Ootko muuten miettinyt että kaikki

Anonyymi-ap

Näkee nää meidän viestit,vois siirtyy puhelimen pariin..

48

463

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tai en usko käykö täällä edes kukaan muu kuin me..

• Anonyymi00049
        UUSI

Okei eli myönnät olevas nää kaikki gubbet ja palstaäijät yms tyypit täältä? Ja loput kaikki? Tätä epäilinkin.

• Anonyymi00002

Ei näitä viestejä lue kohdehenkilöt.

• Anonyymi00003

Mitä se haittaa?

• Anonyymi00004

Ei varmaa luekkaa

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ei varmaa luekkaa

Löysitkö sen mun pitkän viestin täältä,jonka kirjoitin sulle... ennen ku nyt syksyllä aletti viestittelemään ??

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Löysitkö sen mun pitkän viestin täältä,jonka kirjoitin sulle... ennen ku nyt syksyllä aletti viestittelemään ??

En. Linkkaa tähän?

• Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

En. Oliko ikävällä, vai jollain muulla? Minä päivänä myös helpottaisi.

• Anonyymi00005

ei ihmistä

• Anonyymi00009

ja tosiaan tää oli tnaiselts,muistakaa et tää ap äijjä on päästään viallinen hihhuli joka ei palstaa pitemmälle naisten kanssa ns pääse

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

ja tosiaan tää oli tnaiselts,muistakaa et tää ap äijjä on päästään viallinen hihhuli joka ei palstaa pitemmälle naisten kanssa ns pääse

KAIKKI TIETÄÄ ;-)
        NAURETAAN KAHVITUNNILLA JA TEHDÄÄN NÄISTÄ TARINOITA
        KIVA KUN JOKU VIITTII HUVITTAA MEITÄ OLLAAN VAAN JO YLI KUUSKYMPPISIÄ MUTTA HAUSKAA ON

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

KAIKKI TIETÄÄ ;-)
        KIVA KUN JOKU VIITTII HUVITTAA MEITÄ OLLAAN VAAN JO YLI KUUSKYMPPISIÄ MUTTA HAUSKAA ON

Sehän on kiva että naurattaa.

• Anonyymi00019
        UUSI

Häh!?

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

KAIKKI TIETÄÄ ;-)

miks ihmeessä

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Häh!?

Niin että ei sillekkään mitään mahda jos heikot ei kestä kekkeruuseja

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

KAIKKI TIETÄÄ ;-)

Ketä kiinnostaa?

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Niin että ei sillekkään mitään mahda jos heikot ei kestä kekkeruuseja

Ehkäpä niin mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan mutta mikä vttu on kekkeruusi?

• Anonyymi00048
        UUSI
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Ehkäpä niin mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan mutta mikä vttu on kekkeruusi?

Kekkeruusi on hieno tampereenkielen sana, johon kannattaa suhtautua pienellä huumorilla, useinmiten hyväntahtoisena veljellisenä ivana. Harvoin sillä pyritään ketään syvästi loukkaamaan. Ja oman elämäsä eksentrikko voi toki myös olla ihan ylpeästi kekkeruusi.

• Anonyymi00007

Kulta! meseen tai viesteihin

• Anonyymi00008

POISTA SE HELVETIN ESTO

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

POISTA SE HELVETIN ESTO

Lopeta!Sinun pitää hyväksyä perustelut on annettu aikaaaaaa sitten.Et ymmärtänyt,halusin vain olla kaverisi.

• Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

POISTA SE HELVETIN ESTO

Jos joku on sut estänyt, niin ei se kuule täällä ikäväpalstalla sulle kirjoittele 🤣

• Anonyymi00012

Ai muutkin näkee viestit?

• Anonyymi00015
      UUSI

Ne luulee, että kaksi tuntematonta vain keskenään viestii. Mielummin siirtyisin toisaalle silti.

• Anonyymi00016
        UUSI

Ei täällä voi tunnistaa ketään!

• Anonyymi00040
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Ei täällä voi tunnistaa ketään!

Ai ei vai? 😉

• Anonyymi00017
      UUSI

En mä ainakaan tunnista ketään täältä. Vaikeuksia tunnistaa ihmisiä IRL:ssäkin. Tyhmänä vaan kattelen että tunnenkohan tuon miehen jostain.

• Anonyymi00022
      UUSI

Puhelimella mä näitä aina kirjoitan tänne. Kirjoittaako joku muu vielä läppärillä ?

