Rouva asuu kerrostalossa, jossa kodinhoitajat käy muutaman kerran päivässä. Kukaan ei ulkoiluta häntä. Mutta mummopa lähti itse ulkoilemaan, onneksi ei ollut pakkasta, ei päähinettä, ei takkia ja käsineitä. Rollaattoria työnsi. Kun hänet näin oli jo apu tullut muuten olisin mennyt auttamaan. Hyvinvointivaltio, tätäkö on vanhushoito.
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Mahtavaa kun olit valppaana.
- Anonyymi00002
Sinähän voit ulkoiluttaa. Eikä ne kävijät ole mitään kodinhoitajia! Ihan faktat ensin pöytään ennenkuin alat arvostella!
- Anonyymi00003
Se koirahan se älähtää, johon kalikka kalahtaa....
- Anonyymi00004
Mikset sinä auta välillä? Ymmärsin, että sinulla on aikaa, kun noin tarkkaan tiedät esim kodinhoitajien käynnit.
Keskusteleppa rouvan kanssa, josko välillä lähdettäisiin yhdessä ulos, mukavampi kävellä, kun on seuraa. Tee hyvä teko - Anonyymi00005
Kai mummolla on vapaus mennä ja tulla, vaatteilla tai ilman, satoi tai paistoi, helteellä tahi pakkasella. Ei yhteiskunnan tehtävä ole vahata ketään 24h/vrk. ellei ole pakkohoidossa.
- Anonyymi00006
Jos ihminen on jo noin pihalla ettei tajua ulos pukeutua sään mukaisesti niin tuskin yksin asuminen kerrostalossa on enää se suositeltu asumismuoto.
- Anonyymi00007
Voi hyvänen aika, miten rumaksi keskustelu tästäkin asiasta meni. Tarkoitus ei ollut ketään loukata, varsinkaan hoitajia. Vanhuksille ei ilmeisesti ole tarjolla yhteisiä hoitopaikkoja, jossa olisi myös seuraa.
- Anonyymi00008
mä voin tarjota seura alurps
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu591551- 261184
- 851048
- 42857
- 65826
- 92784
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.15749Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19715Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131715- 115686
Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31615Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �144614- 4612
- 43601
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45570- 19556
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t74547- 44538
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24523Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke17487