minulla on sinua ikävä ja rakastan sinua
pyhä neitsyt maria rakastatko minua
9
114
Vastaukset
En usko, Hänhän on kuollut ihminen.
- Anonyymi00003
pyhä neitsyt maria ei ole kuollut ihana äiti kansojen jumala kilpailee suosiostani jota taivaan kerubit ihmettelevät ja lempeä äiti hymyilee taivaiden ylittäessä hänen kunniaansa
- Anonyymi00001
äitien ja isien kautta syntynyt pyhä neitsyt maria taivas itkee ja on kanssasi ilona murheissa lohduttan murheissa ja kääntäen kasvonsa puoleesi toiveittesi rukoukset kuuluvat huokauksena taivaaseen jossa enkeli itkee laupeutesi tähden
- Anonyymi00002
syliä jossa kerubit taistelevat viimeisen henkäyksen ja jalo peura on voitettu karitsan ylistäessä lakkaamatta taivaiden suurta joukkoa joka ahdistuksen voittamana iloitsee kunniassa loputonta kruunattua kuningasta
- Anonyymi00005
jalo peura seuranani rukoilen armahdusta kasvojesi edessä ja polvi asennossa oleva taivaallinen kerubi ylistää hyvyyttäsi jota armosi turvin saamme nähdä lapeutesi koittavan yllemme kiittäen ja ylistäen onnea jota neitseestä syntynyt kohtusi tuoksu levittää yllemme
- Anonyymi00006
pinnasänky kirjoitti:
Laitatko paikan näkyviin Raamatusta.
tämä ilmoitus tuli sydämmestäni jonka paatumus ei anna minulle rauhaa vaan saan ylistää neitsyt mariaa yhdessä taivaan enkelien kanssa kiitos laulua laulaen
Ei ollut tarkka lainaus Raamatusta mutta Raamattu puhuu Mariasta myönteiseen sävyyn.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1136975Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1074727L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa563990TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133344Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6892057Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2361432- 661348
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja561297Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j521277Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise12972