jorma ottas yhteyttä

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      2970
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2079
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1852
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe