Näkee nää meidän viestit,vois siirtyy puhelimen pariin..
Ootko muuten miettinyt että kaikki
48
463
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tai en usko käykö täällä edes kukaan muu kuin me..
- Anonyymi00049UUSI
Okei eli myönnät olevas nää kaikki gubbet ja palstaäijät yms tyypit täältä? Ja loput kaikki? Tätä epäilinkin.
- Anonyymi00002
Ei näitä viestejä lue kohdehenkilöt.
- Anonyymi00003
Mitä se haittaa?
- Anonyymi00004
Ei varmaa luekkaa
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei varmaa luekkaa
Löysitkö sen mun pitkän viestin täältä,jonka kirjoitin sulle... ennen ku nyt syksyllä aletti viestittelemään ??
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Löysitkö sen mun pitkän viestin täältä,jonka kirjoitin sulle... ennen ku nyt syksyllä aletti viestittelemään ??
En. Linkkaa tähän?
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
En. Oliko ikävällä, vai jollain muulla? Minä päivänä myös helpottaisi.
- Anonyymi00005
ei ihmistä
- Anonyymi00009
ja tosiaan tää oli tnaiselts,muistakaa et tää ap äijjä on päästään viallinen hihhuli joka ei palstaa pitemmälle naisten kanssa ns pääse
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
ja tosiaan tää oli tnaiselts,muistakaa et tää ap äijjä on päästään viallinen hihhuli joka ei palstaa pitemmälle naisten kanssa ns pääse
KAIKKI TIETÄÄ ;-)
NAURETAAN KAHVITUNNILLA JA TEHDÄÄN NÄISTÄ TARINOITA
KIVA KUN JOKU VIITTII HUVITTAA MEITÄ OLLAAN VAAN JO YLI KUUSKYMPPISIÄ MUTTA HAUSKAA ON - Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
KAIKKI TIETÄÄ ;-)
KIVA KUN JOKU VIITTII HUVITTAA MEITÄ OLLAAN VAAN JO YLI KUUSKYMPPISIÄ MUTTA HAUSKAA ONSehän on kiva että naurattaa.
- Anonyymi00019UUSI
Häh!?
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
KAIKKI TIETÄÄ ;-)
KIVA KUN JOKU VIITTII HUVITTAA MEITÄ OLLAAN VAAN JO YLI KUUSKYMPPISIÄ MUTTA HAUSKAA ONmiks ihmeessä
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Häh!?
Niin että ei sillekkään mitään mahda jos heikot ei kestä kekkeruuseja
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
KAIKKI TIETÄÄ ;-)
KIVA KUN JOKU VIITTII HUVITTAA MEITÄ OLLAAN VAAN JO YLI KUUSKYMPPISIÄ MUTTA HAUSKAA ONKetä kiinnostaa?
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Niin että ei sillekkään mitään mahda jos heikot ei kestä kekkeruuseja
Ehkäpä niin mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan mutta mikä vttu on kekkeruusi?
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Ehkäpä niin mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan mutta mikä vttu on kekkeruusi?
Kekkeruusi on hieno tampereenkielen sana, johon kannattaa suhtautua pienellä huumorilla, useinmiten hyväntahtoisena veljellisenä ivana. Harvoin sillä pyritään ketään syvästi loukkaamaan. Ja oman elämäsä eksentrikko voi toki myös olla ihan ylpeästi kekkeruusi.
- Anonyymi00007
Kulta! meseen tai viesteihin
- Anonyymi00008
POISTA SE HELVETIN ESTO
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
POISTA SE HELVETIN ESTO
Lopeta!Sinun pitää hyväksyä perustelut on annettu aikaaaaaa sitten.Et ymmärtänyt,halusin vain olla kaverisi.
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
POISTA SE HELVETIN ESTO
Jos joku on sut estänyt, niin ei se kuule täällä ikäväpalstalla sulle kirjoittele 🤣
- Anonyymi00012
Ai muutkin näkee viestit?
- Anonyymi00015UUSI
Ne luulee, että kaksi tuntematonta vain keskenään viestii. Mielummin siirtyisin toisaalle silti.
- Anonyymi00016UUSI
Ei täällä voi tunnistaa ketään!
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei täällä voi tunnistaa ketään!
