Joo, joo. Maailmanrauhaa ja kaikille hyvää mieltä.
Vittu minä toivon, että kaikki väkivaltaiset perusjuntit kuolisi.
Ovat oksettavia ihmispaskoj ilman mitään oikeaa agendaa. Kynätieteilijä kalju paska-aho hyvänä esimerkkinä maailman hyödyttömimmistä olioista. Se takkutukka, haiseva ääliöpellepersu työajalla muualla lompsiva paskanaama on vielä paskempi ja hyödytön umpijuntti.
>simiti<
Mitä oikeasti toivot joululahjaksi?
22
152
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
En nyt ihan noin jyrkkä olisi.
- Anonyymi00010UUSI
Maailman sotaa ei tarvitse toivoa, se on jo menossa!
- Anonyymi00002UUSI
Soot simppa tyhmä kommari joka ei tajua mistään mitään.
- Anonyymi00005UUSI
Ölinää mölinää. Olen vittunaama umpipersutrollipelle.
- Anonyymi00003UUSI
Iltalääkkeet ottamatta ⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️
- Anonyymi00004UUSI
Läski vassarikommari avautuu. Hienoa, edistystä.
- Anonyymi00007UUSI
Olen vittuperse palkattu umpijuntti persutrolli. Yritän päteä vaikka olen tyhmä kuin saapas. Vain umpijunttipedofiilit suostuu näihin hommiin
- Anonyymi00006UUSI
taas on smirnoff - vodkaa mennyt pullo...
- Anonyymi00011UUSI
Itse olet ollut jo vuosia täysin hyödytön yhteiskunnalle.
- Anonyymi00013UUSI
Sinä olet hyödytön paska umpijuntti lehmännussija ollut koko pummipaskaelämäsi.
- Anonyymi00017UUSI
Kirjoita sitten uudestaan kun vitun paska maksat pelkkää tuloveroa toista tonnia. Vitun looseri paskapelle.
>simiti< - Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kirjoita sitten uudestaan kun vitun paska maksat pelkkää tuloveroa toista tonnia. Vitun looseri paskapelle.
>simiti<Koitapa puutarhatonttu vähän rauhottua.
Toivon että kaikki rakkaat ihmiset pysyvät terveinä ja hyvävointisina.
- Anonyymi00016UUSI
Haista ite! Eikun tuohan olikin kiva kommentti. Jepulis. Toivokaamme ihmispoloille hyvinvointia. Itsellle en niin välitä. Olisihan se jo aika mennä pois kärsimästä. Nyt huiputin hieman. En minä koko ajan ole kipeä.
>simiti<
- Anonyymi00015UUSI
Voe että miten oikein rakkaus loistaa täällä!💕
- Anonyymi00019UUSI
Niin saatana on aivan vitusti joulumieltäkin!
Noh, en minä nyt jaksa höpöttää vihaisuutta
Kerron sen sijaan iloisen tapahtuman söin pähkinöitä ja tykkäsin niistä hirmuna. Ajattelin jakaa moisen elämyksen ja pistin niitä lintulaudaĺle.
Mokoma pikkuinen talitintti söi innoissaan monta pähkinää. Minulle tuli hyvä mieli ja tinttikin sai mahan täyteen.
>simiti<
- Anonyymi00021UUSI
Laitan naivin lahjatoiveeni, saa nauraa. Rukoilen joka ilta että Putin ja Trump huomaisivat että rauha on tärkeintä. Lakkaisivat kinaamsta, miten jaetaan Ukrainan mahdollisesta rauhasta koituvat edut. Voiko ihmisen mielen saada käännetyksi pahantahtoisuudesta hyvään?
Edelleen että kiusaaminen loppuisi koko maailmasta, sillä ratkeisi moni muukin ongelma samalla. Kiusaaminen kun on moneen asiaan juurisyy. Ja kiusaamiseksi voi laskea monenmoisen teon ja tavan.
En kuvittele, että maailma olis täydellinen sittenkään, mutta huomattavasti mukavempi paikka elää, jos ihmiset ei olis ilkeitä toisilleen.
Jasu2025 kirjoitti:
En kuvittele, että maailma olis täydellinen sittenkään, mutta huomattavasti mukavempi paikka elää, jos ihmiset ei olis ilkeitä toisilleen.
Mä ainakin oon saanu lapsesta asti ilkeyttä osakseni niin paljon, että tukehdun ja inhoan jo ihmisotusta pian koko lajina.
Jasu2025 kirjoitti:
Mä ainakin oon saanu lapsesta asti ilkeyttä osakseni niin paljon, että tukehdun ja inhoan jo ihmisotusta pian koko lajina.
Kerran kysyttiin ekaa ajatusta sanasta ihminen. Mulle tuli heti mieleen sana ällöttävä. Se ei tuu mieleen ihan vähästä elämän tuomasta ihmiskokemuksista. Se tulee vuosikymmenien ihmiskokemuksista.
- Anonyymi00022UUSI
Sinä olet väkivaltainen juntti, joten tervemenoa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3895813Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151752Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http371180- 1211033
Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko95924- 56904
Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss46902Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?133899- 78861
- 42852