Pup pup punapää.
Tylsää. Punapää punapää
16
267
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Vaihda väriä.
- Anonyymi00002UUSI
Saat värjätä sit mun hiukset.blondi olis kiva..
- Anonyymi00003UUSI
Pari pesua ja voilà!
- Anonyymi00004UUSI
Ei taida punainen enää olla kovin muodissa.
- Anonyymi00014UUSI
En kulje muodin mukana vaan omia polkujani.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
En kulje muodin mukana vaan omia polkujani.
Mun mielestä ne on oikein kauniit. 😊
- Anonyymi00005UUSI
Ketään ei kiinnosta sun mielipiteet
- Anonyymi00006UUSI
Tottahan se on. Ei monellakaan näe enää punaisia hiuksia, koska se ei ole muodissa enää. Varsinkaan miehet eivät noin yleisesti ottaen tykkää syystä tai toisesta punaisista hiuksista. Heille tulee mieleen siitä naisten kuukautiset tai pelleperuukki. Ei pahalla.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tottahan se on. Ei monellakaan näe enää punaisia hiuksia, koska se ei ole muodissa enää. Varsinkaan miehet eivät noin yleisesti ottaen tykkää syystä tai toisesta punaisista hiuksista. Heille tulee mieleen siitä naisten kuukautiset tai pelleperuukki. Ei pahalla.
Ei kiinnosta miesten huomio
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mene trolli nukkumaan 😂
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Jaa, no se onkin hyvä syy jatkaa hiusten värjäämistä punertavaksi, saan olla sit rauhassa.
- Anonyymi00009UUSI
Tässä fiktiossa ei satutettu eläviä olentoja.
Ap - Anonyymi00010UUSI
Luonnollinen blondi on vielä tylsempi.
- Anonyymi00011UUSI
Eikö olekkin. Todella tylsää.
- Anonyymi00012UUSI
Olen Napoleon punaparta. Oh yeah.
- Anonyymi00015UUSI
Kaunotarta pukee punainen ja siitä pidän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2334159Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122624Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit392369Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1151416- 481169
- 781087
- 59953
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921