ETTÄ OISKO JOKIN VIKA SUSSA JOS AINA SUA HUIJATAAN!
PITÄISKÖHÄN VÄHÄN MIETTIÄ
13
162
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
OISKOHAN SE VIKA TOISESSA PÄÄSSÄ
- Anonyymi00002UUSI
JOS EI TAJUA VEDÄTYSTÄ NIIN MELKO VAJUKKI TÄYTYY OLLA!
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
VAIKUTAT KOVIN TYHMÄLTÄ
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Sua huijataan vielä enempi.
- Anonyymi00004UUSI
Ei huijatuista ole koskaan vikaa. Ehkä ei huijareissakaan. Kaks eri rotua ja maailmaa ettei tarvitse törmäillä huijatun tappioksi.
- Anonyymi00006UUSI
Ei minua huijaa kukaan.
- Anonyymi00007UUSI
NYT MEILLÄ MENI HERMO. HUOMENNA VAINOTAAN. mutta nyt mää nukun.
- Anonyymi00008UUSI
Oot niin täynnä vihaa ja oot todella itsekäs. Sulla on erittäin huono itsetunto. Esität uhria joka tilanteessa ja et myönnä omaa typeryyttä. Käyttäydyt kuin pieni lapsi, minä mulle kaikki antakaa huomiota! Oon sua monin verroin henkisesti viisaampi ja älykkäämpi. Kerrot itsestäsi aloituksessa. Hyvää joulua!
- Anonyymi00009UUSI
Ollaan kun kaks samanlaista herkkumarjaa. Hyvää joulua.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ollaan kun kaks samanlaista herkkumarjaa. Hyvää joulua.
Taisitte unohtaa että näitä lukee kaikki. Niin ja tiedän että sen toinen nimi on Marja.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Taisitte unohtaa että näitä lukee kaikki. Niin ja tiedän että sen toinen nimi on Marja.
Ootko stalkannu?
- Anonyymi00011UUSI
No sit huijaavat. Ehkä olen ollut vähän liian naiivi, mutta haluaisin kuitenkin uskoa ihmisiin.
- Anonyymi00012UUSI
Luultavasti jokainen, joka on tätä pitempään seuraillut, on tajunnut löpinät höpinöiksi. Jos jotkut kuvittelevat huijaavansa, miten sen saa loppumaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2434203Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1172659Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412412Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161446Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811446- 481189
- 781107
- 59973
- 45966
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58941