Ikäväkin toisinaan. Sinut ottaisin uudelleen ja uudelleen, olet kuin minulle tehty. Et vaan tykännyt tarpeeksi, en ollut sinulle tehty.
Mies olet ykkönen edelleen
8
313
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tämän, kun vaan tietäisi varmuudella olevan nuoremmalta häneltä. m-n
- Anonyymi00002
Olen nuorempi ja olen nähnyt tunteita sinullakin.
- Anonyymi00006
Kyllä sä tiedät että mä tykkään susta. Oon jo jonkin aikaa taistellut karkuun juoksemista vastaan joka kerta kun mieli on yrittänyt että juoksisin karkuun. Silloin oon päättänyt seurata sydäntä että näkisit mitä oikeesti ajattelen susta vaikka aiemmin peittelin sitä
- Anonyymi00003
Joo
- Anonyymi00004
Minä pidin yhteyttä kokoajan sinuun mutta sinä katkaisit yhteydet. Jos oikeasti noin ajattelet, et olisi katkaissut yhteydenpitoa, vaikka elämä jatkui sivu raiteille.
- Anonyymi00005
Teki hankalammaksi pitää yhteyttä. Olisit voinut jatkaa yhteydenpitoa. Sitä niin odotin ja odotan vieläkin. En halua ottaa itse yhteyttä enää, en ole ajatuksistasi varma. Olet niin etäinen.
- Anonyymi00007
Oujee, mie kans!]^
- Anonyymi00008
#ittu taas näitä tekosyitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4356336Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1243652Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?952439Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251899Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1111271Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?921234- 631055
- 621048
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te76950- 41924