Mette-Maarit on hoitanut hyvin Norjan kruunuprinsessan tehtäviään kruunuprinssi Haakonin rinnalla. Hän on varmaan ollut hyvä äiti, vaikka hänen oma vanhin lapsi, Marius poika on sortunut rikosten poluille. Toivottavasti Marius tokenisi vielä kunnon ihmiseksi ja mieheksi ettei enää aiheuttaisi omalle äidilleen surua.
Mette-Maaritin keuhkosairaus on edennyt niin pitkälle että hänelle täytyy tehdä keuhkojen siirto leikkaus, mikä on iso ja vaarallinen leikkaus. Toivottavasti Mette-Marit saisi uudet sopivat keuhkot mahdollisimman pian, että hänen henkensä saataisiin pelastettua ja hän voisi elää elämäänsä vielä Haakonin rinnalla.
Minä olen aina pitänyt Norjan kuninkaallisesta perheestä, sillä he ovat maanläheisiä, huumorintajuisia, mutta kuitenkin arvokkaan oloisia kuninkaallisia, varsinkin kuningas Harald ja ja hänen kuningatar puoliso Sonja.
Norjan kruunuprinsessa Mette-Marit
Anonyymi-ap
1
357
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."562215Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2012051- 1161392
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki58887Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933855- 61746