Nuku hyvin, älä huoli, kaikki järjestyy kyllä..<3
Hyvää yötä kulta!!
41
584
Vastaukset
- Anonyymi00001
Uskon sinua! Kiitos sanoistasi, niissä on niin valtavasti voimaa. ❤️
- Anonyymi00037UUSI
Sisäistä voimaa ja tunnelatausta? Aistimuksia, muttei mitään lupauksia? Jotka voisi synnyttää toiveita ja mahdollisuuksia niiden toteutumiseen? Uskoa hyvään, sitä kaipaan, mut taitaa tämäkin toivelahja jäädä joulupukilta saamatta tänäkin jouluna? Silti haluan uskoa joulupukkiin, koska se on hyvän mielen tuoja niin monille ihmisille. Mullekin.
- Anonyymi00002
Kyllä kiitos! Samoin <3
- Anonyymi00003
Eihän tässä mitään hätää ole. Asiat on niin kuin ne on.
- Anonyymi00004
Näinpä.
- Anonyymi00005
Hyvää yötä rakas ❤️uskon sen👍🙏
- Anonyymi00006
Kuka on kultasi? ❤️ öitä
- Anonyymi00007
Hyvää yötä T. ❤️ k
- Anonyymi00009
Hyvää yötä rakas ❤️😴
- Anonyymi00015
Anonyymi00009 kirjoitti:
Hyvää yötä rakas ❤️😴
Hyvää yötä rakas mies t k..
- Anonyymi00008
Hyvää yötä eräälle.
T. M- nainen- Anonyymi00016
Sinullekin hyvää yötä.
- Anonyymi00030UUSI
Varmaan nukkuu.
- Anonyymi00010
Mun asiat ei taida selvitä. Mennyt joka vuosi pahemmaksi😞 en tiedä miten pitkään tätä enää jaksaa. Monesti miettinyt että päättää itse kaiken lopullisesti.
- Anonyymi00011
Se on elämää. Koita kestää 👍👍👍
- Anonyymi00012
⛔️✋️🎅 Nyt ei lähetä tuolle linjalle.
Toivottaa joulupukin kuumalinja. - Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Se on elämää. Koita kestää 👍👍👍
Kyllä minä elämän ymmärrän mutta en sitä että kaikki muut puuttuu mun elämään ja koittaa tehdä siitä helvettiä ja vaikeuttaa kaikessa mahdollisessa. Monesti sanonut että en ole kenellekään koskaan tehnyt mitään pahaa! En ymmärrä miksi minulle tehdään näin?? Elämä voi olla hyvin lyhyt ja täältä lähdetään nopeasti.
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kyllä minä elämän ymmärrän mutta en sitä että kaikki muut puuttuu mun elämään ja koittaa tehdä siitä helvettiä ja vaikeuttaa kaikessa mahdollisessa. Monesti sanonut että en ole kenellekään koskaan tehnyt mitään pahaa! En ymmärrä miksi minulle tehdään näin?? Elämä voi olla hyvin lyhyt ja täältä lähdetään nopeasti.
Tiedän mitä tuo on. Sanon silti, koita jaksaa 🥰
- Anonyymi00020
Anonyymi00012 kirjoitti:
⛔️✋️🎅 Nyt ei lähetä tuolle linjalle.
Toivottaa joulupukin kuumalinja.Susiko se taas ⚠️⛔⚠️
- Anonyymi00014
Kiva viesti jollekin. Hyvää yötä ap, näe kauniita unia!
- Anonyymi00018
Itkettää...
- Anonyymi00019
Hyvää yötä kulta ❤️
- Anonyymi00021
Hyvää yötä Kulta Rakkaani... pian on aikamme!
- Anonyymi00033UUSI
❤️
- Anonyymi00022
❤️❤️❤️❤️🙏
- Anonyymi00026
Huomenta ❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi00024
En mä usko enää tollai.
- Anonyymi00025
Niin, kyllä ihmisillä pitäisi joku perustasovaatimus olla.
- Anonyymi00029
mä tulen aina puolustamaan heikoimpia. en ole se joka puhuu että miksi nämä vtun spuget istuvat aina samalla penkillä. mä en ole se ihminen toisinku eräät. kaikista pahimpia on ne jotka ei edes menestyksensä vuoksi näe mitään mä en pidä niitä minään siks en oo ikinä osannu fanittaa ketään. kaikki on ihan samoja kusihousuja lopulta sivusta
- Anonyymi00027
En usko omalla kohdallani😢
- Anonyymi00028
maalittaaks ne sua täällä? opi olemaan vahvempi äläkä mieti niitä. äläkä varsinkaan ajattele että sä olet huonompi ihminen ja sulla ei ole ihmisarvoa. jos joku vtun sua mukamas ylempi ihminen (virkansa takia) vetää sua nenulle täällä ja nauraa sulle niin mitä se kertoo hänestä.kävin uusimassa itte tossa passin yhess vaiheessa ku piti ni kyttiksel nauro mul päin naamaa. kertoo aika paljon täst yhteiskunnast. mulla ainakaa oo mitään hyvää sanottavaa. terveydenhuollossakin on kyrpiä niin liikaa ettei tee edes mieli lähtee itteensä tutkituttaan kuolee verenmyrkytykseen ku kuolee esim. sivusta
- Anonyymi00031UUSI
riittää kun ne naiset laitetaan vastuuseenja tulette edestä pois.
- Anonyymi00032UUSI
miehet joutuu jo ja sen jälkeen naiset perässä. ja kokemaan itse samaa.
- Anonyymi00034UUSI
Ei järjesty.
- Anonyymi00035UUSI
Niin kuulin että psykiatrisetlääkäritkin itse saikuttavat kokoajan. kyllä maailma on vaan raskas paikka. täällä sivustollakin sen huomaa. erakoituminen on täydellisintä mitä tiedän. on meidän kupla ja teidän kupla ns. ❤️ jouluja
- Anonyymi00036UUSI
Kiitos samoin, kultaa ei oo enkä itsekkään tietääkseni, mutta joulurauhan ja hyvän sovun nimissä olkoot kaikki kultaisinta kultaa. Siis jokaiselle lämpöistä joulumieltä ja rakkautta sydämiin.🎄♥️
- Anonyymi00038UUSI
Eipä kullitella ketään joulun alla.
- Anonyymi00039UUSI
En jaksa uskoa.
- Anonyymi00040UUSI
Toivotaan parasta mut näyttää pahalta, vastasin sivusta.
,, - Anonyymi00041UUSI
Ei minulta tuo itkettää...muta huomenta, päivää, iltapäivää...
- Anonyymi00042UUSI
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2224098Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112583Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382315Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861298- 481159
- 751037
- 59903
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58891- 45886