Yhteen riviin mahtuu 4 pakettia

🤔 ☕ 💶 ja yhdelle hyllylle mahfuu neljä riviä eli 16 kahvipakettia. Vielä mahtuu lisää, kun toinen hylly on vasta puolillaan. En sentään lehteen pääse vielä niinkuin se pirkanmaalainen rouva, joka haki kahden vuoden kahvit tarjouksesta. Sitäpaitsi noiden mun pakettien parasta ennen päiväykset on 09/-26 12/-26 joten kahden vuoden varastoja ei kannata hamstrata.

Jos jotain positiivista niin nyt on ohitettu lyhyin päivä. Tästä nää päivät alkaa pidentyä. Eikä tänään ole ihan pimeääkääm ollut. Sitäpaitsi ompelin koristetontuille kulkuset lakkiin.

Illanjatkoja ja rauhallista yötä.

18

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voihan sitä itsekin sekottaa jauhelihan sekaan porkkanaraastetta ja kierittää sitten pihvit korppujauhoissa. Jahka paistuvat pannulla, niin sitten ehtii taas hakea pari pakettia tarjouskaffetta.

• Anonyymi00001

En minä jaksa hamstrata kahvia.oisjan se nyt toki tarjouksessa,mutta ...no täytyy miettiä.

• Anonyymi00001 kirjoitti:

En minä jaksa hamstrata kahvia.oisjan se nyt toki tarjouksessa,mutta ...no täytyy miettiä.

Kahdesta paketista säästää melkein kympin. Sanovat, että kahvi kärsii ilmastomuutoksesta joten on oletettavaa ettei hinta pysyvästi laske noin alas.

• Anonyymi00002
        lounas.ajatus kirjoitti:

Kahdesta paketista säästää melkein kympin. Sanovat, että kahvi kärsii ilmastomuutoksesta joten on oletettavaa ettei hinta pysyvästi laske noin alas.

No juu.minulla teetä kuluu enemmän.

• Anonyymi00006
        lounas.ajatus kirjoitti:

Kun ei juo kahvia ollenkaan siinäkin säästää.

• Anonyymi00006 kirjoitti:

Kun ei juo kahvia ollenkaan siinäkin säästää.

Tottamaar. Olen vähentänyt kahvin juontiani niin, että juon vain aamulla herätessäni pari kupillista kahvia. Ei lähde kone käyntiin muuten. Jotkut väittävät sen olevan verenkierrolle terveellistä-

• Anonyymi00002 kirjoitti:

No juu.minulla teetä kuluu enemmän.

Hienoa! Tee onkin paremman makuista kuin kahvi.

• Anonyymi00010
        lounas.ajatus kirjoitti:

Hienoa! Tee onkin paremman makuista kuin kahvi.

On.tykkään myös kaakaosta.hyviä öitä.

• Anonyymi00010 kirjoitti:

On.tykkään myös kaakaosta.hyviä öitä.

Kieltämättä tee ja kaakao on paremman makuisia kuin mikään kahvi. Hyvää yötä myös sinne!

• Anonyymi00003

Yhteen riviin järjesty- Taakse poistu- Asento- Lepo. Hyvää joulun odotusta kaikille, joille tästä tuli hyvää mieltä ja muistoja menneiltä ajoilta?

• Anonyymi00004

Armeija lie käyty? Vaikka mitäpä se mulle kuuluu ..

• Anonyymi00005

Yksinkertainen on aloittaja. Hyvin yksinkertainen 🤡

• Minullakin on oma mielipiteeni sinusta. Olen kuitenkin niin sivistynyt, etten sitä julkaise kaikille avoimella palstalla.

Olen myös senverran vähemmän yksinkertainen verrattuna joihinkin palstalaisiin, etten lue kirjoituksia mitkä eivät minua kiinnosta.

• Anonyymi00011
        lounas.ajatus kirjoitti:

Minullakin on oma mielipiteeni sinusta. Olen kuitenkin niin sivistynyt, etten sitä julkaise kaikille avoimella palstalla.

