jotain henkilöä, keksiä perättömiä juttuja ja olla niin tyhmä että tosissaan niihin uskookin
Miksi pitää koko ajan kiusata
35
458
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Minä rakastan häntä oikeasti enkä kiusaa.
- Anonyymi00015UUSI
Peruskoulu on suomen lopun alkua.
- Anonyymi00002UUSI
Siks ku ne on niin tyhmiä, sen takia ne on päätynytkin viisampien orjiks, suurin osa vielä jotain huumehörhöjä.
- Anonyymi00003UUSI
Jotkut elää sellaisesta. Juoruaminen ja pahan puhuminen on ikään kuin iskostettu heihin. Sitten ovat mielin kielin kys. hlön läsnäollessa. Kaksinaamaisuus on kuin opittu hyve jonka nimeen vannovat. Voit vaan kuvitella mitä kaikkea puhuvat sinusta selän takana kerta tekevät sitä muillekin.
Jos ihminen kuuntelee hevimetallia, todennäköisesti harrastaa myös saatananpalvontaa. Melko usein sekin yhdistää näitä ihmisiä.- Anonyymi00004UUSI
Saisko näiden nimikirjaimet ja paikkakunnan
- Anonyymi00005UUSI
Kaikki Raskasta Joulua joululaulujen metallin kuuntelijat ovat rikollisia nistejä, saatananpalvojia ja väkivaltaisia mrhaajia.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kaikki Raskasta Joulua joululaulujen metallin kuuntelijat ovat rikollisia nistejä, saatananpalvojia ja väkivaltaisia mrhaajia.
Toihan ny ei pidä paikkansa että kaikki. Räppärithän ne ammuskeleeki toisiaan.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mummoräpin esittäjä oli ter*risti?
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Onko siis rapin kuuntelija sama kuin rap-solisti? Eli kaikki musiikin kuuntelijat ovat automaattisesti laulajia? Metallin kuuntelija on siis metallimusiikin solisti ja rap-musiikin kuuntelija on rap-muusikko?
Musiikkia ei voi kuunnella ilman, että on itse muusikko?
Entäs liikuntatreenik musiikki? Ovatko salilla kävijät kaikki rikollisia kun treenaavat musiikin tahtiin? He ovat kaikki tottakai muusikkoja ja laulajia! - Anonyymi00020UUSI
Ootko jotenkin vajaa? Ei se tietyn musiikin kuuntelu määritä minkälainen olen ihmisenä. Saatana ja jumala on satuhahmoja mulle.
- Anonyymi00008UUSI
Musiikki jakaa mielipiteitä on aina jakanut ja tulee aina jakamaan.
- Anonyymi00013UUSI
Aasia ku asia jakaa mielipiteitä, ei pelkästään musa.
- Anonyymi00010UUSI
Herrajestas! Onpa Suomessa PALJON ammatiltaan laulajia! Kun kaikki musiikin tahtiin treenaavat ovat laulajia!
- Anonyymi00011UUSI
Ainut sallittu musiikki on klassinen musiikki ja sen tahtiin saa treenata salillakin!
- Anonyymi00014UUSI
AI-yhteenveto
Kiusaaminen on toistuvaa, tahallista ja loukkaavaa käyttäytymistä, jossa toinen henkilö on alakynnessä ja puolustuskyvytön; se voi olla fyysistä (lyöminen), sanallista (haukkuminen) tai psykologista (syrjiminen). Kiusaaminen on valtapeliä ja usein ryhmäilmiö, joka vahingoittaa kiusattua ja voi aiheuttaa vakavia henkisiä ja fyysisiä seurauksia, ja siitä tulee aina kertoa aikuiselle tai luotettavalle henkilölle.
Kiusaamisen muodot
Fyysinen: Töniminen, lyöminen, potkiminen, tavaroiden rikkominen.
Sanallinen: Haukkuminen, nimittely, pilkkaaminen, ilkeiden juorujen levittäminen.
