Optikko suositteli ja siitä se kaikki alkoi.
Kävin yläluomileikkauksessa
36
407
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hienoa!
- Anonyymi00002
Minäkin voisin käydä jos pääsisin kunnallisen kautta kun yksityisen kautta ei ole varaa siihen tonnien maksuun.
- Anonyymi00003
Alkoi mikä? Kärsimykset vai mikä?
- Anonyymi00004
Jätä nyt se ryyppääminen ja opi keskustelemaan.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Jätä nyt se ryyppääminen ja opi keskustelemaan.
En ymmärrä mikä alkoi, siksi kysyn, ryyppäämistä en aio lopettaa vielä, vettä, teetä, kahvia, appels.mehua, maitoa, näitä menee viikottain. Osaatko itse keskustella, vai ilkeiletkö vain, joulunkin alla?
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
En ymmärrä mikä alkoi, siksi kysyn, ryyppäämistä en aio lopettaa vielä, vettä, teetä, kahvia, appels.mehua, maitoa, näitä menee viikottain. Osaatko itse keskustella, vai ilkeiletkö vain, joulunkin alla?
Onko sinut palkattu vinoilemaan. Aloittaja sai ilouutisen, että pääsi, jos oikein ymmärsin, kunnalliseen yläluomileikkaukseen ja sinä pelle vinoilet otsikosta josta paistaa ilousuus.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Onko sinut palkattu vinoilemaan. Aloittaja sai ilouutisen, että pääsi, jos oikein ymmärsin, kunnalliseen yläluomileikkaukseen ja sinä pelle vinoilet otsikosta josta paistaa ilousuus.
Sinähän tässä ilkeilet ja piikittelet, mistä minä tiesin mitä hän on kirjoitellut palstalla ennen.
Iloisuus ei paista ainakaan susta! - Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Olet täsmälleen oikeassa anonyymi 00005, että aloitukseen ei voi kommentoida millään muulla järkevällä tavalla kuin kysymällä tarkentavan kysymyksen "mikä kaikki alkoi".
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei se mielestäni ollut vinoilua. Harvinaisen huono aloitusteksti!
- Anonyymi00014
Anonyymi00007 kirjoitti:
Aloituksessa ei mainita kunnallisesta yhtään mitään.
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei se mielestäni ollut vinoilua. Harvinaisen huono aloitusteksti!
Mene vaipan vaihtoon.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mene vaipan vaihtoon.
Sulla taitaa olla kusi päässä!
- Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
Sulla taitaa olla kusi päässä!
Olitko sinä aikoinaan töissä Vellun pitopalvelussa.
- Anonyymi00025
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sinähän tässä ilkeilet ja piikittelet, mistä minä tiesin mitä hän on kirjoitellut palstalla ennen.
Iloisuus ei paista ainakaan susta!Muista laittaa hampaat suuhun kun soitat Kansanradioon.
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Muista laittaa hampaat suuhun kun soitat Kansanradioon.
Olit paikalla kun järkeä jaettiin, mikset toiminut? No, ehkä pukki tuo lahjoja kuitenkin.
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Olit paikalla kun järkeä jaettiin, mikset toiminut? No, ehkä pukki tuo lahjoja kuitenkin.
Sinulle pukki tuo ison paketin kettulan vintiltä, siellä on käyttäytymisohjeet.
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Sinulle pukki tuo ison paketin kettulan vintiltä, siellä on käyttäytymisohjeet.
Olet putinisti, sekin syyttää muita vaikka itse aloitti sodan....
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Minä en syytä ketään, mutta häpeän puolestasi, sitä tyhmyyttä/kylmyyttä mikä sinun persoonaan sisältyy. Tutkittua itsesi, nyt joku on pielessä ja pahasti. Mene vaikka yläluomileikkaukseen, siitä kaikki alkaa ja tunnin kuluttua loppuu.
- Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
Lue tuoreimmat uutiset, Orpan kertoo.
- Anonyymi00031
Anonyymi00029 kirjoitti:
Minä en syytä ketään, mutta häpeän puolestasi, sitä tyhmyyttä/kylmyyttä mikä sinun persoonaan sisältyy. Tutkittua itsesi, nyt joku on pielessä ja pahasti. Mene vaikka yläluomileikkaukseen, siitä kaikki alkaa ja tunnin kuluttua loppuu.
Jos joku saa hävetä se on se, joka alkoi pottuilemaan ihan tavallisesta kysymyksestä, ja nyt jatkaa yhä samaa riidankylvämistään. Hyi sanon minä! Peilin eteen!
- Anonyymi00033
Anonyymi00005 kirjoitti:
Haluan tehdä selväksi, että käytöksesi ei ole toivottua. Vuodentakaiseen leikkaukseen olen tyytyväinen, mutta sinun käytöksesi saa minut ajdistumaan. Muista kuitenkin, että nyt eletään joulunaikaa, joten rauhoita muutama päivä, jotta voit taas hyökätä kirjoitusvirheiden kimppuun. Uusi vuosi, uudet vinoilot, pian edessä. Siitä kaikki alkaa.
