Joko ilmoittaa lopettavan hiihtouransa?
Hiihtäjä Anne Kyllönen
14
449
Vastaukset
- Anonyymi00001
joko itse olet lopettanut?
- Anonyymi00002
Ei ilmoita.
- Anonyymi00003
Anne Kyllönen on perustanut suksien voiteluyrityksen:
"– Ski Service Kyllönen tarjoaa myös monipuolisesti apua suksiin liittyen kaiken tasoisille hiihtäjille. Autamme mielellämme suksien voitelussa, huollossa ja valinnassa. Voitelukoulutukset mahdollisia.
– Suksien huolto, myynti ja kisavoitelut 25 vuoden maailmancup-tason kokemuksella ja ammattitaidolla. Autamme mielellämme kaikkia hiihtäjiä aina harrastehiihtäjistä huippuammattilaisiin, kerrottiin päivityksessä."
Jatkossa Anne Kyllönen siis myy kesäisin marjoja Kajaanin torilla ja talvisin voitelee siellä suksia.- Anonyymi00008
Voitelutaito puuttuu, jo vuosien ajan huolto on voidellut hiihtäjien sukset.
- Anonyymi00005
Huippu hiihtäjä ei kannata valittaa
- Anonyymi00006
Vähän epäilyttää tuo suksien huolto firma. Eihä sillä kaikistellen ole luistanut omatkaan sukset kisoissa.
- Anonyymi00007
Eiköhän se ole poikaystävän business, mutta Annen nimellä. Annella on tekemistä mehtien ja kiinteistöjen ja marjojen kanss ihan tarpeeksi, kunhan hiihtämiset kilpailumielessä loppuu.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Eiköhän se ole poikaystävän business, mutta Annen nimellä. Annella on tekemistä mehtien ja kiinteistöjen ja marjojen kanss ihan tarpeeksi, kunhan hiihtämiset kilpailumielessä loppuu.
Totta maar kun hänellä on yli 500ha metsää.
- Anonyymi00010
Niin, mutta onkohan sitä poikaystävää ??? en ainakaan minä rupeaisi sellaisieksi.
- Anonyymi00013
Jep, kuvat instassa
- Anonyymi00014
Kebattaja Niskanen on melkein saman ikäinen kuin Anne.
- Anonyymi00015
Näillä peräkammarin pojilla ei taida olla muuta tekemistä, kuin arvostella toisia. Jokaisella on yksityisyys eikä se kuulu muille.
- Anonyymi00016
Kyllönen korvaa Pärmäkosken ja Anne menee näin olympiakisoihin.
- Anonyymi00017
Taidat olla tomppeli.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit996612KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3696191Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603063Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112544Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082195- 1251804
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341345Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340- 731237