Ei voi muuta sanoa, kun että onneksi tämä vuosi on kohta paketissa.
Pitäisi varmaan olla onnellinen ja tyytyväinen vahvoista tunteista, mitä sai kokea, mutta onhan tää loppuvuosi ollut ihan hirveä. Rakkausrintamalla ehkä elämäni inhottavin vuosi. Positiivista, että ei voi tulla toista yhtä pskaa vuotta perätysten.. toivottavasti.
Pidetään lippu korkealla!!!
Hei, huomenta
27
343
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Huomenta 😘 Aina voi tulla p*skempi vuosi. Heitätkö tunteesi menemään? Miksi et mene niitä kohti?
Mä taisin ymmärtää, että olinkin vain suuri peli kaikkien suurien tunteiden keskellä vaikka arvostin ja luotin siihen ihmiseen. Näinkin voi käydä vielä tässäkin iässä.- Anonyymi00002UUSI
Samalla tavalla koen olleeni peli tai pelinappula tai jotain ja siksi onkin ollut aika kamalaa.
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Samalla tavalla koen olleeni peli tai pelinappula tai jotain ja siksi onkin ollut aika kamalaa.
Ollaanko oltu samassa shakissa? 😆
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ollaanko oltu samassa shakissa? 😆
Shakissa tai sakissa ;-)
Nainen ilmeisesti sinäkin? - Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Shakissa tai sakissa ;-)
Nainen ilmeisesti sinäkin?Joo :D
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Shakissa tai sakissa ;-)
Nainen ilmeisesti sinäkin?Oh baby talk to me like frenemies duu
- Anonyymi00006UUSI
mukavaa joulua=^3
- Anonyymi00012UUSI
Kiitos samoin :-)
- Anonyymi00007UUSI
Vähän sama homma, kaksi kertaa kokenut suuria tunteita, mutta samalla vielä suurempia pettymyksiä.
No, tällä jo kohta tavaksi muodostuvalla puolen vuoden syklillä edettäessä, tammikuussa voisi seuraavan kerran kokeilla ottaa turpiin parisuhderintamalla. Tässä olisi siihen parisen viikkoa aikaa vielä sydäntä parannella.- Anonyymi00008UUSI
Noinko niitä vain otetaan hyllystä ja kokeillaan? Ei onnistuisi mulla. Pitää olla vahvaa vetovoimaa ja niitä ei ihan joka hyllyllä ole 😊
- Anonyymi00009UUSI
Oletko mies vai nainen?
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Noinko niitä vain otetaan hyllystä ja kokeillaan? Ei onnistuisi mulla. Pitää olla vahvaa vetovoimaa ja niitä ei ihan joka hyllyllä ole 😊
Ap:lla sama. Ei mennä tolla syklillä, ehkä 10 vuoden välein :-D
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Oletko mies vai nainen?
Miten sää friikki haluisit tän jutskan olevan? Sivusta huhhahheihei
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
No siis tavallaanhan olin molemmat ennalta "suunnitellut". 😅 En tiedä toimiiko se, mutta jollei usko, niin ei voi kyllä muodostua sitä vähääkään tilanteita, joissa se olisi mahdollista.
- Anonyymi00011UUSI
Siinä ne vuodet kuluvat. Joulu toisensa perään. Kohti yksinäistä vanhuutta.
- Anonyymi00025UUSI
Ei täältä ketään mukaansa saa. Sen kun tajuaa osaa paremmin arvostaa niitäkin lyhyitä kohtaamisia jotka eivät pidemmälle kestäneet.
- Anonyymi00015UUSI
Aina voi mennä lähikauppaan tuijottamaan kassaneitejä, samalla kun äänet päässä kertoo että se on varmaan rakastunut suhun palstaäijä. Vaikka totuus todennäköisesti se että näitä nuoria naisia vtuttaa sama stanan skitsopuppeli joka käy vaippaosotoksilla leikkiessään perheellistä....
- Anonyymi00017UUSI
Sun kohdalla yökkää, mut mun kohdalla ne nyökkää 😂
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Sun kohdalla yökkää, mut mun kohdalla ne nyökkää 😂
Siltä tosiaan vaikuttaa naisille katkera pullahiiri. Voimia nyt kuitenkin ja muista levittää ilosanomaa näin joulunaikaan siellä bunkkerissa. Ikinä tiedä jos saisit vieraitakin 🥰
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Siltä tosiaan vaikuttaa naisille katkera pullahiiri. Voimia nyt kuitenkin ja muista levittää ilosanomaa näin joulunaikaan siellä bunkkerissa. Ikinä tiedä jos saisit vieraitakin 🥰
Ei täällä näy sun lisäks muita katkeria 😂
- Anonyymi00018UUSI
zhgënjim i madh
- Anonyymi00021UUSI
Oliko mielestäsi sulle?
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Oliko mielestäsi sulle?
Poistui välistä
- Anonyymi00023UUSI
Ehkä hänen miehen pitäisi jotenkin tähdentää, että et ole ollut mikään pelinappula hänelle. Tunteiden läpivirtaa mutta koetko kuitenkaan menettäneesi konkreettisesti mitään kuluneen vuoden aikana.
- Anonyymi00024UUSI
No miten sen nyt ottaa. Olisihan sitä voinut paremmin ja sitä myöten saanut asioita aikaiseksi sekä mukavia kokemuksia. En tähän laita enempää, mutta on niitä ja enemmän tai vähemmän konkreettisia.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
No miten sen nyt ottaa. Olisihan sitä voinut paremmin ja sitä myöten saanut asioita aikaiseksi sekä mukavia kokemuksia. En tähän laita enempää, mutta on niitä ja enemmän tai vähemmän konkreettisia.
Eniten menetin varmaan itsestäni, enkä pidä näistä tunteista mitä koen edelleen. Kovalevyn nollaus olisi paikoillaan.
- Anonyymi00027UUSI
Ihan hyvä vuosi, hiukan katkeruuttakin, aluskasvillisuuuteen tyytyväinen.jouluja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2124050Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112563Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382275Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801390Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861278- 481149
- 751027
- 59883
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu57844- 44802