minulla on sinua ikävä ja rakastan sinua
pyhä neitsyt maria rakastatko minua
9
116
Vastaukset
En usko, Hänhän on kuollut ihminen.
- Anonyymi00003
pyhä neitsyt maria ei ole kuollut ihana äiti kansojen jumala kilpailee suosiostani jota taivaan kerubit ihmettelevät ja lempeä äiti hymyilee taivaiden ylittäessä hänen kunniaansa
- Anonyymi00001
äitien ja isien kautta syntynyt pyhä neitsyt maria taivas itkee ja on kanssasi ilona murheissa lohduttan murheissa ja kääntäen kasvonsa puoleesi toiveittesi rukoukset kuuluvat huokauksena taivaaseen jossa enkeli itkee laupeutesi tähden
- Anonyymi00002
syliä jossa kerubit taistelevat viimeisen henkäyksen ja jalo peura on voitettu karitsan ylistäessä lakkaamatta taivaiden suurta joukkoa joka ahdistuksen voittamana iloitsee kunniassa loputonta kruunattua kuningasta
- Anonyymi00005
jalo peura seuranani rukoilen armahdusta kasvojesi edessä ja polvi asennossa oleva taivaallinen kerubi ylistää hyvyyttäsi jota armosi turvin saamme nähdä lapeutesi koittavan yllemme kiittäen ja ylistäen onnea jota neitseestä syntynyt kohtusi tuoksu levittää yllemme
- Anonyymi00006
pinnasänky kirjoitti:
Laitatko paikan näkyviin Raamatusta.
tämä ilmoitus tuli sydämmestäni jonka paatumus ei anna minulle rauhaa vaan saan ylistää neitsyt mariaa yhdessä taivaan enkelien kanssa kiitos laulua laulaen
Ei ollut tarkka lainaus Raamatusta mutta Raamattu puhuu Mariasta myönteiseen sävyyn.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2824150Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352365Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822016- 1411511
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39998Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein133972- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62820