- Anonyymi00036
Anonyymi00033 kirjoitti:
Haluan tehdä selväksi, että käytöksesi ei ole toivottua. Vuodentakaiseen leikkaukseen olen tyytyväinen, mutta sinun käytöksesi saa minut ajdistumaan. Muista kuitenkin, että nyt eletään joulunaikaa, joten rauhoita muutama päivä, jotta voit taas hyökätä kirjoitusvirheiden kimppuun. Uusi vuosi, uudet vinoilot, pian edessä. Siitä kaikki alkaa.
Mielestäni aloitus on pahaenteinen, mut ilmeisesti asiat menikin ihan hyvin, se on mukavaa.
p.s. ei viitsitä vinoilla jatkossakaan, eihän?
- Anonyymi00006
Oletko tyytyväinen lopputulokseen?
- Anonyymi00012
Lopputulos hyvä ja näkökenttä laajeni niin, että esimerkiksi autoilu tuntuu turvallisemmalta. Tikkien poistossa jouduttiin vaihtamaan henkilöä, eka soitti kaverin avuksi, kun itsellä ei homma toiminut. Naama oli viikon ihan kauhean näköinen, aurinkolaseja käytin jopa kaupan sisätilassa. Kustannukset noin 180€, yksityinen nyt tarjouksessa 1999€.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Lopputulos hyvä ja näkökenttä laajeni niin, että esimerkiksi autoilu tuntuu turvallisemmalta. Tikkien poistossa jouduttiin vaihtamaan henkilöä, eka soitti kaverin avuksi, kun itsellä ei homma toiminut. Naama oli viikon ihan kauhean näköinen, aurinkolaseja käytin jopa kaupan sisätilassa. Kustannukset noin 180€, yksityinen nyt tarjouksessa 1999€.
Jatkan vielä, että leikkauksen suoritti nuori naissilmälääkäri, hänellä lukuisia leikkauksia takana. Aikaa leikkaukseen meni yht. n.tunti.
- Anonyymi00020
Anonyymi00013 kirjoitti:
Jatkan vielä, että leikkauksen suoritti nuori naissilmälääkäri, hänellä lukuisia leikkauksia takana. Aikaa leikkaukseen meni yht. n.tunti.
''...nuori naissilmälääkäri, hänellä lukuisia leikkauksia takana...''
Nuorella lääkärillä ei ole lukuisia leikkauksia takana, ehkä vielä edessä. - Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
''...nuori naissilmälääkäri, hänellä lukuisia leikkauksia takana...''
Nuorella lääkärillä ei ole lukuisia leikkauksia takana, ehkä vielä edessä.Hän sanoi, että yli 80 on tehnyt.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Hän sanoi, että yli 80 on tehnyt.
Onko tuo paljon? Mielestäni ei.
- Anonyymi00010
Kun itselläni todettiin kaihi, samalla todettiin alaluomieni kääntyneen sisäänpäin siten, että ripset raapivat silmiäni. Ensin menin siis alaluomileikkauksiin. Ne eivät onnistuneet, piti mennä uudestaan. Vasta sitten leikattiin kaihit, eri silmät erikseen.
- Anonyymi00016
Siitä alkoi kun txt antaa käsityksen että meni huonosti.
Opetelkaa sanomaan asia selvästi. Olette jo 60v ja ulosanti surkea!- Anonyymi00038
Susi vanhan naisen vaatteissa.
- Anonyymi00019
Menikö silmät vinoon?
- Anonyymi00022
Toinen silmä kahtoo kattoon ja toinen vihtuun, siitä se kaikki alkoi.
- Anonyymi00034
Myös minä. Paras joululahja vuonna 2023.
- Anonyymi00035
Viikko sitten leikattiin yläluomet, nyt on naama mustana. Odotan tikkien poistoa ja näkökentän laajenemista ja miltä tuntuu autoilu joka on ollut tihrusilmillä yhtä hvettiä. Kaikki alkoi siitä kun optikko sanoi, että mene hyvä ihminen terveyskeskukseen ja pyydä lääkäriä tekemään lähete sotealueen silmäpolille, jossa kartoitetaan ieikkaustarve.
- Anonyymi00037
Anonyymi00035 kirjoitti:
Viikko sitten leikattiin yläluomet, nyt on naama mustana. Odotan tikkien poistoa ja näkökentän laajenemista ja miltä tuntuu autoilu joka on ollut tihrusilmillä yhtä hvettiä. Kaikki alkoi siitä kun optikko sanoi, että mene hyvä ihminen terveyskeskukseen ja pyydä lääkäriä tekemään lähete sotealueen silmäpolille, jossa kartoitetaan ieikkaustarve.
Kohta "palstasusi" hyökkää sun kimppuun ja kysyy taas jotain tyhmää, leikkaukseen liittyvää tai kirjoitusvirheistä joita hän löysi. Se pkele on lähes jokaisen kimpussa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie817185Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1346543Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816343Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3644142Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532522Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62429Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant652218- 141532
Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1431519- 1981250