Psykologinen/Sosiaalinen: Yksin jättäminen, eristäminen ryhmästä, sosiaalisen aseman mustamaalaaminen.
Nettikiusaaminen: Feikkiprofiilien luominen, ilkeiden kommenttien levittäminen verkossa.
Kiusaamisen tunnusmerkit
Toistuvuus: Se ei ole yksittäinen riita, vaan jatkuva ilmiö.
Epätasa-arvo: Kiusattu on avuttomassa asemassa suhteessa kiusaajaan.
Valtapeli: Kiusaaja käyttää valta-asemaansa vahingoittaakseen toista, usein ryhmän tukemana.
Mitä tehdä kiusaamistilanteessa
Kerro aikuiselle: Opettajalle, vanhemmille, kuraattorille tai kouluterveydenhoitajalle.
Puutu kiusaamiseen: Jos näet kiusaamista, yritä puuttua siihen pienilläkin teoilla, kuten hymyilemällä tai moikkaamalla kiusattua.
Kiusaaminen voi olla rikos: Joitakin kiusaamisen muotoja (esim. pahoinpitely, uhkailu, kunnianloukkaus) voidaan käsitellä rikoksina.
Kiusaamisen seuraukset
Kiusaaminen voi aiheuttaa masennusta, ahdistusta, itsetuhoisia ajatuksia ja alhaista itsetuntoa.
Se voi johtaa psykosomaattisiin oireisiin, kuten päänsärkyyn, ja vaikeuttaa koulunkäyntiä.- Anonyymi00019UUSI
Olen AI:n kanssa samaa mieltä. Mutta entä jos haluaa sulkea jonkun oman elinpiirinsä ulkopuolelle eli ei halua olla tekemisissä. Ei halua keskustella, kuunnella eikä ylipäätään mitään vuorovaikutusta. Onko se kiusaamista?
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Olen AI:n kanssa samaa mieltä. Mutta entä jos haluaa sulkea jonkun oman elinpiirinsä ulkopuolelle eli ei halua olla tekemisissä. Ei halua keskustella, kuunnella eikä ylipäätään mitään vuorovaikutusta. Onko se kiusaamista?
Ei ole, koska yleensä syy on se, että ei halua olla tekemissä niin ei tule turhaa riitaa.
Kiusaajahan EI HYVÄKSY SITÄ, että hänet TORJUTAAN vaan KIUSAAJAN PITÄÄ ITSE SAADA HUOMIOITA.
SOMESSA HE KÄYTTÄVÄT OMIA LAPSIAAN TAI VANHEMPIAAN APUNA NIIN HE VOIVAT VEDOTA SIIHEN, ETTÄ OLET LOUKANNUT KOKO PERHEEN KUNNIAA KOSKA HEISTÄ OLI KUVIA MYÖS SOME PROFIILISSA.
- Anonyymi00017UUSI
Siinähän puhuvat ja vihaavat
- Anonyymi00018UUSI
Ja parempi vielä, että pysyvät riittävän etäällä. Heikkouttahan se on toki, että puskista huudellaan.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ja parempi vielä, että pysyvät riittävän etäällä. Heikkouttahan se on toki, että puskista huudellaan.
Heikkoutta on se ettei ihmisellä ole paljoa ystäviä tai kumppania. Jokin vika on ihmisessä silloin.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Heikkoutta on se ettei ihmisellä ole paljoa ystäviä tai kumppania. Jokin vika on ihmisessä silloin.
Jo on taas yksoikoista. Paskanjauhajat ja juorujen keksijät on sitten vai terveitä ja onnellisia ihmisiä?
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Jo on taas yksoikoista. Paskanjauhajat ja juorujen keksijät on sitten vai terveitä ja onnellisia ihmisiä?
