"On silti hyvä ettet näe minua nyt"
Näky on tosiaan järkyttävä kun katsoo peiliin. Onneksi on vasta iltavuoro ja työkohde poikkeksellisesti eri kuin yleensä niin jospa ihmiset ei huomais mitään outoa.
En nukkunut koko yönä.
44
378
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Missä sä piilottelet?
- Anonyymi00008UUSI
Tummennettujen lasien takana ja hupun alla.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tummennettujen lasien takana ja hupun alla.
Pirikiikarien takaa näkee kauempaa
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Pirikiikarien takaa näkee kauempaa
Onhan ne sentään kaksiteholinsseillä. Näkee myös lähelle.
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Onhan ne sentään kaksiteholinsseillä. Näkee myös lähelle.
Tää on varmaa joko uhka tahi mahdollisuus
- Anonyymi00002UUSI
Ihan hirvee ahdistuskohtaus eilen,olisin tarvinnut sua eilen niin paljon!
- Anonyymi00003UUSI
Haluan niin suudella sinua!
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Nähdäänkö me tänään?
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Nähdäänkö me tänään?
Turpaan saat,se on aivan varma!
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Nähdäänkö me tänään?
Joo, mut jos lähentelet nii se on sun viiminen tekos.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
So this kind of stuff heat your head up ?
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
So this kind of stuff heat your head up ?
Kumpi on beauty ja kumpi beast babe
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Kumpi on beauty ja kumpi beast babe
Kumpaa keltainen mekko paremmin pukee
- Anonyymi00006UUSI
se oli vittunaista aikaa, kun naisia vitutti ulkonäkö ja miehiä saavutukset...... mutta nehän tulee teille nyt takaisin......
- Anonyymi00028UUSI
Mutta kaikkia silti vtuttaa edelleen tai jopa enemmän?
- Anonyymi00007UUSI
kun ei elänyt miten he suunnitteli miten he olisivat hyötyneet eniten. hakkasivat, estivät, tuhisicat, yötä päivää...... se teillä on edessä ja juuri niin kauan kun ootte tehnyt.....
- Anonyymi00029UUSI
Mitä nä mies oot sitten sinne jonnekki aina menny hakattavaks
- Anonyymi00009UUSI
Mitä sulle kuuluu? Ite sain pitkästä aikaa nukuttua kunnolla..Maito on loppu.. VITUTTAA, Lähen kohta kauppaa..
- Anonyymi00010UUSI
joo
- Anonyymi00011UUSI
miksi et nuku?
- Anonyymi00013UUSI
Tätä tyrkkää
https://youtube.com/shorts/tDE0qG4Zrhc?si=f5gvdAgl9eRB6yDA
Propralia popsin, mutta en saa nukuttua. Olen ns. huono sängyssä. - Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tätä tyrkkää
Propralia popsin, mutta en saa nukuttua. Olen ns. huono sängyssä.ehkä joku rakastaisi sinua silti :) kaikki ei edes ole niin seksuaalisia
~if you love her forest blakk - Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tätä tyrkkää
Propralia popsin, mutta en saa nukuttua. Olen ns. huono sängyssä.juo kaakaota
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
juo kaakaota
Juu, kiitos. Tökkii syöminen ja juominenkin. Olen näköjään laihtunut yli 7 kiloa.
Pari viikkoa sitten oli töissä joku black out, en muista tietyltä ajanjaksolta mitään, että teinkö hommat vai en. Kai minä tein, ei ole vain mitään muistikuvia niistä.
Sensuroin päiväkirjatkin siltä varalta jos oikeesti pökrään jonnekin eikä kukaan kaipaile. En halua, että "jälkeenjääneet" lukee niin henkilökohtaisia asioita mitä niissä on. Olisin laittanut ne silppurista läpi, mutta se meni tukkoon. - Anonyymi00030UUSI
Ootko yön yli taas kysellyt itse tältä gubelta triviaaleja? Niinpää
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Juu, kiitos. Tökkii syöminen ja juominenkin. Olen näköjään laihtunut yli 7 kiloa.
Pari viikkoa sitten oli töissä joku black out, en muista tietyltä ajanjaksolta mitään, että teinkö hommat vai en. Kai minä tein, ei ole vain mitään muistikuvia niistä.
Sensuroin päiväkirjatkin siltä varalta jos oikeesti pökrään jonnekin eikä kukaan kaipaile. En halua, että "jälkeenjääneet" lukee niin henkilökohtaisia asioita mitä niissä on. Olisin laittanut ne silppurista läpi, mutta se meni tukkoon.Taitaa olla ihan normipäivä palstaäijällä nämä ruumiistaan irtaantumiskokemukset, kuuluu skitsoufreniaan
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Taitaa olla ihan normipäivä palstaäijällä nämä ruumiistaan irtaantumiskokemukset, kuuluu skitsoufreniaan
En ole mikään äijä. T:Aloittaja ap.
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
No en mäkää mr sensuelli
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Et tosiaan ole. Kannattaisi joskus edes yrittää olla vaikka löysäthän ne valahtaa kuitenkin irl....
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
No en mäkää mr sensuelli
Sulla on huono (luetun)ymmärtäminen. Minä aloittaja olen nainen. Vai pitäisikö nykyään sanoa kohdullinen henkilö, että ymmärretään?
- Anonyymi00012UUSI
Itte herään usein neljältä enkä saa enää unta. Tänään alkoi soimaan päässä christina perrin kappale sillon 3h sitten. Saatan vaan unohtua niihin sanoihin ja mietin miten se laulu on syntynyt
- Anonyymi00015UUSI
Mikset lähde TÖIHIN?
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mikset lähde TÖIHIN?
olen töissä.🥰
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mikset lähde TÖIHIN?
Joko oot itte sinne tälle päivää kerenny?
- Anonyymi00016UUSI
ei varmaan nukuta, joutuvat maksamaan kaiken lisänä takaisin mitä ovat estäneet rahassa.
- Anonyymi00020UUSI
Ystävän neuvo; huolehdi nukkumisesta. ❤️
Olen itse joskus elänyt niin, että olen tehnyt töitä illalla myöhään ja aamulla oli aikainen herätys. Se ei pidemmän päälle kantanut.- Anonyymi00022UUSI
näin on, terv 19-20 nukkumaan. 😅-aamumirkku sivusta
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
näin on, terv 19-20 nukkumaan. 😅-aamumirkku sivusta
Kyllä son gubbe hyvä olla jo kymmeneltä maate, uusi päivä huamenna aina kato aina hosuvat
- Anonyymi00023UUSI
Laiska se töitään luettelee
Meidän vikahan se palstalla on jos joku ei syö ja nuku- Anonyymi00024UUSI
Oletpas negatiivinen.
- Anonyymi00033UUSI
Aika etikoinen lauserakenne sinulla tälle palstagubelle, aika populistinen tuhnu sanoisin
- Anonyymi00041UUSI
Yhtä pskat unet, kun muinakin öinä.
- Anonyymi00044UUSI
Paskat unet ehkä kestää jos ei oo paska päiväkin.
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Paskat unet ehkä kestää jos ei oo paska päiväkin.
Onhan noita pskoja päiviäkin ihan riittämiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4536514Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1773864Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1082516Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251989Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1291390Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751295- 671134
- 631095
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te771049- 441003