"Orimattilan yrittäjät antavat tukensa kaupunginjohtajalle. Kalle Larssonin aikana yritykset on otettu huomioon kaupungin päätöksenteossa uudella tavalla."
Orimattilan yrittäjät siis hyväksyvät yrityksissään johtajien valehtelemisen, työntekijöiden painostamisen, henkilöstön haukkumisen ala-arvoisilla nimityksillä yms.
Eipä tarvitse hakea töihin ainakaan näihin kyseisiin yrityksiin!
Orimattilan yrittäjät
19
583
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kiitos, kun nostit asian esiin tänne keskustelupalstalle. Olen kanssasi täysin samaa mieltä.
Orimattilan Yrittäjien hallitus on sokea, eikä näe, saati ymmärrä kokonaisuutta.
Larsson ei ole mitenkään yritysystävällinen, vaan lepertelee niitä näitä. Hänen ansiostaan Kehräämö tyhjeni yrittäjistä.
Suurin osa Orimattilan yrittäjistä ei allekirjoita Orimattilan Yrittäjät ry:n näkemystä.- Anonyymi00012
Olisiko kaupungin pitänyt tukea yhtä yrittäjää? Siis kehräämön omistajaa? Siitäkin te muka yrittäjät mölysitte. Nun ei ees olasta Koht ois kaikki käsi ojossa. Jos sul on aivot käytä niitä.
Täs taas näkee että yrittäjän pahin vihollinen on toinen yrittäjä. - Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Olisiko kaupungin pitänyt tukea yhtä yrittäjää? Siis kehräämön omistajaa? Siitäkin te muka yrittäjät mölysitte. Nun ei ees olasta Koht ois kaikki käsi ojossa. Jos sul on aivot käytä niitä.
Täs taas näkee että yrittäjän pahin vihollinen on toinen yrittäjä.Ei kyse ollut siitä, että tuetaan yhtä yrittäjää, vaan Kalle kusetti Laurinmäkeä lupaamalla vuokrata tiloja, jos Laurinmäki ostaa Kehräämön. Tämän myös Pituri todisti.ö
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei kyse ollut siitä, että tuetaan yhtä yrittäjää, vaan Kalle kusetti Laurinmäkeä lupaamalla vuokrata tiloja, jos Laurinmäki ostaa Kehräämön. Tämän myös Pituri todisti.ö
Eikös se edellinen omistaja ollut orimattilalainen. En ole varma, mutta mulle tästä on jäänyt mielikuva (vain mielikuva) että siitä haluttiin eroon ja siitä nyt sitten päästiin eroon. Tää osataja oli joku ulkopaikkakuntalainen eli ei sinänsä Orimattilan ongelma. Ja vaikka jokin olisin tässä väärin, niin ei siis olisi syy Orimattilan nimenomaan suuttua. Siksi kommenttisi on hiukan outo.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Eikös se edellinen omistaja ollut orimattilalainen. En ole varma, mutta mulle tästä on jäänyt mielikuva (vain mielikuva) että siitä haluttiin eroon ja siitä nyt sitten päästiin eroon. Tää osataja oli joku ulkopaikkakuntalainen eli ei sinänsä Orimattilan ongelma. Ja vaikka jokin olisin tässä väärin, niin ei siis olisi syy Orimattilan nimenomaan suuttua. Siksi kommenttisi on hiukan outo.
Älä puutu aikuisten asioihin.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Älä puutu aikuisten asioihin.
Minut on jo sotkettu aivan kaikkeen, niin Orimattilalla ei todellakaan siis ole oikeutta olla olemassa ilman minua.
Orimattilan kanta on ollut hyvin S.E.L.K.E.Ä.
Sitä saa mitä tilaa. Minä en liity todellakaan yhtään mitenkään yhtään mihinkään, mutta KAIKKI koki jotenkin oikeudekseen täysin sadistisesti kiduttaa minua vuosiKYMMENIEN ajan. Täällä k*sisessa Olassa ei ole yhtään yritystä tai asiaa, mihin minä en saisi osallistua ja tulla nyt päättämään että miten musta nyt niinku t.u.n.t.u.u.. Mulla on nyt sellainen OLO että meikä haluaa asioiden olevan jollain eri tavalla.
Mä todellakin olen huomannut että kun en liity asioihin MITENKÄÄN, niin kaikki luulee että minut voisi sitten laittaa samalla syntipukiksi. Minttu Rajalakin oli jossain onnettumuudesta, johon en liity tikullakaan enkä ollut koko jutustakaan kuullut enkä liity muuten tuohon Minttukaan enkä mihinkään hänessä yhtään mitenkään ja sitten... sitten koko kylä päättää että minua täytyy tän onnettomuuden takia sadistisesti rankaista??? Ok??? wtf.
