Onko hyvä kun

Anonyymi-ap

Me ei enää nähdä?

33

348

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Miksi emme nää? Odotan sinua.

• Anonyymi00002
      UUSI

On, jos olet oman lapseni ikäinen.

• Anonyymi00003
      UUSI

Tottakai nähdään,älä ny hulluja puhu. Minä odotan sua.

• Anonyymi00004
      UUSI

Ei oo. On ikävä ja kaikkee.

• Anonyymi00018
        UUSI

Minä en todellakaan ikävöi oman lapseni ikäistä! Hyi, stalkkeri!

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Minä en todellakaan ikävöi oman lapseni ikäistä! Hyi, stalkkeri!

Mummo

• Anonyymi00005
      UUSI

On hyvä ettei nähdä.

Ellei ole käynyt niin, että olet tällä välin valaistunut. Osoitat empatiaa ja kaikkinensa olet lämmin nainen, joka on oppinut ajattelemaan muita sen lisäksi että ratkoo kallonsisäiset ongelmansa taitavasti.

• Anonyymi00006
      UUSI

Tavallaan. Ei tarvitse enää hermoilla että mitä teen väärin ja kenen seurassa on väärin olla.

• Anonyymi00019
        UUSI

Kunhan pysyt aina kaukana minusta!

• Anonyymi00025
        UUSI

Olenko syyllistänyt sinua väärästä seurasta 🤔 joskus

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Olenko syyllistänyt sinua väärästä seurasta 🤔 joskus

Olet pahastunut ja sännännyt pois, joka kerta kun olen miesseurassa. Oli sulle tuttuja tai ei. Vaikka tällaisella historialla ( ei s*ksi-) se on todennäköistä.
        Naiselta

• Anonyymi00007
      UUSI

mmm. ei kiinnosta vttuakaan niinku tiiät.

• Anonyymi00008
      UUSI

Kännissä ja läpällä mukava tehä pilaa

• Anonyymi00010
        UUSI

Ihastu johonkin toiseen, jolta saat vastarakkautta niin ei tarvitse vttuilla päivät pitkät.

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ihastu johonkin toiseen, jolta saat vastarakkautta niin ei tarvitse vttuilla päivät pitkät.

Noin juuri hänen on syytä toimia! Minulta ei paljon nuorempi henkilö tule saamaan rakkautta eikä mitään muutakaan!

• Anonyymi00009
      UUSI

No kyllähän me varmasti vielä joskus nähdään siellä..

• Anonyymi00011
      UUSI

nuoremman kanssa toivon että nähään vielä uudestaan. katoit mua vihasesti miks niin

• Anonyymi00012
      UUSI

No mikäs tässä. Elämä täyttyy muilla ihmisillä, ystävillä, jotka oikeasti välittää ja uskaltaa sen näyttääkin irl. Tässä huvikseen kuluttaa aikaa

• Anonyymi00016
        UUSI

Jatkan: Sanoithan että kuvittelin kaiken, niin siihen uskoon jään. Ei siis sua ole olemassakaan? Mutta näinhän se onkin. Huuhaa puuhaa koko äijä.

• Anonyymi00017
        UUSI

Sama juttu. Olen sen verran spontaani ihminen, että koska itsekin tartun hetkiin ja ihmisiin, niin odotan sitä muiltakin. Keskityn niihin, jotka eivät ravistele itseään irti ja lähde, vaan haluavat jäädä.
        naiselta

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Sama juttu. Olen sen verran spontaani ihminen, että koska itsekin tartun hetkiin ja ihmisiin, niin odotan sitä muiltakin. Keskityn niihin, jotka eivät ravistele itseään irti ja lähde, vaan haluavat jäädä.
        naiselta

Minä en halua elämääni koskaan sellaista ihmistä, joka on stalkannut kauan ja roikkuu pakkomielteisesti kiinni ihmisessä joka ei pidä hänestä!

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Minä en halua elämääni koskaan sellaista ihmistä, joka on stalkannut kauan ja roikkuu pakkomielteisesti kiinni ihmisessä joka ei pidä hänestä!

Kukapa sellaista haluaisi.

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

naiselta

Ei kait siinä. Jonosta sitten seuraava vai?

• Anonyymi00013
      UUSI

Aika sama.

• Anonyymi00014
      UUSI

Ainakin vähemmän stressaavaa.

• Anonyymi00015
        UUSI

Miksi vähemmän stressaavaa

• Anonyymi00021
      UUSI

Olisi ihanaa jos ei koskaan tarvitsisi nähdä tai jutella. Paskassa tilanteessa että sellaista rauhaa ei ole minulle tarjolla koskaan enää. Ennen kuin matka jatkuu maanpäältä seuraavaan.

• Anonyymi00023
        UUSI

Painaako syyllisyys? Kolkuttaako ohimoissa omatunto?

• Anonyymi00026
        UUSI

Mitäs rauhaa juttelu ja näkeminen sinulle takaisi?

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Painaako syyllisyys? Kolkuttaako ohimoissa omatunto?

Toivottavasti kolkuttaa, niin että ymmärtäisi maksavansa tietyt korvaukset!

• Anonyymi00024
      UUSI

Kuolin siihen hetkeen kun tajusin ettei nähä enää 😔

• Anonyymi00028
      UUSI

On jos se tekee sinut onnelliseksi.

• Anonyymi00031
      UUSI

Markkasen Lauri ei oo nähnyt perhettään tai vaimoaan pitkään aikaan .Latella on nivus vaivoja.Aviolliset tietää mitä nivus vaivoille pitää tehdä,että homma luistaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nasima löi Jussille luun kurkkuun

Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse
      Maailman menoa
      236
      6527
    2. Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"

jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r
      Maailman menoa
      51
      4589
    3. Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen

Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi
      Maailman menoa
      100
      4421
    4. Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa

SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli
      Perussuomalaiset
      7
      4209
    5. Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta

Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s
      Maailman menoa
      39
      3702
    6. Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun

ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta
      Maailman menoa
      117
      3618
    7. Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä

ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan
      Maailman menoa
      68
      3596
    8. Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto

Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava
      Maailman menoa
      23
      3501
    9. SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat

Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha
      Maailman menoa
      71
      3273
    10. Maataloustuet voi poistaa, naudan tuottajahinta pompsahtanut 25 %

Enää ei tarvitse veronmaksajien tukea, koska maajussi saa lihasta nyt hyvää hintaa. https://yle.fi/a/74-20198739
      Maailman menoa
      53
      2415
    Aihe