Juho Eerola - "olisin halunnut, että minut erotetaan"

Anonyymi-ap

Juho Eerola kommentoi vielä rasismikohua kertoen, että hänen mielestään rangaistus oli liian lievä. Hän kertoo Ylelle toivoneensa jopa määräaikaista erottamista eduskuntaryhmästä. Perussuomalaisille ryhmästä erottaminen on entuudestaan tuttua toimintaa. Elekielen asiantuntijat ovat arvioineet Eerolan kärsivän syvästä katumuksesta. Hän on jopa pyytänyt tapausta anteeksi laajalevikkisessä japanilaislehdessä.

Kristuksen valoa seuraava Kaisa Garedew katui tekoaan vasta asiaa käsittelevän kokouksen jälkeen.

Juho Eerola pitää rangaistustaan liian lievänä: ”Oletin, että enemmänkin kruunuja olisi päästä riisuttu”

https://yle.fi/a/74-20200874

49

437

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Uhriutuminen sitten alkoi.

    • Anonyymi00002

      Kunnioitan tuollaista vastuunkantoa 🧩

      • Anonyymi00011

        Eerolan vastuunkannosta voitaisiin puhua vasta sitten, jos hän älyäisi erota.


      • Mitä vastuunkantoa tuollainen pyöriminen on ?


      • Anonyymi00043
        AdDicte kirjoitti:

        Mitä vastuunkantoa tuollainen pyöriminen on ?

        No Eerola yön yli nukuttua alkoi tuumata että virhe tämä kuva oli ja suurempi rangaistus siitä olisi pitänyt antaa… taikka sitten ei kuhan sanailee.


    • Anonyymi00003

      Kaveri pehmustettuun huoneeseen kera värityskirjan.

      • Anonyymi00018

        Kyllä. Vielä naula seinään kiinni niin siihen saa hakata päätänsä.


      • Anonyymi00021

        Muovailuvahatkin on mukavaa askartelupuuhaa joilla ajattelu keskitetään kulloiseenkiin käsillä olevaan asiaan. Muovailuvahaa mulle ja kiitos !


    • Anonyymi00004

      Erottaminen olisi ollut liian vaarallista EK-pääomapiireille heidän ylisuuret veronkevennyksensä saattaisivat olla vaarassa!

    • Hänhän voi itse erota.

      Tyypillinen persu yrittää kerätä omasta mokailustaan irtopisteitä. Sairasta.

      • Anonyymi00006

        Samaa mieltä, Eerola voi itse erota puolueesta ja tervehtyminen normaalikansalaiseksi alkaa siitä.


      • Anonyymi00007

        Ei kansanedustajat kovin helpolla eroa ryhmistä. Suomessa väylä kansanedustajaksi käy puoluekoneiston kautta, ilman sitä loppuu homma kuin kananlento. Kansa äänestää puolueiden listoilta ja kun markkinoidaan tiettyjä tuotteita näitä ostetaan.


    • Anonyymi00010

      pelkääkö se yakuzaa 🤣🤣🤣

    • No nyt meni se vähäkin usko ja kunnioitus tuota selkärangatonta kohtaan.

      • Anonyymi00013

        Saattaahan Eerolasta vielä jonkinlainen selkärangan tapainen löytyäkin, kunhan hän kieriskelee ensin aikansa tuhkassa.


      • Anonyymi00013 kirjoitti:

        Saattaahan Eerolasta vielä jonkinlainen selkärangan tapainen löytyäkin, kunhan hän kieriskelee ensin aikansa tuhkassa.

        Eipä ole pelkoa, että tuon kummoisemmaksi muuttuisi. Pelkkää alamäkeä ollut.


    • Anonyymi00012

      Jos siinä silmien venyttelyssä ei ole mitään pahaa, niin miksi rangaistaan?

      Erikoinen tapa ajaa suomalaisten etua. Minusta on alkanut tuntumaan ettei tämä puolue taida olla suomalaisten puolella.