• Anonyymi00023
      UUSI

Vain läppärillä

• Anonyymi00026
        UUSI

Itse kirjoitan useimmiten puhelimella baareissa, linja-autoissa, pysäkeillä, autossa pelkääjän paikalla, kuskin paikalla jotain odottaessa, ruoan laiton lomassa jne. Ei onnistuisi läppärillä. Läppärillä teen töitä.

• Anonyymi00042
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Itse kirjoitan useimmiten puhelimella baareissa, linja-autoissa, pysäkeillä, autossa pelkääjän paikalla, kuskin paikalla jotain odottaessa, ruoan laiton lomassa jne. Ei onnistuisi läppärillä. Läppärillä teen töitä.

Mikäs kumma siinä on, ettei läppärillä onnistu täällä kirjoitella? Onko työpaikka estänyt pääsyn suomi24:lle?

• Anonyymi00051
        UUSI
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Mikäs kumma siinä on, ettei läppärillä onnistu täällä kirjoitella? Onko työpaikka estänyt pääsyn suomi24:lle?

Onnistuu, mut paljon näppärämpää kirjoitella puhelimella, kun silloin voi kirjoitella missä vain. Esim. bussissa.

• Anonyymi00024
      UUSI

Vain puhelimella kun se on muutenkin hitsautunut kiinni mun käteen.

• Anonyymi00025
      UUSI

Saat kyllä miehen selville jos todella yrität!

• Anonyymi00028
        UUSI

Olen koko ajan yrittänyt, ehkä pieni arvaus, mutta en kehtaa kuitenkaan mennä oven taakse ovikelloa pimpottelemaan.

• Anonyymi00027
      UUSI

Viisi vuotta täällä ja ei yhtään näpytystä puhelimella!

• Anonyymi00029
      UUSI

Kyllähän tätä voi kuka tahansa lukea, ja luulen että lukeekin itseään viihdyttääkseen. Eikä täällä nyt välttämättä niin hyvää mieltä saa. Jos oot positiivisella mielellä, niin joku varmasti senkin torppaa. Yhdelle ja ainoalle kun haluaisi viestiä vain, niin joku väärä sen kirjoituksen omii varmasti.

• Anonyymi00030
      UUSI

Siirryn kohta taas pois täältä palstalta, oikean elämän pariin. Enkä koskaan palaa enää takaisin! Ei, hän ole täällä kuitenkaan enää. Mutta jäi rakkaus sydämeen hänestä. En
      koskaan häntä muutenkaan näe, niin se on viisain ratkaisu. Jos, hän haluaa että otan oikeasti yhteyttä, soittamalla hänelle oikeassa elämässä. Niin, pitäisi olla vähän vahvemmat tunnisteet täällä itsestään.

• Anonyymi00044
        UUSI

Jospa onkin, mutta ei taida tietää, kuka kyselee.

• Anonyymi00033
      UUSI

Puhelimen kanssahan tässä ollaan koko ajan!

• Anonyymi00034
      UUSI

Joo vois. Kaikki mun aloitukset sulle poistetaan 😂😂 vai sinäkö ne ilmiannat 🤭

• Anonyymi00036
      UUSI

Zinä voit aloittas

• Anonyymi00037
      UUSI

Ei ole sama aloittaja, nää on trolleja suurinosa.

• Anonyymi00043
      UUSI

Voi nähdäkin ns. asiaan kuulumattomat ja tulee väärinkäsityksiä. Olen kyllä tänne kirjautunut.

• Anonyymi00045
      UUSI

Voit aloittaa sillä että vastaat mun wa viestiin, sillähän keskustelun saa siirrettyä sinne minne se kuuluukin.

• Anonyymi00046
      UUSI

Täytyy välillä tätäkin kautta viestiä kun mies on niin erakko. Erakolle tässä samalla terveisiä, että se soittopyyntö on tärkeä kun huomenna pirää soittaa lekuriin

• Anonyymi00047
      UUSI

Olen vastaanottavainen jos vihdoinkin laitat suoraan viestiä.

• Anonyymi00050
      UUSI

Nää niin pihalla et ihan sama mitä ne lukee.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      386
      5779
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1742
    3. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      106
      1001
    4. Moraaliköyhä S-ryhmä

S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko
      Tampere
      95
      914
    5. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      46
      872
    6. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      52
      872
    7. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      132
      872
    8. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      861
    9. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      41
      833
    10. Haikeaa miten kaikki meni

Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.
      Ikävä
      56
      827
    Aihe