Kainaloon katsomaan dekkarisarjaa

Anonyymi-ap

Onko sun kainalo vapaa?

10

164

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Yksin parempi.

• Anonyymi00003
      UUSI

Oon flunssassa 🤧

• Anonyymi00004
      UUSI

Jos laatikko sandelsia on, niin panen harkintaan... ;-))

• Anonyymi00005
      UUSI

On vapaa, jos oot hän.

• Anonyymi00006
      UUSI

Ohi.

• Anonyymi00007
      UUSI
    • Anonyymi00008
      UUSI

On vapaa paikka joo, mieluusti itekin kyl kaivautuisin yhteen kainaloon...

• Anonyymi00009
      UUSI

joo

• Anonyymi00010
      UUSI

Ei nyt oo Nössykkä Mössykkä aikaa maata kainalossa eikä ottaa sinuakkaan tissi-vauvaksi kainaloon.
      Minun pitää pestä nuo äitin kaapit ja oli pakko tulla alas sieltä penkin päältä.
      Alko naurattamaan, koska se on KUNNIANLOUKKAUS LÄHTEÄ SUOMALAISENA SUOMESTA ULKOMAILLE TÖIHIN, MUTTA MINUN PITÄÄ KUNNIOITTAA ULKOMAALAISIA JOTKA TULEE SUOMEEN TYÖTTÖMIKSI.

Tuli mieleen Haaparannan iloinen mies myyjä joka on 2 kertaa vain ollut töissä ja molemmilla kerroilla on sanonut iloisesti minulle, että : Mutta PÄIVÄÄ!
      Vähän tyyliin, että : Mukava nähdä sinuakin täällä SPORTTI LIIKKEESSÄ!

Tuli vain mieleen, että MIEHENI ON KYLLÄ MINUA NOPEAMPI, koska hänellä on niin näppärän pitkät jalat joten hän kyllä äkkiä kipasee joka paikkaan edellä vaikka hän ensin seisoo takana jonossa sen näköisenä, että ” Tönäsen kauppakärryllä nurin niin LOPPU SE KÄVELY JA ISTUT AUTOSSA LOPPU REISSUN.”
      Se oli ensimmäisessä kaupassa, mutta toisessa kaupassa ei ollut enään niin vihanen vaikka minä hänen PULLUKKA VAIMONA KORKEILLA KOROILLA KÄVELIN KÄRRYN KANSSA JA VÄLILLÄ NÄYTIN RUOTSALAISILLE JA VENÄLÄISILLE PERSETTÄ, KUN KATTELIN MITÄHÄN RUOKIA TÄÄLLÄ ON TARJOLLA!
      ÄITINIHÄN OLI SIELLÄ ENSIMMÄISESSÄ KAUPASSA JO ALKANUT NISKOTTELEMAAN. JOKU MIES OLI KASSALLA MAKSAMASSA JA HÄN OIKEIN KÄÄNTY KASTOMAAN, ETTÄ KUKAHAN TUO ON!?
      Minä en tiedä kuka hän oli, mutta hän oli sen näköinen hän tiesi kuka minä olen. Eihän siellä enään tarvinnut pahemmin kenenkään tehdä mitään.
      En tiedä oliko mieheni poika vai laina poika jonka kanssa hän seiso. Poika oli samanlainen mitä minun lapset olivat hänen ikäisenä, mutta minun lapset KAILOTTIVAT Candy Worldissä kun minä olin vienyt heidät karkki ostoksille niin HE PITÄVÄT TURPANSA KIINNI MINUN OSTOKSISTA. Minä ihmettelin mistä he tiesivät MILLAINEN NUUSKA TORNI, koska lapset eivät edes asuneet minun kanssa. He alkovat huutamaan : ÄITI OSTI NUUSKAA!
      Minä painatin autoon ja sanoin heille, että : Minä sanoin, että TE OLETTE KUNNOLLA JA RUOTSISSA EI HUUDELLA TUOLLA TAVALLA AIKUISTEN OSTOKSIA.
      Sanoin, että : Ruotsin poliisi tulee sakottamaan ja minä pitää sanoa, että tuon sakon saat laittaa hänen isälle ja tuon toiseen paikkaan, koska minä en ole tuollaisia edes opettanut heille!

Nyt minä saan tuonkin asian hoitaa, koska mieheni kanssa oleva poika kerto siitä GLITTERI PURKISTA JOITA SIELLÄ OLI MYYNNISSÄ, että : NÄIHIN PURKKEIHIN LAITETAAN NUUSKAA!
      Pojalla vähän nauratti, mutta jos olis minun kanssa ollut niin minä olisin sanonut, että : Äitis on vissiin rahoissa, koska ME EI OLLA TUOMMOSIA ASIOITA SINULLE OPETETTU! Ja valehtelet kyllä jos alat väittämään, että ME OLLAAN SULLE ANNETTU NUUSKAA JA TUPAKKAA SEKÄ OPETETTU MITEN NIITÄ KÄYTETÄÄN.
      Minä jos joutusin äiti-puoleksi niin minä sanoisin aina, että : Olet niin hyvä lapsi ja ÄITIS ON ONNEKSI OPETTANUT!

• Anonyymi00011
      UUSI

On, tule vain. Olenkin jo odottanut.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      381
      5570
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1572
    3. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      106
      971
    4. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      851
    5. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      50
      832
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      41
      823
    7. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      44
      822
    8. Haikeaa miten kaikki meni

Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.
      Ikävä
      56
      817
    9. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      56
      794
    10. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      39