Kyllä ihminen on fiksu,lahjoja voe ostoon pitkin vuotta.Kohta alkaa alet!!!alkaneet jo .Joulukinkun voi unohtoo,kalkkunaa.Suklaat voe unohtaa.Kerrankin ei oo joulukiirettä.Koristeita tosi upeita voe tehdä itse.Fbssa /netissä paljon ihania ohjeita.Ainoo mikä maksaa jos maalaa, ne joutuu kustantaa,koriste kivet..jne.Metsästä omasta
,löytyy vihreää.Huom!omasta Toisten metsistä saa mitään ottaa.Se on se tekeminen,älä valita oot köyhä,Oot vaan saamaton laiska.Tekemisiä villasukkia jne ,voi vaikka naapuria ilahduttaa ,sukulaisia.Lanka kyllä aika kallista.Ylimäärä kalaa,nekin voi viedä naapurille,kaverille sukul.Nämä nyt yleistystä tiivistystä,Lapset ne tärkeimmät niiden juhla ,odottavat joulupukkia,kuulostaapa hölmölle,"Me aikuiset odotetaan tänä huonoina aikoina joulupukkia ",ei se tuu..Lapsirukkia huijataan mielikuvitus hahmolla.Kodeissa voi olla turvatonta..Yksinäisyys.Jouluna poliisilla kiire,turvakodeissa väkeä,asiakkaita..Ei kaikilla asiat ole hyvin.Alkoholi ei kuulu jouluun,anna lapsille edes joulu.Joulu on rakkauden ja lasten juhlaa.Anna lahja sydämestä.Hyvää Joulua &Parempaa uutta vuotta 2026 !
Joulu ostokset...lahjat jne
Anonyymi-ap
1
67
Vastaukset
- Anonyymi00001
Muuten tunnen muutaman joka vaatteetkin itse tekee nuorisolle..kun rooliasuja mitä lie..Näin meillä osataan kun halutaan.God jul!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2394190Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1142649Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412402Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161446Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811446- 481179
- 781097
- 59973
- 45956
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58931