Veikkaan, että naisella on aina ollut joku muu mielessä ja itse olen mennyt sitten sivusta ihastumaan. Hän aina niin kauniina ja laittautuneena.
Ihastuminen
27
449
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Puhumalla asiat selviää, ei veikkaamalla.
"Jos näin puhu emme
Viilentyvän tunteittemme pelkään
Ehkä ennen kuin huomataan
Hellyys arkiseksi käy aikanaan"- Anonyymi00002UUSI
Ei se oikein mulle yleensä höpöttele :D
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ei se oikein mulle yleensä höpöttele :D
Kai se joskus pitää puhua niin pääsee yli.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kai se joskus pitää puhua niin pääsee yli.
Ei välttämättä
- Anonyymi00004UUSI
Veikkaamaamalla pääsee harvoin lopputulokseen ja vielä vähemmän kun tätä palstaa lukee. Vähemmän tätä niin kaikki on paremmin. Jouluja.👍
- Anonyymi00005UUSI
Ehkä hän vain on aina hyvin laittautunut.
Kyllä sun oma ihastuminen pitää hänelle ilmaista.- Anonyymi00006UUSI
Kyl se tietää
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kyl se tietää
Sittenpä siinä kärvistelet vain 😎
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sittenpä siinä kärvistelet vain 😎
Kyllä😎👍🏻👍🏻
- Anonyymi00022UUSI
Kyl se joku joskus vetäsee totuudet esille!
- Anonyymi00007UUSI
Tai sitten se ihastuminen meni ohi moukkamaisen käytöksen johdosta?!?
- Anonyymi00011UUSI
Ei wosuja tarvitse hyvin kohdella.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Jos sinä harrastat wosuja (oikeasti vosuja) niin se on sun ongelma. Siltikin ihmisiä tulee aina kohdella hyvin. Jos ei siihen pysty, niin jätä väliin.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Jos sinä harrastat wosuja (oikeasti vosuja) niin se on sun ongelma. Siltikin ihmisiä tulee aina kohdella hyvin. Jos ei siihen pysty, niin jätä väliin.
Muistapa proosasi kun luulet noin ihmisystävällinen olevasi. Ehkä oletkin "asiakasystävällinen".
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Muistapa proosasi kun luulet noin ihmisystävällinen olevasi. Ehkä oletkin "asiakasystävällinen".
Voi pikkunen, onko sulta kielletty h sanan käyttö... Höh. No mutta minä ymmärsin kuitenkin.
Jallun kestotilaajalle on varmaan porttikielto jo noihin asiakaspalvelijoihinkin? - Anonyymi00016UUSI
Ohi. -sivusta
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kammottavan rumasti puhut naisista. Varmasti elämä antaa sinulle samalla mitalla takaisin, mitä olet kohdellut naisia huonosti. Mistään feelusta ei selviä, vaikka paatuneessa mielessäsi luuletkin niin.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tuo oli sit sivusta🤔
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Tuo oli sit sivusta🤔
Onneksi on niitä kunnon miehiäkin olemassa 🙂
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Onneksi on niitä kunnon miehiäkin olemassa 🙂
Itse en ymmärrä miksi yhtään ketään tarvitsisi lytätä tai haukkua. Parempi mieli tulee itellekin, kun osaa arvostaa muita.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Voi pikkunen, onko sulta kielletty h sanan käyttö... Höh. No mutta minä ymmärsin kuitenkin.
Jallun kestotilaajalle on varmaan porttikielto jo noihin asiakaspalvelijoihinkin?Ikä asettaa rajoituksia
- Anonyymi00008UUSI
Ruma itsetunnoton mies valittaa. Olet saamaton.
- Anonyymi00013UUSI
Itsellä hyvä itsetunto ja kireessä kunnossa. Siksi ihmettelen mikä mättää. Taidat itse olla🙂. Ei se mitään.
- Anonyymi00018UUSI
Ei mulle. En jaksa laittautua. Tänään voisi käydä illemmalla saunassa ja pestä pään. En jaksa laittaa tököttejä naamaan, en käytä edes ihorasvaa. Tietty jos on jotkut naamiaiset tiedossa, niin sitte.
- Anonyymi00024UUSI
xD. sivusta
- Anonyymi00026UUSI
Kuinkakohan korkealta te jantterit putoatte kun tajuatte että ei kiinnosta teistä kukaan.
- Anonyymi00027UUSI
Mmh😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3875787Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151742- 1101014
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http20932Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko95914- 56894
Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss46882Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?132882- 78861
- 41833