Stubbin mielestä maassamme ei ole tilaa rasismille. Väärin! Maan hallitus ja kunnat nimenomaan ruokkivat rasismia syrjimällä kantasuomalaisia ja hyysäämällä tarpeettomia matulorvehtijoita työtä tekevien verorahoilla. Epäoikeudenmukaisuus vain kasvattaa rasismia ennestään. Näin tulee jatkumaan, kunnes Suomi on taas suomalaisten.
Rasismin syyt
19
174
Vastaukset
- Anonyymi00001
Maitonaama on kade
- Anonyymi00002
Onneksi on rasismi!
- Anonyymi00003
Minä en vihaa yhtään ihmistä. Kaikki ihmiset ovat samanarvoisia. Vihaan vain afrikkalaisia mustia, aasialaisia keltaisia ja Lähi-Idän likaisenvärisiä. Siihen minulla on jakamaton oikeus.
- Anonyymi00005
En ole julkku vaikka mulla on iso ...no arvaa mikä on iso?
- Anonyymi00006
Tuulitunneli korvies välissä tietenkin
- Anonyymi00009
Pää.
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Pää.
Mätäpaise hartioitten välissä
- Anonyymi00007
Välimeren takaa tuleville täys stoppi Suomeen. Olis pitäny olla jo ainakin 30 vuotta.
- Anonyymi00008
Vain unelmissas onneton
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Vain unelmissas onneton
Matti&Teppo: "Unelmissain sun luokses saavun.." tralalallalalaa
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Matti&Teppo: "Unelmissain sun luokses saavun.." tralalallalalaa
Sun silmäsi viiruiset sai mun hurmioon....
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sun silmäsi viiruiset sai mun hurmioon....
Ketä kiinnostaa typerä kommentti
- Anonyymi00015
Laajat murjaanilaumojen puhdistukset ja likvidoinnit palauttaisivat tasapainon talouteenkin.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Laajat murjaanilaumojen puhdistukset ja likvidoinnit palauttaisivat tasapainon talouteenkin.
Tiernapojista puuttuu keltainen viirusilmä rumpuineen.
- Anonyymi00017
Eerolahan sopisi vanhana muusikkona siihen hommaan. Taitaa bilirubiinitkin olla sen verran koholla.
- Anonyymi00018
Matumies, jos oisin
jabba lagga jiggi daadal daadal diidul daadul dam.
Kaiken päivää laiskottelisin,
matu jos mä oisin mies.
Tarvitsis ei raataa
jabba lagga jiggi daadal daadal diidul daadul dam.
Kun vain olen rikas matumies,
zaidul diidul daidul daidul mies.
Voin vaimon kurjan nähdä
mustassa loimessaan
karvasääret hällä on,
ja ilmaiset herkut hän paistattaa. - Anonyymi00019UUSI
Rasismista voi päästä !!!! Kun poistetaan nämä maahanmuuttajat yhteiskunnasta . Rasismia on jokaisessa yhteiskunnassa joten se ei ole mitenkään yksin meidän juttu
- Anonyymi00020UUSI
Suurempi hyöty suomalaisille olisi persuista eroon pääseminen silmiään venyttelmästä
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Suurempi hyöty suomalaisille olisi persuista eroon pääseminen silmiään venyttelmästä
Älähän nyt punikki intoile. Kuinka monta matua demarit ovat poistaneet maasta?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2684665Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343030Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442847Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k232800Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761791Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061654Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 591400
- 951282
- 471169