Kaikki asiat juorutaan pitkin kyliä = ei omaa elämää. Identiteetti puuttuu

Anonyymi-ap

Tässä maakunnassa on tapana levitellä muiden asiat ympäri kyliä. Kyseessä on persoonallisuushäiriö. Mikään muu ei selitä jonninjoutavaa juoruilua jossa puututaan aina muiden asioihin jotka eivät itselle kuulu. Kun oma identiteetti puuttuu, on meno sitten tällaista. Yhtä käytöshäiriötä koko itä-suomi

Surullista ja säälittävää kun pitää yrittää selvityä elämässä muiden asiota juoruilemalla. Ei uskalleta omaa itseä kohdata.

19

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Tässä maakunnassa yritetään jopa pariutumisia järjestellä siten että puolet sukua ja kylän väkeä on mukana projekteissa. Kuka sellaiseen elämään lähtee jossa juorujen perusteella tehdään asiota ja kaikki tieto jaetaan ulkopuolisille? Ihmisellä on perusoikeus yksityisyyteen ja se tarkoittaa sitä että jokaisella ihmisellä on velvollisuus olla puuttumatta muiden ihmisten asioihin. Täällä olllaan aina nokka muiden asiossa ja juoruilua juoruilun jälkeenkin. Nämä ei tule itsensä kanssa toimeen niin pitää muiden asiota juoruta. Täysin kieroon kasvaneita käsityksiä ihmiselämästä. Ei mitään ymmärrystä elämästä. Uteliaina ollaan aina tunkemassa nenää muiden asioihin ja urkkimassa. Ei sellaisten ihmisten kanssa voi olla missään tekemisissä jotka toimivat laumoissa ja kimpassa hoitelevat juorujen perusteella muiden asiota.

• Anonyymi00002
      UUSI

Minuakin kiinnostaa naapureiden asiat. Olen useasti pyytänyt pääsyä sisätiloihin kun haluaisin tietää esim. kaappien sisällöt. Missä on pikkuhousut, dildot, yms... viinit, viinat ja jääkaapin sisältö. Olisi mukava sitten juoruilla kylillä.

• Anonyymi00003
        UUSI

Hanki oma elämä niin kiinnostaa muiden asiat vähemmän. Itseäni ei kiinnosta yhtään muiden asiat. Sattumalta olen vuosien aikana saanut tietää kahden naapurin sukunimet, se tieto on jo lähestulkoon liikaa. Jos joku alkaisi heidän asiota minulle kertomaan, kääntyisin pois tai sanoisin etten tarvi tietää muiden asiota.

On oma elämä ja tärkeämpiä mielenikiinnon kohteita.

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Hanki oma elämä niin kiinnostaa muiden asiat vähemmän. Itseäni ei kiinnosta yhtään muiden asiat. Sattumalta olen vuosien aikana saanut tietää kahden naapurin sukunimet, se tieto on jo lähestulkoon liikaa. Jos joku alkaisi heidän asiota minulle kertomaan, kääntyisin pois tai sanoisin etten tarvi tietää muiden asiota.

On oma elämä ja tärkeämpiä mielenikiinnon kohteita.

Minua kiinnostaisi tutkia sinun pääsi sisältö. Olisi kiva nähdä miltä hullun aivot näyttää. 🤔

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Minua kiinnostaisi tutkia sinun pääsi sisältö. Olisi kiva nähdä miltä hullun aivot näyttää. 🤔

Mielestäni sinun aivosi ovat kuin huolimattoman halot liiterissä , sikin sokin 🤠

• Anonyymi00008
        UUSI

"Minuakin kiinnostaa naapureiden asiat. Olen useasti pyytänyt pääsyä sisätiloihin kun haluaisin tietää esim. kaappien sisällöt. Missä on pikkuhousut, dildot, yms... viinit, viinat ja jääkaapin sisältö. Olisi mukava sitt"

Toivottavasti et väitä olevasi mies. Aivan epämiehekästä hommaa juoruilu. Häpeällistä kenen tahansa miehen toiminnaksi.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

"Minuakin kiinnostaa naapureiden asiat. Olen useasti pyytänyt pääsyä sisätiloihin kun haluaisin tietää esim. kaappien sisällöt. Missä on pikkuhousut, dildot, yms... viinit, viinat ja jääkaapin sisältö. Olisi mukava sitt"

Toivottavasti et väitä olevasi mies. Aivan epämiehekästä hommaa juoruilu. Häpeällistä kenen tahansa miehen toiminnaksi.

On se kun ihminen on hullu, mutta vielä täysin huumorintajutonkin... Hohhoijaa...

• Anonyymi00005
      UUSI

Juoruilulla on tuhottu monta ihmiselämää vuosien saatossa Pohjois-karjalassa. Toki muuallakin mutta itä-suomi on juoruilussa luultavasti satoja kertoja suurempaa kuin muu maa. Täällä yksityisyys on kuin vieras käsitteenäkin. Lakeja rikotaan.

• Anonyymi00006
      UUSI

Välillä tuntuu, että paikallinen väestö kilpailisi siitä kenellä on mehevimmät juorut joilla eniten voidaan loukata jonkun yksityisyyttä. Mielestäni juoruilusta pitäisi antaa tuntuvia vankeusrangaistuksia.

• Anonyymi00009
      UUSI

Minun ei pitäisi kertoa tätä mutta nyt on ihan pakko.

Kuulin varmalta tietolähteeltäni että naapurini aivot ovat todella pienet samoin hänen pippeli. Älä kerro kenelkkään 🤠

• Anonyymi00013
        UUSI

No nyt tuli kiire olemaan kertomatta kenellekään🏃‍♀️

• Anonyymi00014
      UUSI

Kuulin juorun että aloittaja on lihava sekopäinen vanha akka jota miehet karttaa. Ihan varmalta taholta kuulin.

• Anonyymi00018
        UUSI

Aloittaja voi olla mies.

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Aloittaja voi olla mies.

Ei ole. Tai sitten on käynyt kastraatiossa...

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Aloittaja voi olla mies.

Taikka mies oletettu

• Anonyymi00015
      UUSI

Aloittajan hoitojakso kesti viikon. Pois päästyään taantui entiselleen eli pösilöksi alle vuorokaudessa. Seuraava hoitojakso onkin sitten hieman pidempi.

• Anonyymi00017
        UUSI

Toivotaan että se alkaa pian.

• Anonyymi00016
      UUSI

Saanko minäkin juoruta ja pilata elämän...? 🙋‍♂️

• Anonyymi00020
      UUSI

Persoonallisuushäiriöstä kertoo se että maakunnassa on patoginen tarve juoruamiseen. odotetaan kieli pitkänä milloin tulisi jotain uutta mehevää juoruttavaa. tällainen tietojenlevitys liittyy narsismiin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      221
      4086
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      111
      2583
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      38
      2295
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      80
      1400
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      86
      1288
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1149
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      75
      1037
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      903
    9. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      881
    10. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      866
    Aihe