No, mutta homma menee näin että oli aihe kuin aihe, niin minua on aina sadistisesti niistä rangaistu, vaikka idi**tit itsekin varmasti ymmärtävät etten voi mitenkään liittyä asiaan. Tää Minttu-juttukin oli varmaankin niin että ne nimenomaan tajusi että olen täysin ulkopuolinen ja SIKSI päättivät nimenomaan minuun purkaa kaiken sen pahan olon. Ne ei halunneet - sanontaanko - k*ska omiin muroihinsa.
No... ne k*si kuitenkin, koska en minä ole mihinkään hävinnyt, vaikka te* koitattekin minua kovasti pois häätää... muistuttamassa siitä kaikesta mitä TE olette tehneet väärin ja missä kaikessa TE olette olleet täysin väärässä ja mitä kaikkea TE olette valehdelleet.
Eli... muutin takaisin kotikaupunkiini tammikuussa 2016 ja aivan siitä lähtien ja osin ennenkin jo sitä, koska se muutto meni ihan päin h*lvettiä, niin te olette täysin sadistisesti vainonneet minua. Se on niinku taas uusi vuosiKYMMEN lisää. Yhtään mitään syytä tälle järjettömälle vainolle ei ole ollut.
No... meikä sitten on kuitenkin hokannut ton idean että te vainoatte minua, koska EN liity johonkin asiaan, niin näin ollen minä saan ihan poskettomasti vainota teitä ja kaikkia nimenomaan kun en voisi yhtään mitenkään liittyä niihin. Mähän siis olen se TÄRKEIN asia tässäkin Kehräämögeississä, eikös niin? :P
- Anonyymi00002
Heittäkääs jotain faktaa esille suunsoiton sijaan.
- Anonyymi00003
Taas sama persu täällä huutelee. Lueppa näitä viestiketjuja, jos edes jotain säteilisi terveyskeskuksen myynnin sekoiluiluista ja muista mihin on viranomaisetkin joutuneet puuttumaan.
- Anonyymi00004
Onneks meillä yrittäjillä menee hyvin eikä tarvi kuunnella köyhien ulinaa, naurattaa vaan teidän uhoominen. Te ootte ihan pihalla ettekä ymmärrä reaali elämää ja yritysmaailmaa. Jos täällä kaks pihalla olevaa vassaria huutaa keskenään, niin se ei tee asioista totuuksia. Nyt pipo pois silmiltä ja valot päälle...
Eikä täällä kukaan kuuntele teidän itkua. Itekkii tulin viihdyttämään itseäni tänne, kun sain taas viikon laskutuksen valmiiksi. Rahan tuloa ei voi estää.- Anonyymi00005
Aito yrittäjä ei tuollaisia tänne kirjoittele. Feikki.
- Anonyymi00006
Samaa ajattelin, kun ihan lehteen piti laittaa "tuki-ilmoitus". Koko kaupunginjohtajasoppa joutuu ihan kummalliseen valoon.
- Anonyymi00007
On melkoinen soppa. Yrittäjien pj on hakoteillä pahasti.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
On melkoinen soppa. Yrittäjien pj on hakoteillä pahasti.
Varmaan on siis ollut yrittäjille mieleen, kun lupailee kaikenlaista... mutta että ihan tuki-ilmoitus lehteen. Eikö sitä voi tukensa muullakin tavalla ilmoittaa?
- Anonyymi00009
Ei noilla yrittäjät ry:n porukoilla ole mitään käsitystä miten yli 10 henkilön puljuja johdetaan. Kaupungilla melkein 500 työntekijää eikä ole mikään hiekkalaatikko.
- Anonyymi00010
No kerroppas kenen firma ei menesty?
- Anonyymi00011
Ferroplan
- Anonyymi00013
Kassi Jurinen hoiti hienosti Virkkeen konkurssiputkeen.
Hyyppä vielä osasi. Jurinen ei. Hyyppä oli hieno mies. Pyöräili pyykkipojat Virkkeen farkkukuosin lahkeissa, ettei lahkeet sottaannu. Kassista ei tykätty edes silloin.- Anonyymi00015
Eiköhän Virke ja muut suomalaiset vaatevalmistajat joutuneet halvan aasialaisen tuontivaatteiden kaatamiksi. Varsinkin made in China -tuotteet tekivät Suomessakin kauppaa halpojen hintojensa takia.
Suomalaiset kuluttajat ovat itse kaataneet suomalaisia yrityksiä ja omavaraisuutta, kun ovat ostaneet ulkomaan roinaa.
Kalle Anttila sen halpatuonnin aloitti ja seuraajia ovat olleet Kyösti Kakkonen ja Juha Kärkkäinen. Eivät kovinkaan isänmaallisia tekoja.
- Anonyymi00016
Orimattilan Yrittäjät ry ei tainnut olla tilanteen tasalla koko kaupunginjohtajan geississä. Osaamattomuus paistaa molemmin puolin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit775914KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2774806Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202598Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282513Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT961579Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro151439- 1051377
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281316seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1081274Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191231