Tää on nyt mun viimeinen viesti tänne vähään aikaan. Mä haluaisin jo pois ja mun uudenvuoden lupaus on yrittää selvittää meidän välit kasvokkain. Syteen tai saveen.
Mun asia on se, ettei nuo katkerat ja mustasukkaiset viestit ole multa. Mä en näe tätä meidän juttua niin. Mä haluaisin lähentyä hänen kanssaan ja nähdä, onko tässä jotakin enemmän, mutta en, jos hän ei tunne samoin. Jos mä oon tulkinnut häntä väärin ja hän ei ole musta kiinnostunut, kuten mä hänestä, en mä mitään menetä, koska mitään ei ole koskaan sitten ollutkaan.
Nyt mä hiljenen täällä jouluksi ja yritän kerätä rohkeutta lähettää sille miehelle ihan oikea viesti.
n
Kohti häntä
14
478
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mä en ainakaan odota enää keneltäkään viestiä! Hoidelkoot tarpeensa maniassaan.
- Anonyymi00002
Maniassa, ahdistuksessa ja missä lie.
- Anonyymi00003
Ei multa, mut sen Hän jo arvaaakin. -n
- Anonyymi00004UUSI
❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi00005UUSI
Rakkautta, rohkeutta ja kaikkea hyvää viestisi kirjoittamiseen.
- Anonyymi00006UUSI
Kannattaako edes lähestyä viestilläkään? Jos mies ei saa itse lähetettyä mitään kivaa viestiä sulle tai tavata sua irl, niin Unohda. Siirry eteenpäin. Kukaan mies, joka laittaa naisen anelemaan aikaansa ei ole sen arvoinen. Aikaa vie toki unohtaa, mutta joskus unohdat.
- Anonyymi00007UUSI
Äläs nyt. Kerrankin joku tekemässä jotain asiansa eteen.
- Anonyymi00009UUSI
Olipas hieman huonoja elämänohjeita. Jos ihminen oikeasti haluaa tässä elämässä jotain, hän tekee sen eteen jotain riippumatta sukupuolesta. Orastavat suhteet voivat olla hyvin pienestä kiinni et se syttyy liekkiin ja se on pelkästään positiivinen, oman tahdon ilmaisu, joka Liekin sytyttää.
- Anonyymi00010UUSI
Ole nyt femakko jo hiljaa. Kuvittelette voivanne tehdä mitä vaan, ja olevanne silti jonkin arvoisia jollekin joka tietää asioista.
- Anonyymi00008UUSI
Lähetä nainen se viesti.
- Anonyymi00011UUSI
🤫 Mä laitoin.
En kerro enempää, viestistä tai vastauksesta.
Ihanaa joulua kaikille! Elämä on nyt, eläkää se. Toista ei tule. ❤️ - Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
🤫 Mä laitoin.
Ihanaa joulua kaikille! Elämä on nyt, eläkää se. Toista ei tule. ❤️Tuu kertomaan sit miten kävi❤️
Mä myöhästyin omasta tunteiden ilmaisusta niin että nyt kannan lopun elämän vaan ikävää mukanani. Se taakka on raskas😔
Unelmieni mies oli käden ulottuvilla ja päästin lähtemään. 💔 - Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
🤫 Mä laitoin.
Ihanaa joulua kaikille! Elämä on nyt, eläkää se. Toista ei tule. ❤️Tsemppiä! Olit rohkea
- Anonyymi00012UUSI
Tollasessa tilanteessa usein se viesti ei harmi kyllä auta mitään. Ei rohkeudella saa käyntiin suhdetta jota ei ollut alun alkaenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4346312Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1243632Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?902426Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251899Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1111241Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?921214- 631055
- 621048
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te76940- 41924