Täällä Oravankatu alueella ainakin on.
Entäs muualla Koivuhaassa?
Sähkökatko Koivuhaassa
59
974
Vastaukset
- Anonyymi00001
Heinäsirkankadun alueella myös säkkipimeää.
- Anonyymi00002
Peurankadulla katuvalot pimeänä. Ei TV signaalia. Talossa sähkö.
- Anonyymi00005
Pimeänä on koko Koivuhaka ulkona kuljen pimeys on joka talossa ja samoin katulamput on pimeänä.
- Anonyymi00006
Valot kävivät päällä niin 30 sekuntia ja sammuivat taas.
- Anonyymi00007
Valot eli sähköt tulivat takasin.
- Anonyymi00008
Lrts go sanoi lehmät.
- Anonyymi00009
miksei syytä kerrota? joillakin oli samaan aikaan ongelmia myös elisan mobiilidata ja puheluiden kanssa. outoa, että samaan aikaan.
- Anonyymi00010
Arvaa...🇷🇺
- Anonyymi00011
Miksi se syy pitää kertoa? Laite rikkoja tapahtuu sillon tällöin ei sen kummempaa välttämättä ole.
- Anonyymi00016
Anonyymi00010 kirjoitti:
Arvaa...🇷🇺
Venäjän lipun saa laittaa mutta sitä ei saa kommentoida,erikoista.
- Anonyymi00018
Anonyymi00011 kirjoitti:
Miksi se syy pitää kertoa? Laite rikkoja tapahtuu sillon tällöin ei sen kummempaa välttämättä ole.
on sitä pienemmästäkin katkosta kirjoitettu lehteen . nyt etusivun tärkein uutinen on ilmeisesti kuljetus robottien liikkuminen.
vaikka olisi vain pieni sähkökatkos ja pikkuvika mitä tämä ei todellakaan ollut, niin kyllä sitä saa näillä sähkön hinnoilla ja tässä maailman tilanteessa kysyä vastausta. - Anonyymi00020
Anonyymi00011 kirjoitti:
viime vuonna keskustassa oli 10 minuutin sähkökatko ja se ylitti uutiskynnyksen jotain outoa tässä on . koko Koivuhaka oli pimeenä melkein kaksi tuntia .
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
viime vuonna keskustassa oli 10 minuutin sähkökatko ja se ylitti uutiskynnyksen jotain outoa tässä on . koko Koivuhaka oli pimeenä melkein kaksi tuntia .
Hui kaksi tuntia on se vaan pitkä aika... Taidettu oppia vähän liian hyvälle noiden sähköjen kanssa. Joskus tarvii pitempää selvitystä että vika löytyy ja saadaan ongelmat korjattua. Kyllä siellä varmasti ammattilaiset hoitaa hommansa että sähköt saadaan takasin.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Hui kaksi tuntia on se vaan pitkä aika... Taidettu oppia vähän liian hyvälle noiden sähköjen kanssa. Joskus tarvii pitempää selvitystä että vika löytyy ja saadaan ongelmat korjattua. Kyllä siellä varmasti ammattilaiset hoitaa hommansa että sähköt saadaan takasin.
Ajatelkaapa, jos olis -30 asteen pakkanen, niin olis vakavampi asia, koska lämmitys ei ilman sähköä toimi, jollei ole takkaa tai tulipesää.
Siinä alkaa asunto äkkiä kylmenemään, jos katko kestää tuntikausia. - Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
minä en tässä nyt sitä aikaa kauhistellutkaan, vaan sitä että pienemmästäkin katkosta on kirjoitettu lehteen. nyt ois vaan kiva tietää syy.
kun oli sellaisia outoja ilmiöitä kotona sähköihin liittyen.
osa valoista vilkkui joten ensimmäisenä mielessä kävi nolla vika joka on siis vaarallista. sähkö häiriöt ei ole leikin asioita. olen elänyt itse ilman sähköä kaksi kuukautta useasti, joten se ei ollut minulle ongelma. lisäksi minusta meillä kaikilla on oikeus saada tietää syy. jos kaupungissa kerran oli vain minuutin sähkökatko ja siitä uutisoitiin. onko Koivuhaassa asuvat sitten jotenkin vähäpätöisempiä? ettei syytä tarvitse kertoa. - Anonyymi00025
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ajatelkaapa, jos olis -30 asteen pakkanen, niin olis vakavampi asia, koska lämmitys ei ilman sähköä toimi, jollei ole takkaa tai tulipesää.
