Suoraan sinulle tämän palstan sijasta? En kykene. Mulla on ymmärrys, että minut on jo korvattu toisella. Ja minä olin se joka lähti, se joka pyysi vähentämään yhteydenpitoa. Koska tämä otti minulle koville, tunteita ei saa vivusta kiinni, vaikka järki huutaa muuta. Siksi ikävöin sinua, vaikka järki kertoo, että tämä olisi ollut edessä ennemmin tai myöhemmin. Kahden ja puolen vuoden yhteisen matkan jälkeen tuntuu siltä, etten oikeastaan tainnut tuntea sinua ollenkaan.
Olisiko mun pitänyt siis viestiä
18
393
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Huh, 2v 3kk matka eli ohi
- Anonyymi00002UUSI
Olisi pitänyt eikä sinua ole kukaan muu korvannut. Mennyttä ei kuitenkaan voi muuttaa eikä tekoja voi tehdä tekemättömäksi… Aloitetaan puhtaalta pöydältä? Enhän minäkään tunne sinua sen enempää kuin sinä minua…
- Anonyymi00015UUSI
Kirjoitan nyt vielä tämän: En lähtenyt siksi, etten rakastanut – vaan siksi, etten voinut elää niin.
Voit sinä tarjota puhdasta pöytää, mutta se tarjous pitää tulla suoraan mulle, ei tänne anonyyminä. Koska en usko että hän täällä käy. T. Ap. - Anonyymi00016UUSI
Jäin tätä miettimään. Olisihan uusi alku tyhjältä pöydältä hieno. Mutta minä haen isoja muutoksia, joita ilman en halua olla parisuhteessa. Epäilen muutoskykyä tai -halua.
Minä en halua uutta alkua jossa palataan entiseen. Tarvitsen suhteen, jossa vaikeat asiat voidaan käsitellä avoimesti ja jossa vastuu omasta käytöksestä on selkeästi kannettu. En pysty aloittamaan mitään, ellei ole näkyvää ja pysyvää muutosta siinä, miten riitoja, rajoja ja kunnioitusta kohdataan. Pystyn tietty näitä avaamaan, mutten sitä täällä tule tekemään. T. Ap - Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Jäin tätä miettimään. Olisihan uusi alku tyhjältä pöydältä hieno. Mutta minä haen isoja muutoksia, joita ilman en halua olla parisuhteessa. Epäilen muutoskykyä tai -halua.
Minä en halua uutta alkua jossa palataan entiseen. Tarvitsen suhteen, jossa vaikeat asiat voidaan käsitellä avoimesti ja jossa vastuu omasta käytöksestä on selkeästi kannettu. En pysty aloittamaan mitään, ellei ole näkyvää ja pysyvää muutosta siinä, miten riitoja, rajoja ja kunnioitusta kohdataan. Pystyn tietty näitä avaamaan, mutten sitä täällä tule tekemään. T. ApOk, tehdään näin…
- Anonyymi00004UUSI
Olet ollut mielessä tänään.
- Anonyymi00005UUSI
Minun mielessä ei ole ollut kukaan moneen vuoteen! Mutta toivon löytäväni 70v miehen, joka haluaisi olla uusi ystäväni!
- Anonyymi00006UUSI
Ei olla tunnettu, kun vasta noin puolitoista vuotta, mutta toivon häneltä yhteyden ottoa puhelimeen, etten se olisi aina minä. Jo sellainen, että kyselee miten menee, olisi mieltä piristävää.
- Anonyymi00007UUSI
Jos on puhtaat jauhot pussissa niin voi aina ottaa ja pitää yhteyttä.
- Anonyymi00009UUSI
Jatka samaan malliin vaan. Eilinen stalkkeri sai monien päät pyörälle ja sekoitti ajatukset.
Hullu mikä hullu oli.- Anonyymi00011UUSI
Eilen en lukenut mitään täältä, mutta stalkkeri on todellakin húllu. koska yksikään terve ihminen ei toimi niin kuin hän toimi ja vielä monen vuoden ajan!
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Eilen en lukenut mitään täältä, mutta stalkkeri on todellakin húllu. koska yksikään terve ihminen ei toimi niin kuin hän toimi ja vielä monen vuoden ajan!
Kaikki hänessä ällöttää!
- Anonyymi00010UUSI
Toi on hyvä kirjoitus ja kun puhut mulle tyyliin.
Huomaahan stalkkerin idiootti, että muitakin näin puhuvia on eikä vain yksi. - Anonyymi00013UUSI
Minähän vaan "oksennan" tänne anonyyminä suruni, kun tuntuu ettei se muuallekaan mahdu. T. Ap
- Anonyymi00017UUSI
Onneks ei noin pitkäään omalla kohdalla mennyt. Ihmiset on nykyään todella itsekkäitä ja ikävää seuraa pidemmän päälle, ei voi muuta sanoa.
- Anonyymi00018UUSI
Mutta mies tahdon edelleen. Nähdään ja edetään rauhassa. Kaiken olet ymmärtänyt väärin. ❤️
- Anonyymi00019UUSI
Aloitus on naiselta miehelle
- Anonyymi00021UUSI
Mikä teidän jutussa on sitten estänyt?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2324152Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122624Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1151406- 481169
- 771085
- 59943
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921