Kohti häntä

Anonyymi-ap

Tää on nyt mun viimeinen viesti tänne vähään aikaan. Mä haluaisin jo pois ja mun uudenvuoden lupaus on yrittää selvittää meidän välit kasvokkain. Syteen tai saveen.

Mun asia on se, ettei nuo katkerat ja mustasukkaiset viestit ole multa. Mä en näe tätä meidän juttua niin. Mä haluaisin lähentyä hänen kanssaan ja nähdä, onko tässä jotakin enemmän, mutta en, jos hän ei tunne samoin. Jos mä oon tulkinnut häntä väärin ja hän ei ole musta kiinnostunut, kuten mä hänestä, en mä mitään menetä, koska mitään ei ole koskaan sitten ollutkaan.

Nyt mä hiljenen täällä jouluksi ja yritän kerätä rohkeutta lähettää sille miehelle ihan oikea viesti.

n

14

478

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mä en ainakaan odota enää keneltäkään viestiä! Hoidelkoot tarpeensa maniassaan.

• Anonyymi00002

Maniassa, ahdistuksessa ja missä lie.

• Anonyymi00003

Ei multa, mut sen Hän jo arvaaakin. -n

• Anonyymi00004
      UUSI

❤️❤️❤️❤️❤️

• Anonyymi00005
      UUSI

Rakkautta, rohkeutta ja kaikkea hyvää viestisi kirjoittamiseen.

• Anonyymi00006
      UUSI

Kannattaako edes lähestyä viestilläkään? Jos mies ei saa itse lähetettyä mitään kivaa viestiä sulle tai tavata sua irl, niin Unohda. Siirry eteenpäin. Kukaan mies, joka laittaa naisen anelemaan aikaansa ei ole sen arvoinen. Aikaa vie toki unohtaa, mutta joskus unohdat.

• Anonyymi00007
        UUSI

Äläs nyt. Kerrankin joku tekemässä jotain asiansa eteen.

• Anonyymi00009
        UUSI

Olipas hieman huonoja elämänohjeita. Jos ihminen oikeasti haluaa tässä elämässä jotain, hän tekee sen eteen jotain riippumatta sukupuolesta. Orastavat suhteet voivat olla hyvin pienestä kiinni et se syttyy liekkiin ja se on pelkästään positiivinen, oman tahdon ilmaisu, joka Liekin sytyttää.

• Anonyymi00010
        UUSI

Ole nyt femakko jo hiljaa. Kuvittelette voivanne tehdä mitä vaan, ja olevanne silti jonkin arvoisia jollekin joka tietää asioista.

• Anonyymi00008
      UUSI

Lähetä nainen se viesti.

• Anonyymi00011
        UUSI

🤫 Mä laitoin.

En kerro enempää, viestistä tai vastauksesta.

Ihanaa joulua kaikille! Elämä on nyt, eläkää se. Toista ei tule. ❤️

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

🤫 Mä laitoin.

Tuu kertomaan sit miten kävi❤️
        Mä myöhästyin omasta tunteiden ilmaisusta niin että nyt kannan lopun elämän vaan ikävää mukanani. Se taakka on raskas😔
        Unelmieni mies oli käden ulottuvilla ja päästin lähtemään. 💔

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

🤫 Mä laitoin.

Tsemppiä! Olit rohkea

• Anonyymi00012
      UUSI

Tollasessa tilanteessa usein se viesti ei harmi kyllä auta mitään. Ei rohkeudella saa käyntiin suhdetta jota ei ollut alun alkaenkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      434
      6312
    2. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      124
      3632
    3. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      90
      2426
    4. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      25
      1899
    5. Moraaliköyhä S-ryhmä

S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko
      Tampere
      111
      1241
    6. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      92
      1214
    7. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      63
      1055
    8. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      62
      1048
    9. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      76
      940
    10. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      41
      924
    Aihe