Siinä alkaa asunto äkkiä kylmenemään, jos katko kestää tuntikausia.mulla ehti mennä ruokaa huonoksi jääkaapin lämpötila meni liian korkealle ja oli sen verran riskialtista ruokaa. minulla on hygieniapassi joten en kyllä riskeeraa jos ruuat olleet monta tuntia yli kymmenen asteessa. yleensä jääkaapin ei pitäisi noin nopeasti lämmetä, mutta minulla niin kävi.
nyt parina vuotena muutenkin jatkuvasti Koivuhaassa sähkö tai vesi poikki . no tuleepahan harjoittelua oikeas kriisiä varten ja jos sellainen sattuisi niin tuskin selittäisiin vain muutamalla minuutilla tai tunnilla, joten hätävara kannattaa olla vaikkei mitään tapahtuisi, koska täällä saadaan sähköt ja vedet katki harvasen kuukausi ilman mitään sen kummempaa syytä kuin "oho sori se oli vanhinko". - Anonyymi00027
Anonyymi00018 kirjoitti:
on sitä pienemmästäkin katkosta kirjoitettu lehteen . nyt etusivun tärkein uutinen on ilmeisesti kuljetus robottien liikkuminen.
vaikka olisi vain pieni sähkökatkos ja pikkuvika mitä tämä ei todellakaan ollut, niin kyllä sitä saa näillä sähkön hinnoilla ja tässä maailman tilanteessa kysyä vastausta.Tainut jutut olla vähissä silloin
- Anonyymi00028
Anonyymi00022 kirjoitti:
Siinä alkaa asunto äkkiä kylmenemään, jos katko kestää tuntikausia.Tuskin energialaitos tahallaan sähköjä pois pitää ihmisiltä.
- Anonyymi00029
Anonyymi00024 kirjoitti:
minä en tässä nyt sitä aikaa kauhistellutkaan, vaan sitä että pienemmästäkin katkosta on kirjoitettu lehteen. nyt ois vaan kiva tietää syy.
kun oli sellaisia outoja ilmiöitä kotona sähköihin liittyen.
osa valoista vilkkui joten ensimmäisenä mielessä kävi nolla vika joka on siis vaarallista. sähkö häiriöt ei ole leikin asioita. olen elänyt itse ilman sähköä kaksi kuukautta useasti, joten se ei ollut minulle ongelma. lisäksi minusta meillä kaikilla on oikeus saada tietää syy. jos kaupungissa kerran oli vain minuutin sähkökatko ja siitä uutisoitiin. onko Koivuhaassa asuvat sitten jotenkin vähäpätöisempiä? ettei syytä tarvitse kertoa.Varmasti se syy kerrotaan myöhemmin jos tarvitsee ja nythän se lehdessä näyttää jo olevan että malttia vain...
- Anonyymi00030
Anonyymi00025 kirjoitti:
mulla ehti mennä ruokaa huonoksi jääkaapin lämpötila meni liian korkealle ja oli sen verran riskialtista ruokaa. minulla on hygieniapassi joten en kyllä riskeeraa jos ruuat olleet monta tuntia yli kymmenen asteessa. yleensä jääkaapin ei pitäisi noin nopeasti lämmetä, mutta minulla niin kävi.
nyt parina vuotena muutenkin jatkuvasti Koivuhaassa sähkö tai vesi poikki . no tuleepahan harjoittelua oikeas kriisiä varten ja jos sellainen sattuisi niin tuskin selittäisiin vain muutamalla minuutilla tai tunnilla, joten hätävara kannattaa olla vaikkei mitään tapahtuisi, koska täällä saadaan sähköt ja vedet katki harvasen kuukausi ilman mitään sen kummempaa syytä kuin "oho sori se oli vanhinko".Kävit 5min välein avaamassa oven ja kattomassa että lämpeneekö se kaappi.
- Anonyymi00031
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kyllä täällä Koivuhaassa on ollut koko ajan sähköt:
https://www.google.com/maps/place/Koivuhaka,+01300+Vantaa/@60.2983099,24.9774364 - Anonyymi00033
Anonyymi00016 kirjoitti:
Venäjän lipun saa laittaa mutta sitä ei saa kommentoida,erikoista.
Mönkijällä ,sähkölinjoja kartoittava kaalimaan kasvatti löytyy aika läheltä...
- Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
Mönkijällä ,sähkölinjoja kartoittava kaalimaan kasvatti löytyy aika läheltä...
Jos tiedät tapauksen, niin voit siirtoistuttaa sen vähän syvemmälle.
- Anonyymi00050
Anonyymi00021 kirjoitti:
piä sinä puupää turpas kii !!!
- Anonyymi00014
Menikö muilla Elisan laatikot samalla.
- Anonyymi00017
Toivottavasti.
- Anonyymi00019
meni sekä mobiilidata ja kaapeli
- Anonyymi00034
Anonyymi00019 kirjoitti:
meni sekä mobiilidata ja kaapeli
🇷🇺
- Anonyymi00036
Anonyymi00034 kirjoitti:
🇷🇺
🐑🐑🐑
- Anonyymi00026
Venäläisten tekoja.
- Anonyymi00032
Ihan varmasti joo…
- Anonyymi00037
Anonyymi00032 kirjoitti:
Ihan varmasti joo…
jos olisi ollut niin se ei olis ollu mikään parin tunnin katkos vaan parin päivän.
- Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
jos olisi ollut niin se ei olis ollu mikään parin tunnin katkos vaan parin päivän.
Ei, mossen veivillä saa suomessa sähköjä poikki "pariksi päiväksi". Jopa perhossa on korkeampi älykkyystaso kuin toppahousuilla.
- Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Ei, mossen veivillä saa suomessa sähköjä poikki "pariksi päiväksi". Jopa perhossa on korkeampi älykkyystaso kuin toppahousuilla.
Voi saattana mitä passkaa. Pitääkö jostain Koivuhaan joutavasta sähkökatkoksesta lärpättää viikkoja. Yhtä hullua, kuin julistaa Yle Radio Suomen uutisissa, että Helsingissä, länsiliittymän risteyksessä on liikennevalot tilapäisesti poissa käytöstä, tai Saimaalla tuulee länsi-luoteesta, hah hah haaa!!!... MOT
JK Saattana, että tämä Suomen - ja koko maailman nyky-yhteiskunta on hullu... - Anonyymi00041
Anonyymi00038 kirjoitti:
Perhossa älykkyysosamittari ei edes värähdäkään, joten sen alemmaksi ei voida muuallakaan mennä.
- Anonyymi00042
Anonyymi00039 kirjoitti:
Voi saattana mitä passkaa. Pitääkö jostain Koivuhaan joutavasta sähkökatkoksesta lärpättää viikkoja. Yhtä hullua, kuin julistaa Yle Radio Suomen uutisissa, että Helsingissä, länsiliittymän risteyksessä on liikennevalot tilapäisesti poissa käytöstä, tai Saimaalla tuulee länsi-luoteesta, hah hah haaa!!!... MOT
JK Saattana, että tämä Suomen - ja koko maailman nyky-yhteiskunta on hullu...Perho-reijon erektio on mannaa.
- Anonyymi00043
Anonyymi00039 kirjoitti:
JK Saattana, että tämä Suomen - ja koko maailman nyky-yhteiskunta on hullu...Lentääkö viikonloppuna Ressun mörskän katto tuulen mukana Neristaniin, kun tuulee lännestä mereltä sellaset puuskissa 30m/s.
- Anonyymi00047
Anonyymi00039 kirjoitti:
JK Saattana, että tämä Suomen - ja koko maailman nyky-yhteiskunta on hullu...Asekoulun pakkohanskaaja taas ääneessä... muuta venäjälle, omiesi joukkoon .
- Anonyymi00048
Anonyymi00042 kirjoitti:
Perho-reijon erektio on mannaa.
Ihana esimieheni, tykkään susta 😘. Aina täyttä asiaa! Kerro lisää!
- Anonyymi00040
Oravan penteleet järsineet piuhat
- Anonyymi00044
Venäläisetkö rikkoi peurankadun muuntajan
- Anonyymi00045
Venäläisen eläke on 20 000 ruplaa. Summa vastaa 218 euroa kuussa. Kela maksaa enemmän, vaikket tee muutakuin pimeätä autokauppaa.
- Anonyymi00046
Ryssälässä on eri hintataso. Täällä lienee kelakorvauksen ostovoima liki samaa tasoa kuin tuo 20000 ruplaa ryssälässä.
- Anonyymi00051
Taas 🇷🇺
- Anonyymi00052
Tehokasta hybrisisotaa. Jopa koko oravankatu pimeni hetkeksi.
- Anonyymi00053
Naurettavaa tämä Kokkolan energian homma. Vähän väliä sähköt pois koivuhaassa.
- Anonyymi00062
Kerro toki miten on naurettavaa?
- Anonyymi00054
Vihreitten Pekka aikoinaan myi sähköverkot ulkomaalaisille ja täällä edelleen pätkii sähköt pikku tuulessa minne se rahat menneet kun sähkölasku vain kasvaa! Muistaakseni uuden omistajan pitänyt kaehittää sähköverkkoa mutta taitaa olla että rahastetaan kuluttajat ja muusta viis.
- Anonyymi00055
kyllä muuten peku - poka tieeetääää !!!
ääätannn ...
- Anonyymi00056
Hakalaiset nyt joutaa hiukan odotella sähköjänsä jos jotkut.
- Anonyymi00058
koivuhakallaiset ovat vähä - pätöisempiä
sekä vähä ...
vähä ...
eivät siis päde ? - Anonyymi00059
Anonyymi00058 kirjoitti:
koivuhakallaiset ovat vähä - pätöisempiä
sekä vähä ...
vähä ...
eivät siis päde ?eikö esimerkiksi joittenkin suurien Laulajien kannattais muuttaa pois sieltä ?
vaikka meripuistoon , paljon menestyvimpien ihmisten huudi .
- Anonyymi00057
Pitäkää jo ne sähköt päällä ku koko ajan päälle/pois koko yön tehneet. Täällä paleltuu jo!!!
Koivuhaka.- Anonyymi00061
Ootko oikeasti noin tyhmä vai esitätkö vain
- Anonyymi00060
Koivuhaassa on jatkuvasti vesi tai sähköt poikki. eilen oli kuin disko kun hannes pyörähteli kokkolan seudulla ja valot vilkkui.
riehui niin, että puita kaatunut. - Anonyymi00063
Ei Kokkolassa sähköä tarvitakaan. Täysin pimeitä tuhkamuna kaupparatsuja muutenkin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475500Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222747Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521031995Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241484Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351443