Me ei enää nähdä?
Onko hyvä kun
33
348
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Miksi emme nää? Odotan sinua.
- Anonyymi00002UUSI
On, jos olet oman lapseni ikäinen.
- Anonyymi00003UUSI
Tottakai nähdään,älä ny hulluja puhu. Minä odotan sua.
- Anonyymi00004UUSI
Ei oo. On ikävä ja kaikkee.
- Anonyymi00018UUSI
Minä en todellakaan ikävöi oman lapseni ikäistä! Hyi, stalkkeri!
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Minä en todellakaan ikävöi oman lapseni ikäistä! Hyi, stalkkeri!
Mummo
- Anonyymi00005UUSI
On hyvä ettei nähdä.
Ellei ole käynyt niin, että olet tällä välin valaistunut. Osoitat empatiaa ja kaikkinensa olet lämmin nainen, joka on oppinut ajattelemaan muita sen lisäksi että ratkoo kallonsisäiset ongelmansa taitavasti. - Anonyymi00006UUSI
Tavallaan. Ei tarvitse enää hermoilla että mitä teen väärin ja kenen seurassa on väärin olla.
- Anonyymi00019UUSI
Kunhan pysyt aina kaukana minusta!
- Anonyymi00025UUSI
Olenko syyllistänyt sinua väärästä seurasta 🤔 joskus
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Olenko syyllistänyt sinua väärästä seurasta 🤔 joskus
Olet pahastunut ja sännännyt pois, joka kerta kun olen miesseurassa. Oli sulle tuttuja tai ei. Vaikka tällaisella historialla ( ei s*ksi-) se on todennäköistä.
Naiselta
- Anonyymi00007UUSI
mmm. ei kiinnosta vttuakaan niinku tiiät.
- Anonyymi00008UUSI
Kännissä ja läpällä mukava tehä pilaa
- Anonyymi00010UUSI
Ihastu johonkin toiseen, jolta saat vastarakkautta niin ei tarvitse vttuilla päivät pitkät.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ihastu johonkin toiseen, jolta saat vastarakkautta niin ei tarvitse vttuilla päivät pitkät.
Noin juuri hänen on syytä toimia! Minulta ei paljon nuorempi henkilö tule saamaan rakkautta eikä mitään muutakaan!
- Anonyymi00009UUSI
No kyllähän me varmasti vielä joskus nähdään siellä..
- Anonyymi00011UUSI
nuoremman kanssa toivon että nähään vielä uudestaan. katoit mua vihasesti miks niin
- Anonyymi00012UUSI
No mikäs tässä. Elämä täyttyy muilla ihmisillä, ystävillä, jotka oikeasti välittää ja uskaltaa sen näyttääkin irl. Tässä huvikseen kuluttaa aikaa
- Anonyymi00016UUSI
Jatkan: Sanoithan että kuvittelin kaiken, niin siihen uskoon jään. Ei siis sua ole olemassakaan? Mutta näinhän se onkin. Huuhaa puuhaa koko äijä.
- Anonyymi00017UUSI
Sama juttu. Olen sen verran spontaani ihminen, että koska itsekin tartun hetkiin ja ihmisiin, niin odotan sitä muiltakin. Keskityn niihin, jotka eivät ravistele itseään irti ja lähde, vaan haluavat jäädä.
naiselta - Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Sama juttu. Olen sen verran spontaani ihminen, että koska itsekin tartun hetkiin ja ihmisiin, niin odotan sitä muiltakin. Keskityn niihin, jotka eivät ravistele itseään irti ja lähde, vaan haluavat jäädä.
naiseltaMinä en halua elämääni koskaan sellaista ihmistä, joka on stalkannut kauan ja roikkuu pakkomielteisesti kiinni ihmisessä joka ei pidä hänestä!
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Minä en halua elämääni koskaan sellaista ihmistä, joka on stalkannut kauan ja roikkuu pakkomielteisesti kiinni ihmisessä joka ei pidä hänestä!
Kukapa sellaista haluaisi.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
naiseltaEi kait siinä. Jonosta sitten seuraava vai?
- Anonyymi00013UUSI
Aika sama.
- Anonyymi00014UUSI
Ainakin vähemmän stressaavaa.
- Anonyymi00015UUSI
Miksi vähemmän stressaavaa
- Anonyymi00021UUSI
Olisi ihanaa jos ei koskaan tarvitsisi nähdä tai jutella. Paskassa tilanteessa että sellaista rauhaa ei ole minulle tarjolla koskaan enää. Ennen kuin matka jatkuu maanpäältä seuraavaan.
- Anonyymi00023UUSI
Painaako syyllisyys? Kolkuttaako ohimoissa omatunto?
- Anonyymi00026UUSI
Mitäs rauhaa juttelu ja näkeminen sinulle takaisi?
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Painaako syyllisyys? Kolkuttaako ohimoissa omatunto?
Toivottavasti kolkuttaa, niin että ymmärtäisi maksavansa tietyt korvaukset!
- Anonyymi00024UUSI
Kuolin siihen hetkeen kun tajusin ettei nähä enää 😔
- Anonyymi00028UUSI
On jos se tekee sinut onnelliseksi.
- Anonyymi00031UUSI
Markkasen Lauri ei oo nähnyt perhettään tai vaimoaan pitkään aikaan .Latella on nivus vaivoja.Aviolliset tietää mitä nivus vaivoille pitää tehdä,että homma luistaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse2366527Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r514589Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi1004421Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli74209Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s393702Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1173618Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan683596Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava233501SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha713273Maataloustuet voi poistaa, naudan tuottajahinta pompsahtanut 25 %
Enää ei tarvitse veronmaksajien tukea, koska maajussi saa lihasta nyt hyvää hintaa. https://yle.fi/a/74-20198739532415