Sähkökatko Koivuhaassa

Anonyymi-ap

Täällä Oravankatu alueella ainakin on.
Entäs muualla Koivuhaassa?

29

315

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Heinäsirkankadun alueella myös säkkipimeää.

• Anonyymi00002

Peurankadulla katuvalot pimeänä. Ei TV signaalia. Talossa sähkö.

• Anonyymi00005

Pimeänä on koko Koivuhaka ulkona kuljen pimeys on joka talossa ja samoin katulamput on pimeänä.

• Anonyymi00006

Valot kävivät päällä niin 30 sekuntia ja sammuivat taas.

• Anonyymi00007

Valot eli sähköt tulivat takasin.

• Anonyymi00008

Lrts go sanoi lehmät.

• Anonyymi00009

miksei syytä kerrota? joillakin oli samaan aikaan ongelmia myös elisan mobiilidata ja puheluiden kanssa. outoa, että samaan aikaan.

• Anonyymi00010
        UUSI

Arvaa...🇷🇺

• Anonyymi00011
        UUSI

Miksi se syy pitää kertoa? Laite rikkoja tapahtuu sillon tällöin ei sen kummempaa välttämättä ole.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Arvaa...🇷🇺

Venäjän lipun saa laittaa mutta sitä ei saa kommentoida,erikoista.

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Miksi se syy pitää kertoa? Laite rikkoja tapahtuu sillon tällöin ei sen kummempaa välttämättä ole.

on sitä pienemmästäkin katkosta kirjoitettu lehteen . nyt etusivun tärkein uutinen on ilmeisesti kuljetus robottien liikkuminen.
        vaikka olisi vain pieni sähkökatkos ja pikkuvika mitä tämä ei todellakaan ollut, niin kyllä sitä saa näillä sähkön hinnoilla ja tässä maailman tilanteessa kysyä vastausta.

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

viime vuonna keskustassa oli 10 minuutin sähkökatko ja se ylitti uutiskynnyksen jotain outoa tässä on . koko Koivuhaka oli pimeenä melkein kaksi tuntia .

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

viime vuonna keskustassa oli 10 minuutin sähkökatko ja se ylitti uutiskynnyksen jotain outoa tässä on . koko Koivuhaka oli pimeenä melkein kaksi tuntia .

Hui kaksi tuntia on se vaan pitkä aika... Taidettu oppia vähän liian hyvälle noiden sähköjen kanssa. Joskus tarvii pitempää selvitystä että vika löytyy ja saadaan ongelmat korjattua. Kyllä siellä varmasti ammattilaiset hoitaa hommansa että sähköt saadaan takasin.

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Hui kaksi tuntia on se vaan pitkä aika... Taidettu oppia vähän liian hyvälle noiden sähköjen kanssa. Joskus tarvii pitempää selvitystä että vika löytyy ja saadaan ongelmat korjattua. Kyllä siellä varmasti ammattilaiset hoitaa hommansa että sähköt saadaan takasin.

Ajatelkaapa, jos olis -30 asteen pakkanen, niin olis vakavampi asia, koska lämmitys ei ilman sähköä toimi, jollei ole takkaa tai tulipesää.
        Siinä alkaa asunto äkkiä kylmenemään, jos katko kestää tuntikausia.

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

minä en tässä nyt sitä aikaa kauhistellutkaan, vaan sitä että pienemmästäkin katkosta on kirjoitettu lehteen. nyt ois vaan kiva tietää syy.
        kun oli sellaisia outoja ilmiöitä kotona sähköihin liittyen.
        osa valoista vilkkui joten ensimmäisenä mielessä kävi nolla vika joka on siis vaarallista. sähkö häiriöt ei ole leikin asioita. olen elänyt itse ilman sähköä kaksi kuukautta useasti, joten se ei ollut minulle ongelma. lisäksi minusta meillä kaikilla on oikeus saada tietää syy. jos kaupungissa kerran oli vain minuutin sähkökatko ja siitä uutisoitiin. onko Koivuhaassa asuvat sitten jotenkin vähäpätöisempiä? ettei syytä tarvitse kertoa.

