Että menen eteenpäin?
Haluatko todella
24
403
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Haluatko sinä todella, että menen eteenpäin?
- Anonyymi00002UUSI
No miksi haluaisit pakittaa joka paikkaan??
- Anonyymi00003UUSI
Etköhän mene koko ajan
- Anonyymi00005UUSI
Se on totta mut vielä on rippeitä jäljellä
- Anonyymi00004UUSI
Mene taaksepäin
- Anonyymi00006UUSI
Haluat oikeasti että menen eteenpäin??
- Anonyymi00008UUSI
Papukaija
- Anonyymi00007UUSI
En halua mies että menet ❤️
- Anonyymi00009UUSI
Oikeastaan sillä, mitä minä haluan ei ole merkitystä. Kysymys on siitä, mitä sinä haluat. Kenet sinä haluat. Jos sinä haluat mennä eteenpäin, mikään mitä sanon tai teen ei sitä muuta.
- Anonyymi00010UUSI
Naiset menee eteenpäin ja äijä tiiraa perään.
- Anonyymi00011UUSI
Haluan, että menet eteenpäin. Haluan, että sinun ei tarvitse jatkuvasti tuntea oloasi kurjaksi ja joutua pakkomielteenomaisesti vatvomaan näitä asioita mielessäsi. Haluan, että saat sisäisen rauhan ja onnen eikä sinulla ole enää tarvetta käydä pakonomaisesti täällä palstalla. Haluan, että käytät sen ajan onnellisempien kokemusten ja muistojen kerryttämiseen oikeassa elämässä palstan ulkopuolella.
- Anonyymi00014UUSI
Mitä jos haluan sinut mies ja meidät kun oikea aika on?
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Mitä jos haluan sinut mies ja meidät kun oikea aika on?
Kysy siltä mieheltä. Tuo viesti oli miehelle.
- Anonyymi00012UUSI
Haluan että menet yhdessä mun kanssa eteenpäin.
- Anonyymi00020UUSI
Samma här....
- Anonyymi00013UUSI
En halua. Mutta päätin sen sijaan, että voin rakastaa sinua niin kauan kuin rakastan ja mennä itse eteenpäin. Ei tarvii odotella eikä toivoa enää mitään tulevaksi mutta hyvät tunteet säilytän. Vain hyvät.
- Anonyymi00015UUSI
Ei se taida mennä noin. Kyllä sieltä tulee kaikenlaisia tunteita ja sekin on ok. - Sivusta, en ap
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ei se taida mennä noin. Kyllä sieltä tulee kaikenlaisia tunteita ja sekin on ok. - Sivusta, en ap
Ei vaan se eteenpäin meneminen tarkoitti mulle just sitä että päästin irti, päästin irti huonoista asioista ja tunteista kun ne oli käyty läpi ja se asia jonka itselleni tästä jätin oli se rakkaus toiseen. Että vaikka erottiin, ei tarvitse enää odottaa toiselta mitään (koska mitään ei ole tulossa) ja voin rakastaa häntä haluamatta enää häntä elämääni.
- Anonyymi00017UUSI
Kuka ja kenen
- Anonyymi00019UUSI
En halua .
Haluaisin pitää vieläkin kauden siihen pitkään mieheen ...
Siihen mitä mä rakastin niin kovin ..
Prkle... Siihen mitä ei oo😩🫠
Mutten kyllä kykene lyhyempää miestä rakastaa.
Mun haavemaalmassa se mies on pitkä
Ei mikään lyhyt ... Niin se mulle vuosia väitti
Ja jäi sitte kiinni siitä ettei oo ku vain tavalinen
Keskikokoinen mies..
Mika vitus sen piti esittää 💔
Naiselta johon sattuu.- Anonyymi00021UUSI
Naiselta, vaiko oikeasti mieheltä, joka on kova kiroilemaan?
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Naiselta, vaiko oikeasti mieheltä, joka on kova kiroilemaan?
Naiset kiroilee tasan yhtä paljon elleivät ole jotaki uskovaisia
Helvetillä peloteltuja ihan just kuin miehet.
- Anonyymi00024UUSI
En anna naiselle vaihtoehtoja, kun olen tosi arka, enkä käy missään missä voisimme lähentyä toisiamme, enkä kyllä tiedäkään semmoista paikkaa. Yksi ongelmani on, kun en tunne itseäni toivotuksi oikein mihinkään. Enkä tykkää olla monessakaan paikassa.
- Anonyymi00025UUSI
Ei vaihtoehtoja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2454402Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232859Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412612Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?861585Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161508- 491229
- 851164
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En1921030- 45996
- 59993