Oletko avoin?

Anonyymi-ap

Oletko avoin elämästäsi?
Missä kulkee raja tarvittavan avoimuuden kanssa suhteessa kaivattuun?
Aiheuttaako mahdollinen avoimuutesi tai avoin toimintasi enemmän kysymyksiä, kuin antaa vastauksia?

13

244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Olen ollut todella avoin ihminen ja minusta on sanottu, että olen avoin, mutta tiedätkö mitä - sitä käytetään hyväksi. Olen kuitenkin opetellut suojautumaan ja suojelemaan itseäni. Ihmisessä on tiedostamatonta totuutta ja on kokemuksia, joita voi avata vain turvallisessa ympäristössä. Se vaatii luottamusta.

• Anonyymi00002
        UUSI

Tietysti. Kysymys olikin myös, että onko avoimuus herättänyt enemmän kysymyksiä, kuin antanut vastauksia kaivatullesi tai muille.

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Tietysti. Kysymys olikin myös, että onko avoimuus herättänyt enemmän kysymyksiä, kuin antanut vastauksia kaivatullesi tai muille.

Oletettavasti avoimuuteni ei ole herättänyt lisää kysymyksiä eikä niiden myötä myöskään vastauksia , koska kysyjä, tässä tapauksessa kaivattuni on olettanut asioita minusta, kun hän on kysynyt minulta esim. jonkun kysymyksen sen sijaan, että hän olisi esittänyt myöhemmin jatkokysymyksiä ja selventänyt ja tarkentanut.

Asiat voidaan esittää monella tavalla. Esim. jos olen kertonut jonkun asian, että "Näin tämä on tapahtunut", mutta sitten tuleekin fakta pöytään ja asia muuttaa muotoaan, niin silloin avoimuuteni tulisi herättää lisää kysymyksiä.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Oletettavasti avoimuuteni ei ole herättänyt lisää kysymyksiä eikä niiden myötä myöskään vastauksia , koska kysyjä, tässä tapauksessa kaivattuni on olettanut asioita minusta, kun hän on kysynyt minulta esim. jonkun kysymyksen sen sijaan, että hän olisi esittänyt myöhemmin jatkokysymyksiä ja selventänyt ja tarkentanut.

Asiat voidaan esittää monella tavalla. Esim. jos olen kertonut jonkun asian, että "Näin tämä on tapahtunut", mutta sitten tuleekin fakta pöytään ja asia muuttaa muotoaan, niin silloin avoimuuteni tulisi herättää lisää kysymyksiä.

Oletko ollut oikeasti avoin IRL vai vainko tällä palstalla? Jos kerrot jonkin kipeän salaisuuden täällä, se tekee salaisuudestasi niin arkaluonteisen, että siitä ei halua tietää lisää. Sellaisen haluaa pyyhkiä pois mielestä ja ajatella, että näin voi olla, että kertoja on kaivattuni, mutta parempi etten kysele enempää, koska totuus ei valkene minulle koskaan, jos hän ei pysty kertomaan siitä minulle muuten kuin täällä. Olen silloin vain palsta-rakas, en mitään todellista hänelle.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Ei sitä voi itse tietää. Sun pitää kysyä noilta muilta ihmisiltä sitä. Ihmettelen sitä, miten palstalla usein pyydetään kertomaan miten joku toinen ajattelee tai tuntee. Ei voi kukaan toisen puolesta vastata!

• Anonyymi00003
      UUSI

Olen hänelle hyvin avoin ja se on lujittanut yhteyttämme.

• Anonyymi00005
      UUSI

Mikähän tarve kysyä näin typerää kysymystä

• Anonyymi00006
        UUSI

Kiusaajia ovat ,jotka kuuluis Niuvaan

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Kiusaajia ovat ,jotka kuuluis Niuvaan

Pakkomielteisiä ja todella pelottavia!

• Anonyymi00008
      UUSI

Ei mitään rajaa 🙂‍↔️

• Anonyymi00009
      UUSI

Sinun asiasi much.......??

• Anonyymi00012
      UUSI

En, paitsi harvoille ja valituille, ja äiskälle.
      "Hänelle" olen heti kun saan tilaisuuden.

• Anonyymi00014
      UUSI

Olen ollut elämässäni täysin rehellinen ja avoin vain yhdelle ihmiselle. Hän on eräs miespuolinen ystäväni. Mies tietää pimeimmätkin salaisuuteni. Jos heräisin yhtenä aamuna tilanteesta, että olen tehnyt jonkun kammottavan rikoksen, esim. tappanut jonkun ( ei tapahtunut eikä suunnitelmissa), hän on ainoa, jolle haluaisin tai voisin asiasta kertoa. Hän kestäisi sen ja löytäisi oikeat sanat ja neuvot. Tai ainakin osaisi olla ja pysyä tukena.

Kenellekään seurustelukumppanilleni en ole yhtä avoin ollut, en varsinkaan aviomiehelleni, koska hän ei sellaista edes halua. Hänen kanssaan olemme sopineet, että sellaisista ikävistä asioista ei tarvitse toiselle avautua, joista toiselle tulee vain huono mieli. Ellei se vaikuta toisen elämään jotenkin ratkaisevasti.

Joskus haaveilin, että kaivattuni voisi olla minulle tällainen henkilö, kuin kertomani mies. Meistä ei koskaan kuitenkaan tullut niin läheisiä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nasima löi Jussille luun kurkkuun

Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse
      Maailman menoa
      481
      8513
    2. Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"

jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r
      Maailman menoa
      119
      5840
    3. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      255
      4772
    4. Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa

SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli
      Perussuomalaiset
      58
      4625
    5. Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta

Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s
      Maailman menoa
      69
      4147
    6. Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun

ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta
      Maailman menoa
      160
      3930
    7. SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat

Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha
      Maailman menoa
      171
      3759
    8. Sinun ja kaivatun nimikirjaimet

Mitkä ne on ? Meillä H❤️M 👩‍❤️‍👩
      Ikävä
      90
      1698
    9. Onko sinulla ja kaivatulla

joku yhteinen tärkeä paikka?
      Ikävä
      96