      • Anonyymi00015

        Niinpä - selkärangattomuus tuntuu olevan tarttuvaa. Miksi pyydetään anteeksi jotain mitä ei ole tehty. Siis rasistista silmien vääntelyä. Eihän tuollainen todellakaan mahdu mitenkään järkeen.


      • Anonyymi00022

        Enpä tohdi kirjoittaa mitä kaikkea muuta on Eerola venytellyt kuin silmäpoimujansa vaan annan pienen vinki mikä liittyy anustappiin ...


    • Anonyymi00016

      Jos Eerolan kaltaisen mokan olisi tehnyt joku japanilainen, hän olisi jo tehnyt harakirin.

      • Anonyymi00017

        Ovatko Japanilaiset hulluja ?


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Ovatko Japanilaiset hulluja ?

        Ei toki sillä ajatusrakennelma oli hypoteettinen eikä suinkaan patologinen.


    • Anonyymi00020

      Eerola voi erota ihan itse kaikessa rauhassa. Ei kansa varmastikkaan kauheesti vastustele. Samaten se irvistelijä kana myös. Kukaan ei tuntenut ennen naaman vääntelyä, nyt tuntee kaikki. Aivan turha poliitikko siis. Jossain taustalla heiluu tekemättä yhtään mitään. Tehkää meille palvelus ja erotkaa. Varsinkin se naikkonen.

      • Anonyymi00027

        On muuten entinen piikkihuumeita käyttänyt narkkari. Yllättääkö että perussuomalaisten EDUSKUNTA poliitikko. Yllättää ja ei samaan aikaan. Eikös perussuomalaiset oo konservatiiveja, mutta eniten homoja eduskunta tasolla, sekä ainut julki narkomaani, tai entinen, mutta ei narkomaani parane. Juoppo on aina juoppo ja narkki narkki, sitä vaan pysyy erossa päihteistä tai ei, mutta siitä ei parane!


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        On muuten entinen piikkihuumeita käyttänyt narkkari. Yllättääkö että perussuomalaisten EDUSKUNTA poliitikko. Yllättää ja ei samaan aikaan. Eikös perussuomalaiset oo konservatiiveja, mutta eniten homoja eduskunta tasolla, sekä ainut julki narkomaani, tai entinen, mutta ei narkomaani parane. Juoppo on aina juoppo ja narkki narkki, sitä vaan pysyy erossa päihteistä tai ei, mutta siitä ei parane!

        Ei siis Juho vaan se nainen. Kaisa Garedew, hänelläkin muuten musta mies puolisona.


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        On muuten entinen piikkihuumeita käyttänyt narkkari. Yllättääkö että perussuomalaisten EDUSKUNTA poliitikko. Yllättää ja ei samaan aikaan. Eikös perussuomalaiset oo konservatiiveja, mutta eniten homoja eduskunta tasolla, sekä ainut julki narkomaani, tai entinen, mutta ei narkomaani parane. Juoppo on aina juoppo ja narkki narkki, sitä vaan pysyy erossa päihteistä tai ei, mutta siitä ei parane!

        UUTINEN AIHEESTA!
        https://www.eeva.fi/jutut/vapautuminen-huumeista-vaati-anteeksiantoa

        Tietääkö perussuomalaisten "Älykkö"__Äämestäjät, edes ketä äänestävät??


      • Anonyymi00030

      • Anonyymi00029 kirjoitti:

        UUTINEN AIHEESTA!
        https://www.eeva.fi/jutut/vapautuminen-huumeista-vaati-anteeksiantoa

        Tietääkö perussuomalaisten "Älykkö"__Äämestäjät, edes ketä äänestävät??

        Kyllä tietävät. Jokaisella on menneisyytensä. Kyse on enemminkin kuitenkin nykyisyydestä ja tulevaisuudesta. Siihen päästäänkin helpoiten anteeksiannolla ja kun ei tuomita menneisyydestä !


