Olisin niin tahtonut jäädä juuri siihen.
Sun lämpimät aikuisen miehen hellät, mutta kokeneet kädet ympärilläni, parran sänkesi kosketus poskellani. Miellyttävä tuoksusi lähelläni kuin lupaus jostain hellästä, huolehtivasta, turvallisesta sekä sopivasti tuhmasta. Siinä hetkessä se oli sallittua, muuten se ei ole. Tunnetkohan sinä edes hitusta tästä kehojen ja mielten dynamiikasta? Onko kaikki yksipuolista. Minun turhaa haaveilua. Salaista haaveilua.
Sun tuoksu sekoittaa mut!
7
430
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kaunis ajatelma!!! On hyvin miellyttävä kietoa kädet naisen ympärille ja kosketella naista kuin lahjapaperiin somisteltua maljakkoa. On hyvin tärkeää huomioida esteettisyys, rumassa mytyssä olevat kovat kädet naisessa edustavat barbaarimaisia
otteita.
https://www.youtube.com/watch?v=8mRD-Cqh9IU - Anonyymi00002
Laita viestiä niin tiedät ettei se ole vain turhaa haaveilua ;)
- Anonyymi00003
Kannattaa varmaan sanoa tämä hänelle ääneen
- Anonyymi00004
Toissasyksynä tunsin itsekin ( minä siis aikuinen mies) hyvin sekavan tunteen, kun halasin sinua, sinun lähtiessä uusiin haasteisiin. Olihan meillä takana kaksi yhteistä kesää, jona aikana olin sinuun ihastunut, vaikka niin ei ollut sopivaa tapahtua.
Siinä halatessa tunsin, kuinka uskalsit antautua tunteeseen ja kun halaus päättyi, näin silmistäsi hämmennyksen, aivan kuin olisit tahtonut kertoa jotain, mitä et uskalla sanoa.
Nyt, vuoden jälkeen, suurin ikävä on helpottanut, mutta en ole unohtanut.- Anonyymi00005
Kaunista, mutta herättää paljon kysymyksiä.
Mihin hän lähti?
Miksi kaksi kesää, siinä välissä on talvi?
Miksi ei ollut sopivaa?
Miksi et voi kertoa tunteistasi, miksi hän ei uskaltaisi sanoa jotain?
Kuulostaa oudolta.
- Anonyymi00006
Vastaan lyhyesti,
Tapasimme työn merkeissä, hän siirtyi toisiin tehtäviin ja eri toimipisteeseen, meillä on suuri ikäero.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233