Miksi Alastaron TB myy edelleen polttoaineita vaikka käsittääkseni kaikki niiden polttoainemyynti piti loppua?
Alastaron Teboil?
8
519
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eikö se ole hyvä asia että myyvät? Ja se että Alastarolla edes on huolto-asema. Itseasiassa se on vielä sellainen ns. monitoimi huolto-asema missä onnistuu melkeinpä kaikki hommat odottaessa, kuten ennen.
Ei kannata olla kateellinen. Jos se niin hyvä bisnes olisi, niin siellä varmasti olisi toinekin asema. Kovaa hommaa ja mieletöntä taistelua selviytymisestä aivan varmasti, varsinkin tällä hetkellä.
Se ei ole keneltäkään oikeasti pois jos joku menestyy. Se tarkoittaa silloin tasan tarkkaan sitä että kaikilla muillakin on parempi olla. Sitä voi vaan olla vaikea hyväksyä, mutta niin se vain on.
Nimimerkillä: Itsekkin tässä taistellaan ettei nurin mennä, valitettavasti.- Anonyymi00002
Pakoitteiden takarajaa taidettiin jälleen siirtää keväälle eli ei taida tulla ollenkaan. Alastarolla sentään kannattaa yrittää ja kauppakin käy, kun se on ainoa myyntipiste, eikä aina ole tankatessa tarvetta lähtee Loimaalle tai Huittisiin.
lajijasuris
- Anonyymi00003
Jos siellä on sit vaan vielä varastoja niin myyvät pois
- Anonyymi00004
Tuskin se sodan loppuminen on Alastaron TB.ä kiinni, ei muuten myy.
- Anonyymi00006
"En halua edes ajatella sodan jatkamista" - Moskovasta myönnetään, että talouden tilanne on tukala | Verkkouutiset https://share.google/jwkGVCBfmbv62uxAL
Rikka rokassa...
- Anonyymi00005
Nyt alastarolaiset tankkaamaan niin saadaan tankki tyhjäksi!
- Anonyymi00007
Ei siellä ole pitkään aikaan enää myyty polttoainetta vaikka siinä kyltissä onkin hinnat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492033Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051737- 931567
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781203- 671150
- 251071
- 481017
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73966- 45947