Mies arvostelee naiset eri kategorioihin: toinen wife material, toinen kelpaa yhdeksi yöksi

Anonyymi-ap

Varokaa tällaisia miehiä. Heillä on ylemmyyden tunnon syndrooma. Tällaisen yksilön haistaa kilometrien päähän, vaikka miten yrittää peitellä.

22

457

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jep. Psykopaateilla on tasot ihmisille.

• Anonyymi00007

Paitti kun kattoo sitä vaimoa, ymmärtää yskän.

• Anonyymi00002

Sama naisista..
      1. Vaatii mieheltä tiettyä pituutta
      2. Vaatii miestä maksamaan treffit
      Jne

• Anonyymi00003

Miksi maksaa koko lehmästä jos tarvii vuan litran maitua ?????

• Anonyymi00005

No jos ei osaa rakastaa ni sit täytyy vaan hyväksikäyttää vai mitä tarkoitit? Sitähän tuo sun lause meinaa.

• Anonyymi00004

Miksi luulette että miehet toimii vai noin. Aika moni mies joo yhden yön pikapanoksi kävis. Miehet jotka on avioimies ainesta erikseen.

• Anonyymi00006

Juuri noin. Aviomiesmateriaali erikseen.

• Anonyymi00008

Mutta eikö se yhden yön sopivuus lopulta voita tuossa? Ksikki miehet melkein ajattelee noin.

Tuskin elämä voi olla kivaa miehen kanssa joka ei kunnioita naisia ihmisenä.

• Anonyymi00009

Sellaisia #erseen jakajiahan nuo on kaikki.

• Anonyymi00010

Tiedän kuka

• Anonyymi00012

No kuka?

• Anonyymi00011

Entäs semmoiset naiset joiden ympärillä kaikki inhottavat naiset näyttävät saavan kaiken. Semmoiset röyhkeät, jotka oikein osaa kaupata ja tyrkyttää itseään, semmoiset naiset, jotka kulkee tuolla aivan ilmiselvästi jonkun muun, kuin oman puolisonsa kanssa.

Missä niiden naisten miehet on? Missä niiden upeiden naisten miehet on? Ei voi olla niin, että yksi mies joutuu ottamaan useamman.

• Anonyymi00015

Tämä maitsemasi naistyyppi elää lähinnä olemalla kaunis koriste jonka miehet maksaa laumana. Yleensä vielä nii et et yks mies maksaa monelle
        Sugardaddyt ,Onlyfans ja Instagrsm bisnes mm toimii tällä tavalla.
        Miehet on niin seksi ja kauneus riippuvaisia et naiset tekee sillä miljoonia
        Tämän takia pankit mm Yhdysvalloissa on monesti yrittänyt mm lopettaa onlyfanssin
        ,(Toinen on se epäsiveys kun katsotaa asiaa uskonnon kuvakulmasta)

Joskus muinoin tämä koski lähinnä Playboy tyttöjä.
        Mutta nykyään kuka vain voi kokeilla luodabkuvilla itselle rahaa
        Miehillä jotka tekee mitä vain että saavat haluilleen vastinetta.

Iso osa on vielä rumia miehihiä joilla ei oo muuta virkaa elämäs kun olla naisen lompakko
        Eivät siis ikinä saa muuta kun kivoja kuvia. Ja bottien palveluksia näiltä
        Mutta maksavat senkin kun ei muuta ole !

Minä tunnen nämä kuvioit
        Olin 2 vuotta Suomen runkatuin perse .
        Naiselta

• Anonyymi00013

Minullekin kerran meinas käydä noin, mutta onneksi minulla oli kiireitä niin en ehtinyt.
      Sillä toisella naisella ei ollut joten siinä kiiman kiireessä vissiin täräytti hänet raskaaksi.

Minun omat vahingot ovat jo aikuisia ja EI TUOLLAISIA VAHINKOJA olis sattunut silloinkaan.

Olen sentään mieheni vaimo ja sitten, kun ollaan yhdessä ja jos hänellä on lapsi niin minä kyllä sanon jos joku väittää, että lapsi on meidän näköinen, että : Tuo oli kyllä TÖRKEÄ KUNNIAN LOUKKAUS, koska minä olen MIEHENI VAIMO EN HÄNEN LAPSENSA ÄITI.
      Sanoisin tietenkin siihen vielä perään, että : Eihän se meidän syy ole jos mieheni lapsikin alkaa näyttämään MEIDÄN lapselta, koska hän saa olla meidän kanssa, mutta minun LAPSET EIVÄT SAA olla, koska se on KUNNIAN LOUKKAUS OLLA HEIDÄN ÄITI.

• Anonyymi00014

Miehiä pitää huijata niin että muksua pukkaa ja maksuja myös. Ehkä sitten oppivat

• Anonyymi00016

Sivusta Mikä on sitten hot wife

• Anonyymi00017

JOKAINEN mies näin tekee.

Herran jumala avatkaa ihmiset silmät

Naiset ovat kaverimateriaalia (ei pantavia)
      Huoria ja narttuja (pantavia, ei kavereita)
      Vaimomatskua (pantavia ja kavereita)

AINA

• Anonyymi00019

• Anonyymi00021

🥸GUBBE is HERE 🚽🧻🚻 Kyllä tyhjenee
      Ottakaa mies vakavasti..älkää heti tyrmätkö

• Anonyymi00022

Onssimies käy ruokkojen maksajaks

• Anonyymi00023

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      368
      12359
    2. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      256
      5403
    3. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      215
      3947
    4. Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille

Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö
      Perussuomalaiset
      200
      2645
    5. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      15
      1992
    6. Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!

Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi
      Tv-sarjat
      19
      1834
    7. Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?

Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina
      Ikävä
      167
      900
    8. Martina Aitolehti

Instagramissa pomppas esille Martinan kumipallot. Ihan säikähin. Ja tää on Martina-ketju!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      862
    9. No kolahtaako kukaan

Samalla tavalla kuin mä? Harmi kun et uskaltanut kohdata. Ehkä me löydetään jotkut muut jotka voi olla konkreettisempiak
      Ikävä
      74
      782
    10. Rippituoli

Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa
      Ikävä
      59
      736
    Aihe