Taannoin oli pieni Suomi-baari lähellä Walkkaria.
Lihava suomalainen sitä ylläpiti, nimeään en enää muista.
Äijä kertoi että hänellä on yläkerrassa pari huonetta vapaana ja silloinen hinta oli sata tai kaksisataa bahtia /vrk.
Pyysin päästä niitä katsomaan.
Iso patja oli lattialla ja seinälle lyöty isoja nauloja vaatteille. WC-tilat olivat käytävällä.
Kertoi että likat vievät vaatteita pesulaan ja takaisin sekä palvelevat muutenkin kaikin tavoin asukasta.
Kiitin esittelystä ja palasin alakertaan hörppimään kaljaani.
Isäntä poistui asioilleen ja yksi tytöistä kiljahti:
- Nyt läski lähti..!
Jo vain alkoi kuhina. Yksi likka lähti sapuskaa hakemaan ja toinen kirmasi viinahyllylle ja kaatoi siskoilleen paukkuja.
Pöydässäni oli maailmankartta.
Pyysin tyttöjä näyttämään missä Suomi sijaitsee.
Sormet paukahtelivat mitkä minnekin, lähimmäksi maantietämyksessään pääsi tyttönen joka tökkäsi sormensa Grönlannin kohdalle....
Opastyttöjen Suomi- tietämys...!
3
175
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olisko Lassin baari? Kapea baari ikäänkuin käytävä ja molemminpuolin pöytiä?
Lassi käsittääkseni elää vielä, on läski edelleen mutta baarista en tiedä. - Anonyymi00002
Taattua kakskasia.
Ei mukavan tarinan kertominen vaikeaa ole.
Kirjoittaa vain mitä on tapahtunut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492033Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051737- 931567
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781203- 671150
- 251071
- 481017
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73966- 45947