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        "Helsingissä Kaisa piikitti itseään ensimmäisen kerran ja jäi amfetamiinikoukkuun samantien." AIKAMOISTA.

        Hei, nyt keskustellaan Juho Eerolasta ja hänen.katumuksestaan, ilmoitus tehty!


      • Anonyymi00038
        AdDicte kirjoitti:

        Kyllä tietävät. Jokaisella on menneisyytensä. Kyse on enemminkin kuitenkin nykyisyydestä ja tulevaisuudesta. Siihen päästäänkin helpoiten anteeksiannolla ja kun ei tuomita menneisyydestä !

        En pidä Geradewistä poliitikkona, mutta mennyt on mennyttä ja nykyhetki on tärkein. Kaisa teki hatun noston arvoisen työn siinä, että pääsi ”kuiville” ja uudenlaiseen elämään👍!


      • Anonyymi00045
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Ei siis Juho vaan se nainen. Kaisa Garedew, hänelläkin muuten musta mies puolisona.

        Oletko rasisti ?


    • Anonyymi00024

      ''Eerolan mielestä hän olisi ansainnut teosta jopa ankaramman rangaistuksen, kuten määräaikaisen erottamisen eduskuntaryhmästä.''

      Mikä esti Eerolaa eroamasta, määräajaksi tai lopullisesti ?????

      • Anonyymi00026

        Hän on saanut kansalta tehtäväänsä vahvan mandaatin. Ei voi noin vain äänestäjiään pettää.


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Hän on saanut kansalta tehtäväänsä vahvan mandaatin. Ei voi noin vain äänestäjiään pettää.

        Persu voi pettää silmiään räpäyttämättä jopa itsensäkin. Ei siinä mitään kummallista voisi olla.


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Hän on saanut kansalta tehtäväänsä vahvan mandaatin. Ei voi noin vain äänestäjiään pettää.

        Eduskunnasta on eronnut kesken kauden kymmeniä kansanedustajia. Ja kokoomuslaisista jopa ministeri tasolla. Eli mikä estää yhden persulusmun eroamisen ?


    • Anonyymi00033

      Tyypillistä persun uhriutumis riittiä : )

    • Anonyymi00034

      Esittiköhän Eerola tuon toiveensa eduskuntaryhmän kokouksessa.

    • Anonyymi00037

      Kuitenkaan Eerola ei poista kuvaansa Facesta.

      • Anonyymi00042

        No tuohan on hyvä kuva seuraavien ek-vaalien kuvamateriaaliksi.


    • Anonyymi00039

      Juu, onneksi en katso telkkaria, tulee pää kipeeksi kun toi Juho irvuilee.

      • Anonyymi00040

        Harmin paikka, nyt sinulta jää sitten näkemättä Melasniemienkin vierailu Huomenta Suomessa.


    • Anonyymi00041

      Ei Eerolaa voi erottaa kevyin perustein Eduskunnasta.

      • Anonyymi00044

        Potkut voidaan jatkossa antaa ilman painavaa syytä ja osin ilman varoitusta, joten kyllä painavan syyn ja siitä vakavan varoituksen saanut Eerola on erotettava välittömästi!


      • Anonyymi00046
        Anonyymi00044 kirjoitti:

        Potkut voidaan jatkossa antaa ilman painavaa syytä ja osin ilman varoitusta, joten kyllä painavan syyn ja siitä vakavan varoituksen saanut Eerola on erotettava välittömästi!

        Eduskuntaryhmä Timo Vornanen sentään kantaa vastuun tekemisistään. On nimittäin luvannut eroavansa mikäli lainvoimainen tuomio tulee. Voi vaan tulla monelle yllätyksenä mitä oikeus tulee päättämään. Siinä monen naureskelu loppuu.


    • Anonyymi00047

      Toivottovasti seuraavissa vaaleissa näitä pellejä ei enää valita ainakaan eduskuntaan. Sopivat paremmin lasten leikittäjiksi.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe