Itse metsäman on toiminut jo vuosia alkoholijuomien myynnin edistäjänä.
Suu napsaa, kieli pyörii, silmät tuijottaa laipion rajaa ja ajatus harhailee.
Seinäkello raksuttaa ja oleminen on kuin taivaissa.
Tai on "keikalla" K-kalja hyllyillä kertomatta kenellekään millä keikalla.
Mitä ne muhnakat ja löpöt ovat muuta kuin vedellä laimennettua viina?
Viinaan kun työntäisi rahansa
13
268
Vastaukset
- Anonyymi00001
https://youtu.be/9cHeJZQtxT0?si=0BvsSiu6vFmUGwTf
Kuinka paljon tuollekin trailerille on käyttöä?
Muoviin kötöstettynä vatukossa
happanee metsän rumistuksena- Anonyymi00010
On sille käyttöä. Pakuman ei pysty kaikkia keikkoja hoitamaan, kun käsi on romuna. Mm hoitelee isotkin kuljetukset👍Menestystä valitsemallasi uralla🙏
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
On sille käyttöä. Pakuman ei pysty kaikkia keikkoja hoitamaan, kun käsi on romuna. Mm hoitelee isotkin kuljetukset👍Menestystä valitsemallasi uralla🙏
Pirrekin voi ajaa pakettiautoa. Jotain yhteistä pisnestä on luvassa.. Ainakin se pieni kaivuri mahtuu vetokärryyn😁
- Anonyymi00002
Lisää turhaa tavaraa siinäkö ikääntyneen miehen elämän sisältö.
- Anonyymi00003
Taas yrittäjä nolasi itsensä kun rupesi kaupalliseen yhteistyöhön tämän pellen kanssa
- Anonyymi00009
Mestarin mainos-arvo on mahtava, johon moni ymmärtää tarttua.
- Anonyymi00004
Se varmasti kaikkia seuraajia kiinnostaa mikä tulee olemaan lavakärryn loppusijoituspaikka Metsämannilan infrastruktuurissa.
Minkä pensaan tai koivun juurelle, siniseenkö vai harmaaseen muoviin happanemaan käärittynä. - Anonyymi00005
Entäpä jos keskelle pihaa niin pystyisi harjoittelemaan Pirren kanssa paritanssin vaihtoaskeleita luistavalla lavalla?
- Anonyymi00006
” Tai on "keikalla" K-kalja hyllyillä kertomatta kenellekään millä keikalla.”
- myynninedistämiskeikalla itse kauppiaan pyynnöstä.
On sulla ongelmat.. miten muuten menee? - Anonyymi00007
” Mitä ne muhnakat ja löpöt ovat muuta kuin vedellä laimennettua viina?”
- niin ne ovatkin. Samalla lailla voi sanoa esim. Harwallin Long Drinkistä.
Onko muita kysymyksiä?
Miten sulla muuten menee? - Anonyymi00008
Tai on "keikalla" K-kalja hyllyillä kertomatta kenellekään millä keikalla.
"- myynninedistämiskeikalla itse kauppiaan pyynnöstä."
Eikö itse ilmoita, että keikkailee "Korven kutsun" edustajana, hatussakin vika?
Eikö K-kauppiailla ole jo liikaakin huimajuoma merkkejä ja malleja hyllyissään?
Itse asioin silloin tällöin Halpahallin juomahyllyllä ja etsimäni olen aina löytänyt. - Anonyymi00012
Jos on varaa,voi sitä osan käyttää juomiinkin.
- Anonyymi00013
Miten sulla menee. Rauhoituhan raittiiseen joulun viettohon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi264879Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan2544569Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä454385Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos662390Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt461828Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu241771Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont171718Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi771694- 1051427
Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva121424