Rauhallinen,mut ootan et pääsen suutelemaan sinua. 👄👄👄👄👄
Mikä sun mieliala on nyt?
19
301
Vastaukset
- Anonyymi00001
Otan pienet unet, ni älä ihmettele etten ole täällä. Mut tunnin päästä takaisin
- Anonyymi00002
Nyt on ihan jees👍Ahdistus meni ohi.
- Anonyymi00003
Tuun noin tunnin päästä takas! sopiiko?
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Öitä
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Oon silloin jo nukkumassa.... Öitä
- Anonyymi00005
Saako kurkkia?
- Anonyymi00008
väsynyt mutta odottavainen 💋😍 yritän vähän nyt nukkua 💤
- Anonyymi00009
Oletko hereillä? En oo nukkunut yhtään,on vaan niin pirteä olo!
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Oletko hereillä? En oo nukkunut yhtään,on vaan niin pirteä olo!
en oo nukkunut minäkään. tein virheen ku join illalla energiajuoman jotta jaksaisin käydä saunassa ku oli niin väsynyt olo. arvasin että se varmasti kostautuu, enkä nuku nytkään ja niinhän siinä kävikin.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
en oo nukkunut minäkään. tein virheen ku join illalla energiajuoman jotta jaksaisin käydä saunassa ku oli niin väsynyt olo. arvasin että se varmasti kostautuu, enkä nuku nytkään ja niinhän siinä kävikin.
En oo saanu muutenkaan unta sen jälkeen ku taas tavattiin uudelleen..riittää ihan lyhyetkin unet
- Anonyymi00020
Anonyymi00011 kirjoitti:
En oo saanu muutenkaan unta sen jälkeen ku taas tavattiin uudelleen..riittää ihan lyhyetkin unet
höh 😟 milloin me ollaan tavattu uudelleen? 🤔
- Anonyymi00012
Hyvä, sillä näin unta kaivatustani. Oltiin samassa työpaikassa ja lopuksi hän tuli halaamaan minua selän takaa 😊
- Anonyymi00013
Muistatko ku pyysit mua ärrälle töihin,en suostunu.. se ois kyl ollu kivaa... ei ois ollu niin rankkaa sulle
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Muistatko ku pyysit mua ärrälle töihin,en suostunu.. se ois kyl ollu kivaa... ei ois ollu niin rankkaa sulle
Ai et muista vai
- Anonyymi00016
Ois ollu kivaa olla sun kaa ärräl töissä
- Anonyymi00018
Anonyymi00013 kirjoitti:
En, ei ollu ärrä. Näen tuon uneni ja unelmieni miehen ensiviikolla :)
- Anonyymi00014
mul on hyvä mieli stringeissä varmaan pskaa ja hymyilen silti
- Anonyymi00017
Oletko se sama kaveri jolla on jokasen hampaan välissä hole! Hui!
- Anonyymi00019
Joka aamu vähän mieli maassa, mutta kyllä se tästä taas kohoamaan saadaan vähän edes. Voisi siis olla paremminkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2374185Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1132643Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412392Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161436Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811436- 481179
- 781097
- 59963
- 45946
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58931