Reppanaa joka on yksin on mukava kiusata.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Kolahtaa ennenpitkään kiusaajan omaan nilkkaan. Miksihän kiusaajat pillastuvat aina totaalisesti, jos he vaihtuvat itse kiusaamisen kohteeksi? He ei kestä edes pientäkiusaa. Kiusaajat ovat hermoheikkoja. Monet mentaalisyillä saikuttajia noista kiusaajista tai mielenterveyspotilaiden omaisia. Kiusaaminen on keino viedä huomio itsestä. Kiusaajilla on luurankoja kaapissa. Kiusaajilta löytyy aina piiloteltuja noloja asioita elämästään.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Kolahtaa ennenpitkään kiusaajan omaan nilkkaan. Miksihän kiusaajat pillastuvat aina totaalisesti, jos he vaihtuvat itse kiusaamisen kohteeksi? He ei kestä edes pientäkiusaa. Kiusaajat ovat hermoheikkoja. Monet mentaalisyillä saikuttajia noista kiusaajista tai mielenterveyspotilaiden omaisia. Kiusaaminen on keino viedä huomio itsestä. Kiusaajilla on luurankoja kaapissa. Kiusaajilta löytyy aina piiloteltuja noloja asioita elämästään.
Omatunto kolkuttaa tekopyhää uskis kiusaajaa. Sitten taas potkii elämä ja pitää saikuttaa. Tuo on kuvio monen kiusaajan kohdalla.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Porukalla on mukava kiusata ja alentaa toista kaikin tavoin.
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Sairasta. Terveitsetuntoisen ei tarvitse käyttäytyä noin.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Mikä saa teidät voimaan noin pahoin? Terveellä ei ole tarvetta kiusata.
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Mikä saa teidät voimaan noin pahoin? Terveellä ei ole tarvetta kiusata.
ei se edes tajua vttuilua eikä päin naamaa naureskelua
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
ei se edes tajua vttuilua eikä päin naamaa naureskelua
Todennäköisesti tajuaa ei vaan sano mitään. Katselee vaan, että ompa pellejä. Kuin lauma keisareita uusissa vaatteissaan. Ryhmä joka tekee itsestään pelllen eikä edes tajua tuo ryhmä itse sitä. Kaikki muut kyllä tajuaa ja teidän kohde. Todella yksinkertaista aliarvioida toista. Jotkut on parempia pokerinaamoja kuin te.
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Todennäköisesti tajuaa ei vaan sano mitään. Katselee vaan, että ompa pellejä. Kuin lauma keisareita uusissa vaatteissaan. Ryhmä joka tekee itsestään pelllen eikä edes tajua tuo ryhmä itse sitä. Kaikki muut kyllä tajuaa ja teidän kohde. Todella yksinkertaista aliarvioida toista. Jotkut on parempia pokerinaamoja kuin te.
Ei se tajua. Hyi miten rumakin ja mauton tyyli.
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Ei se tajua. Hyi miten rumakin ja mauton tyyli.
Höpöhöpö. Ihan samanlaiset vaatteet kuin monella muullakin. Kiusaatte pelkästä kiusaamisen ilosta. Heikkoitsetuntoinen nostattaa itseänsä kiusaamalla. Toivottavasti saat kokea vielä elämässä sanan mitä teet muille. Se tekis sulle ja kamuillesi hyvää.
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Juuri noin minäkin ajattelen.
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Yksin viihtyvä saattaakin olla keskivertoa älykkäämpi. Tämä on älykkyystesteissä jo aikaa sitten huomattu.
Laumasieluiset ihmiset sitten kaikkea muuta eikä ole yllätys että juuri heitä kiehtoo ja houkuttaa kiusaaminen juurikin yksin viihtyvää ihmistä kohtaan.
Laumasieluisuushan tarkoittaa sitä ettei vaan tajua ja menee sitten kiltisti vaan lauman mukana.
- Anonyymi00021UUSI
Juu, eivät uskalla suoraan tulla juttelemaan. Key Board Warriorit! 🤪
- Anonyymi00026UUSI
ei voi kun päättää sen mitä itse puhuu ja uskoo. enempää ei oikeasti voi tehdä.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4706690Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1983988Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112553Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit302144Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1451515Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?791366Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861218- 681196
- 701189
- 481119