Ai ei vai? 😉
- Anonyymi00017UUSI
En mä ainakaan tunnista ketään täältä. Vaikeuksia tunnistaa ihmisiä IRL:ssäkin. Tyhmänä vaan kattelen että tunnenkohan tuon miehen jostain.
- Anonyymi00022UUSI
Puhelimella mä näitä aina kirjoitan tänne. Kirjoittaako joku muu vielä läppärillä ?
- Anonyymi00023UUSI
Vain läppärillä
- Anonyymi00026UUSI
Itse kirjoitan useimmiten puhelimella baareissa, linja-autoissa, pysäkeillä, autossa pelkääjän paikalla, kuskin paikalla jotain odottaessa, ruoan laiton lomassa jne. Ei onnistuisi läppärillä. Läppärillä teen töitä.
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Itse kirjoitan useimmiten puhelimella baareissa, linja-autoissa, pysäkeillä, autossa pelkääjän paikalla, kuskin paikalla jotain odottaessa, ruoan laiton lomassa jne. Ei onnistuisi läppärillä. Läppärillä teen töitä.
Mikäs kumma siinä on, ettei läppärillä onnistu täällä kirjoitella? Onko työpaikka estänyt pääsyn suomi24:lle?
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Mikäs kumma siinä on, ettei läppärillä onnistu täällä kirjoitella? Onko työpaikka estänyt pääsyn suomi24:lle?
Onnistuu, mut paljon näppärämpää kirjoitella puhelimella, kun silloin voi kirjoitella missä vain. Esim. bussissa.
- Anonyymi00024UUSI
Vain puhelimella kun se on muutenkin hitsautunut kiinni mun käteen.
- Anonyymi00025UUSI
Saat kyllä miehen selville jos todella yrität!
- Anonyymi00028UUSI
Olen koko ajan yrittänyt, ehkä pieni arvaus, mutta en kehtaa kuitenkaan mennä oven taakse ovikelloa pimpottelemaan.
- Anonyymi00027UUSI
Viisi vuotta täällä ja ei yhtään näpytystä puhelimella!
- Anonyymi00029UUSI
Kyllähän tätä voi kuka tahansa lukea, ja luulen että lukeekin itseään viihdyttääkseen. Eikä täällä nyt välttämättä niin hyvää mieltä saa. Jos oot positiivisella mielellä, niin joku varmasti senkin torppaa. Yhdelle ja ainoalle kun haluaisi viestiä vain, niin joku väärä sen kirjoituksen omii varmasti.
- Anonyymi00030UUSI
Siirryn kohta taas pois täältä palstalta, oikean elämän pariin. Enkä koskaan palaa enää takaisin! Ei, hän ole täällä kuitenkaan enää. Mutta jäi rakkaus sydämeen hänestä. En
koskaan häntä muutenkaan näe, niin se on viisain ratkaisu. Jos, hän haluaa että otan oikeasti yhteyttä, soittamalla hänelle oikeassa elämässä. Niin, pitäisi olla vähän vahvemmat tunnisteet täällä itsestään.- Anonyymi00044UUSI
Jospa onkin, mutta ei taida tietää, kuka kyselee.
- Anonyymi00033UUSI
Puhelimen kanssahan tässä ollaan koko ajan!
- Anonyymi00034UUSI
Joo vois. Kaikki mun aloitukset sulle poistetaan 😂😂 vai sinäkö ne ilmiannat 🤭
- Anonyymi00036UUSI
Zinä voit aloittas
- Anonyymi00037UUSI
Ei ole sama aloittaja, nää on trolleja suurinosa.
- Anonyymi00043UUSI
Voi nähdäkin ns. asiaan kuulumattomat ja tulee väärinkäsityksiä. Olen kyllä tänne kirjautunut.
- Anonyymi00045UUSI
Voit aloittaa sillä että vastaat mun wa viestiin, sillähän keskustelun saa siirrettyä sinne minne se kuuluukin.
- Anonyymi00046UUSI
Täytyy välillä tätäkin kautta viestiä kun mies on niin erakko. Erakolle tässä samalla terveisiä, että se soittopyyntö on tärkeä kun huomenna pirää soittaa lekuriin
- Anonyymi00047UUSI
Olen vastaanottavainen jos vihdoinkin laitat suoraan viestiä.
- Anonyymi00050UUSI
Nää niin pihalla et ihan sama mitä ne lukee.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3865779Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151742- 1061001
Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko95914Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss46872- 52872
Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?132872- 78861
- 41833
Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56827