Sun tuoksu sekoittaa mut!

Anonyymi-ap

Olisin niin tahtonut jäädä juuri siihen.
Sun lämpimät aikuisen miehen hellät, mutta kokeneet kädet ympärilläni, parran sänkesi kosketus poskellani. Miellyttävä tuoksusi lähelläni kuin lupaus jostain hellästä, huolehtivasta, turvallisesta sekä sopivasti tuhmasta. Siinä hetkessä se oli sallittua, muuten se ei ole. Tunnetkohan sinä edes hitusta tästä kehojen ja mielten dynamiikasta? Onko kaikki yksipuolista. Minun turhaa haaveilua. Salaista haaveilua.

6

408

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kaunis ajatelma!!! On hyvin miellyttävä kietoa kädet naisen ympärille ja kosketella naista kuin lahjapaperiin somisteltua maljakkoa. On hyvin tärkeää huomioida esteettisyys, rumassa mytyssä olevat kovat kädet naisessa edustavat barbaarimaisia
      otteita.

https://www.youtube.com/watch?v=8mRD-Cqh9IU

• Anonyymi00002

Laita viestiä niin tiedät ettei se ole vain turhaa haaveilua ;)

• Anonyymi00003

Kannattaa varmaan sanoa tämä hänelle ääneen

• Anonyymi00004

Toissasyksynä tunsin itsekin ( minä siis aikuinen mies) hyvin sekavan tunteen, kun halasin sinua, sinun lähtiessä uusiin haasteisiin. Olihan meillä takana kaksi yhteistä kesää, jona aikana olin sinuun ihastunut, vaikka niin ei ollut sopivaa tapahtua.
      Siinä halatessa tunsin, kuinka uskalsit antautua tunteeseen ja kun halaus päättyi, näin silmistäsi hämmennyksen, aivan kuin olisit tahtonut kertoa jotain, mitä et uskalla sanoa.
      Nyt, vuoden jälkeen, suurin ikävä on helpottanut, mutta en ole unohtanut.

• Anonyymi00005

Kaunista, mutta herättää paljon kysymyksiä.
        Mihin hän lähti?
        Miksi kaksi kesää, siinä välissä on talvi?
        Miksi ei ollut sopivaa?
        Miksi et voi kertoa tunteistasi, miksi hän ei uskaltaisi sanoa jotain?

Kuulostaa oudolta.

• Anonyymi00006

Vastaan lyhyesti,
      Tapasimme työn merkeissä, hän siirtyi toisiin tehtäviin ja eri toimipisteeseen, meillä on suuri ikäero.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6158
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5627
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      57
      2663
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      107
      2078
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1788
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1734
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1623
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1277
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1187
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      1038
    Aihe