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Ajatelkaapa, jos olis -30 asteen pakkanen, niin olis vakavampi asia, koska lämmitys ei ilman sähköä toimi, jollei ole takkaa tai tulipesää.

mulla ehti mennä ruokaa huonoksi jääkaapin lämpötila meni liian korkealle ja oli sen verran riskialtista ruokaa. minulla on hygieniapassi joten en kyllä riskeeraa jos ruuat olleet monta tuntia yli kymmenen asteessa. yleensä jääkaapin ei pitäisi noin nopeasti lämmetä, mutta minulla niin kävi.

nyt parina vuotena muutenkin jatkuvasti Koivuhaassa sähkö tai vesi poikki . no tuleepahan harjoittelua oikeas kriisiä varten ja jos sellainen sattuisi niin tuskin selittäisiin vain muutamalla minuutilla tai tunnilla, joten hätävara kannattaa olla vaikkei mitään tapahtuisi, koska täällä saadaan sähköt ja vedet katki harvasen kuukausi ilman mitään sen kummempaa syytä kuin "oho sori se oli vanhinko".

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

on sitä pienemmästäkin katkosta kirjoitettu lehteen . nyt etusivun tärkein uutinen on ilmeisesti kuljetus robottien liikkuminen.
        vaikka olisi vain pieni sähkökatkos ja pikkuvika mitä tämä ei todellakaan ollut, niin kyllä sitä saa näillä sähkön hinnoilla ja tässä maailman tilanteessa kysyä vastausta.

Tainut jutut olla vähissä silloin

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Tuskin energialaitos tahallaan sähköjä pois pitää ihmisiltä.

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

minä en tässä nyt sitä aikaa kauhistellutkaan, vaan sitä että pienemmästäkin katkosta on kirjoitettu lehteen. nyt ois vaan kiva tietää syy.
        kun oli sellaisia outoja ilmiöitä kotona sähköihin liittyen.
        osa valoista vilkkui joten ensimmäisenä mielessä kävi nolla vika joka on siis vaarallista. sähkö häiriöt ei ole leikin asioita. olen elänyt itse ilman sähköä kaksi kuukautta useasti, joten se ei ollut minulle ongelma. lisäksi minusta meillä kaikilla on oikeus saada tietää syy. jos kaupungissa kerran oli vain minuutin sähkökatko ja siitä uutisoitiin. onko Koivuhaassa asuvat sitten jotenkin vähäpätöisempiä? ettei syytä tarvitse kertoa.

Varmasti se syy kerrotaan myöhemmin jos tarvitsee ja nythän se lehdessä näyttää jo olevan että malttia vain...

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

mulla ehti mennä ruokaa huonoksi jääkaapin lämpötila meni liian korkealle ja oli sen verran riskialtista ruokaa. minulla on hygieniapassi joten en kyllä riskeeraa jos ruuat olleet monta tuntia yli kymmenen asteessa. yleensä jääkaapin ei pitäisi noin nopeasti lämmetä, mutta minulla niin kävi.

nyt parina vuotena muutenkin jatkuvasti Koivuhaassa sähkö tai vesi poikki . no tuleepahan harjoittelua oikeas kriisiä varten ja jos sellainen sattuisi niin tuskin selittäisiin vain muutamalla minuutilla tai tunnilla, joten hätävara kannattaa olla vaikkei mitään tapahtuisi, koska täällä saadaan sähköt ja vedet katki harvasen kuukausi ilman mitään sen kummempaa syytä kuin "oho sori se oli vanhinko".

Kävit 5min välein avaamassa oven ja kattomassa että lämpeneekö se kaappi.

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Kyllä täällä Koivuhaassa on ollut koko ajan sähköt:

https://www.google.com/maps/place/Koivuhaka,+01300+Vantaa/@60.2983099,24.9774364

• Anonyymi00014
      UUSI

Menikö muilla Elisan laatikot samalla.

• Anonyymi00017
        UUSI

Toivottavasti.

• Anonyymi00019
        UUSI

meni sekä mobiilidata ja kaapeli

• Anonyymi00026
      UUSI

Venäläisten tekoja.

• Anonyymi00032
        UUSI

Ihan varmasti joo…

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nasima löi Jussille luun kurkkuun

Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse
      Maailman menoa
      465
      8352
    2. Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"

jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r
      Maailman menoa
      119
      5750
    3. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      249
      4694
    4. Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa

SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli
      Perussuomalaiset
      44
      4552
    5. Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta

Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s
      Maailman menoa
      61
      4065
    6. Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun

ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta
      Maailman menoa
      160
      3900
    7. SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat

Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha
      Maailman menoa
      166
      3689
    8. Sinun ja kaivatun nimikirjaimet

Mitkä ne on ? Meillä H❤️M 👩‍❤️‍👩
      Ikävä
      90
      1647
    9. Onko sinulla ja kaivatulla

joku yhteinen tärkeä paikka?
      Ikävä
      87