Mitä oikeasti toivot joululahjaksi?

Anonyymi-ap

Joo, joo. Maailmanrauhaa ja kaikille hyvää mieltä.
Vittu minä toivon, että kaikki väkivaltaiset perusjuntit kuolisi.
Ovat oksettavia ihmispaskoj ilman mitään oikeaa agendaa. Kynätieteilijä kalju paska-aho hyvänä esimerkkinä maailman hyödyttömimmistä olioista. Se takkutukka, haiseva ääliöpellepersu työajalla muualla lompsiva paskanaama on vielä paskempi ja hyödytön umpijuntti.

>simiti<

22

152

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

En nyt ihan noin jyrkkä olisi.

• Anonyymi00010
        UUSI

Maailman sotaa ei tarvitse toivoa, se on jo menossa!

• Anonyymi00002
      UUSI

Soot simppa tyhmä kommari joka ei tajua mistään mitään.

• Anonyymi00005
        UUSI

Ölinää mölinää. Olen vittunaama umpipersutrollipelle.

• Anonyymi00003
      UUSI

Iltalääkkeet ottamatta ⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️

• Anonyymi00004
      UUSI

Läski vassarikommari avautuu. Hienoa, edistystä.

• Anonyymi00007
        UUSI

Olen vittuperse palkattu umpijuntti persutrolli. Yritän päteä vaikka olen tyhmä kuin saapas. Vain umpijunttipedofiilit suostuu näihin hommiin

• Anonyymi00006
      UUSI

taas on smirnoff - vodkaa mennyt pullo...

• Anonyymi00011
      UUSI

Itse olet ollut jo vuosia täysin hyödytön yhteiskunnalle.

• Anonyymi00013
        UUSI

Sinä olet hyödytön paska umpijuntti lehmännussija ollut koko pummipaskaelämäsi.

• Anonyymi00017
        UUSI

Kirjoita sitten uudestaan kun vitun paska maksat pelkkää tuloveroa toista tonnia. Vitun looseri paskapelle.

>simiti<

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Kirjoita sitten uudestaan kun vitun paska maksat pelkkää tuloveroa toista tonnia. Vitun looseri paskapelle.

>simiti<

Koitapa puutarhatonttu vähän rauhottua.

• UUSI

Toivon että kaikki rakkaat ihmiset pysyvät terveinä ja hyvävointisina.

• Anonyymi00016
        UUSI

Haista ite! Eikun tuohan olikin kiva kommentti. Jepulis. Toivokaamme ihmispoloille hyvinvointia. Itsellle en niin välitä. Olisihan se jo aika mennä pois kärsimästä. Nyt huiputin hieman. En minä koko ajan ole kipeä.

>simiti<

• Anonyymi00015
      UUSI

Voe että miten oikein rakkaus loistaa täällä!💕

• Anonyymi00019
        UUSI

Niin saatana on aivan vitusti joulumieltäkin!
        Noh, en minä nyt jaksa höpöttää vihaisuutta

Kerron sen sijaan iloisen tapahtuman söin pähkinöitä ja tykkäsin niistä hirmuna. Ajattelin jakaa moisen elämyksen ja pistin niitä lintulaudaĺle.

Mokoma pikkuinen talitintti söi innoissaan monta pähkinää. Minulle tuli hyvä mieli ja tinttikin sai mahan täyteen.

>simiti<

• Anonyymi00021
      UUSI

Laitan naivin lahjatoiveeni, saa nauraa. Rukoilen joka ilta että Putin ja Trump huomaisivat että rauha on tärkeintä. Lakkaisivat kinaamsta, miten jaetaan Ukrainan mahdollisesta rauhasta koituvat edut. Voiko ihmisen mielen saada käännetyksi pahantahtoisuudesta hyvään?

• UUSI

Edelleen että kiusaaminen loppuisi koko maailmasta, sillä ratkeisi moni muukin ongelma samalla. Kiusaaminen kun on moneen asiaan juurisyy. Ja kiusaamiseksi voi laskea monenmoisen teon ja tavan.

• UUSI

En kuvittele, että maailma olis täydellinen sittenkään, mutta huomattavasti mukavempi paikka elää, jos ihmiset ei olis ilkeitä toisilleen.

• UUSI
        Jasu2025 kirjoitti:

En kuvittele, että maailma olis täydellinen sittenkään, mutta huomattavasti mukavempi paikka elää, jos ihmiset ei olis ilkeitä toisilleen.

Mä ainakin oon saanu lapsesta asti ilkeyttä osakseni niin paljon, että tukehdun ja inhoan jo ihmisotusta pian koko lajina.

• UUSI
        Jasu2025 kirjoitti:

Mä ainakin oon saanu lapsesta asti ilkeyttä osakseni niin paljon, että tukehdun ja inhoan jo ihmisotusta pian koko lajina.

Kerran kysyttiin ekaa ajatusta sanasta ihminen. Mulle tuli heti mieleen sana ällöttävä. Se ei tuu mieleen ihan vähästä elämän tuomasta ihmiskokemuksista. Se tulee vuosikymmenien ihmiskokemuksista.

• Anonyymi00022
      UUSI

Sinä olet väkivaltainen juntti, joten tervemenoa.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      389
      5813
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1752
    3. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      37
      1180
    4. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      121
      1033
    5. Moraaliköyhä S-ryhmä

S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko
      Tampere
      95
      924
    6. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      56
      904
    7. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      46
      902
    8. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      133
      899
    9. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      861
    10. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      42
      852
    Aihe