Olen myös senverran vähemmän yksinkertainen verrattuna joihinkin palstalaisiin, etten lue kirjoituksia mitkä eivät minua kiinnosta.

Et edes tiedä mitä sivistys tarkoittaa 🤣

• Anonyymi00008

Pakko se on vain ostaa jos halvalla saa. Ostin korvenmieskin paketit, viimekerralla väliin jätin kun hieman ja enemmänkin hieman kitkerä on jälkimaku tässä kahvissa.

• Ostin joskus eijuhlamokkaa kolme pakettia. Se oli niin kamalaa, etten pystynyt edes yhtä kuppia juomaan. Vein ne avaamattomat paketit roskiksen vieressä olevalle lahjoitushyllylle. kun tulin kaupasta niin jo olivat hävinneet.

• Anonyymi00009
        lounas.ajatus kirjoitti:

Ostin joskus eijuhlamokkaa kolme pakettia. Se oli niin kamalaa, etten pystynyt edes yhtä kuppia juomaan. Vein ne avaamattomat paketit roskiksen vieressä olevalle lahjoitushyllylle. kun tulin kaupasta niin jo olivat hävinneet.

Olemme kaikki erilaisia ja makukin erilainen ja se hyvä. En kyllä aamukahvilla muuta kuin Katriiinaa taikka Saludoa joisi, muullon nuo korvikkeetkin kävisi.

• Anonyymi00009 kirjoitti:

Olemme kaikki erilaisia ja makukin erilainen ja se hyvä. En kyllä aamukahvilla muuta kuin Katriiinaa taikka Saludoa joisi, muullon nuo korvikkeetkin kävisi.

Se maku ei näköjään periydy. Minusta jouluruoissa on suomalaisen ruokapöydän parhaimmat maut. Jälkeläinen ei niitä syö ollenkaan. Hän juo Löfbergin kahvia, joista itse en pidä lainkaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?

Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k
      Maailman menoa
      199
      3851
    2. Vassarit kummittelee pääni sisällä joulunakin

Hetki sitten alkoi punakapina. Joulupäivään mennessä ollaan jo Lindtmanin nuoruusvuosien näytelmäkerhossa. Tapaninpäivän
      Maailman menoa
      28
      2338
    3. Oho, köyhyys väheni Marinin hallituskaudella

👋💥🤕 Tuonkin Marinin hallitus sössi --- Vuosien 2019–2023 sosiaaliturva- ja verotusperusteiden muutokset suhteessa h
      Maailman menoa
      18
      1865
    4. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      43
      1740
    5. Onko 65-vuotias liian vanha lähtemään rintamalle?

Suomessa reserviläisikä nousee ensi vuoden alusta 65 ikävuoteen. Jatkossa asevelvollinen kuuluu reserviin sen vuoden lop
      Maailman menoa
      442
      1695
    6. Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa

Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.
      Maailman menoa
      81
      1567
    7. Kohuotsikoihin nousseet Aku Hirviniemi ja Mikko Leppilampi jouluna tv:ssä!

Täydellinen joulu -leffassa on iso kaarti suomalaisia näyttelijöitä. Mukana mm. Elena Leeve, Antti Luusuaniemi sekä koh
      Kotimainen elokuva
      20
      1139
    8. Ex-Puoli seitsemän juontaja Anniina Valtonen yllättää - Uudessa roolissa tv:ssä!

Monen suosikki Anniina Valtonen tv:ssä! Valtonen on tuttu Ylen meteorologina, mutta hän juonsi myös Puoli seiskaa. Nyt A
      Suomalaiset julkkikset
      31
      965
    9. Mitä metsaman tuottaa

Törkypuhetta, ahdistusta, pahaa mieltä, riitaa, eripuraa, köyhien menestymättömien ja maattomien kurjien vähättelyä. Sit
      Tuusniemi
      104
      883
    10. Korvasiko kaupunki Morkon talon?

Tän missä oli joku vesivuoto talon ulkopuolella? Vai miten saaga päättyi?
      Kuhmo
      6
      833
    Aihe