Syvä tunne yhteys katseessa sielumme syvimmän Oulaisten Halpa -Hallin kassalla

Anonyymi-ap

Suhteet
Tunteet
Syvä tunne yhteys katseessa sielumme syvimmän Oulaisten Halpa -Hallin kassalla

Anonyymi-ap
2025-09-10 02:19:40
Ilmoita
Kohtasimme ensikerran vuosien 2011-2012,.olimme töissä kotiapu K-kellossa Vihannissa. Teimme töitä yhdessä. Jouduin pois jonka sinä tiedät. Lähtiessäni kysyin" kun olit tullut sydämeeni jäädäkseen", kysyin saanko halata sinua, tulit lähelleni kunnes olimme kietoutuneet hellään syleilyyn, ei ollut epäilystäkään silloin sydämemme tunsi lämmön , jonka tunsimme,, olimme siinä syvään tunteeseen hellää yhteyttä tuntien. Se oli kauneinta ja aitoa yhteen kuuluvaa syvällistä yhteyttä täynnä. Tiesimme sen kumpikin ,se tulee olemaan ikuista sielujen matka toisiimme. Sitten katsoimme toisiamme syvälle silmiin ja tiesimme että meidän tiemme yhtyvän jossain vaiheessa . Sitten lähdin ja katsoimme vielä toisiamme, silmistäsi katseesta näin kaipuu suuri iski meihin. Ajattelin sinun kaunista katsetta, joka ikinen päivä 15 vuoden ajan, Muutin toiselle paikkakunnalle, kunnes kohtalo toi minut takaisin tänne Oulaisiin. Olin 15 vuoden ajan kun tulin tänne Oulaisiin,, Tuli päivä mitä olin odottanut, näin sinut H- hallin kassalla. siinä olimme ja katsoimme toisiamme tuntien sen lämmön jonka tunsimme jo 15 vuotta sitten, tunteemme ei ollut kadonnut, päinvastoin se oli syvemmälle vain toisiimme mennyt, siinä olimme ja se oli niin suloinen katse ja hymy kasvoilla katsoit minuun, jonoki oli pitkäksi tullut, mutta se ei tuntunut meitä haittaavan, Tunne oli olimme kahden siinä. emmekä muita nähneet kuin toisemme,,Siinä ei sanoja tarvinnut, silmämme kertoi kaiken mitä kaunista tunsimme toisiimme. Aitoa yhteen kuuluvaa syvällistä yhteyttä, niin sitten oli minun mentävä, näimme jonkin päivän päästä jälleen S-market parkkipaikalla, sama jälleen toistui. Nyt olisin halunnut sanoa sinulle tule syliini ja sanoa meidän on tavattava, sillä luojamme on tarkoittanut meidän tiemme yhtyvän, Meillä on paljon asioita mitä meillä on kerrottavaa toisilleen ja annettavaa. Nyt toivon että näet tämän ja voimme sopia kuinka eteenpäin mennään. Haluan tavata sinut, niin kuin sinäkin. Mikään ei ole sattumaa vaan aitoa yhteen kuuluvaa syvällistä yhteyttä meidän elämässä. Ota yhteyttä minuun, toivon todella että pian, sillä sinä ja minä olemme löytäneet

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
        Maailman menoa
        198
        4008
      2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
        Maailman menoa
        111
        2553
      3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
        Ikävä
        35
        2220
      4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
        Heinola
        80
        1380
      5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
        Ikävä
        86
        1258
      6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
        Ikävä
        48
        1129
      7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
        Ikävä
        74
        996
      8. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
        Ikävä
        57
        834
      9. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
        Ikävä
        56
        834
      10. S24 Lieksa miksi on paikallinen entinen Kansallinen Kokoomus valtuutettu sali niin kallis?

Vailla alennuksia? gogo express joensuu kertakäynti 10 euroa avoinna 5-24. Miksi pitää Lieksassa tukea paikallista yritt
        Lieksa
        71
        794
      Aihe